Bekijk originele versie : Vertalen bij de Sociale dienst of gak..
Wie heeft dat weleens gedaan,
Ik vond dat zo erg he om met iemand naar een instantie te gaan om te tolken. Vorral als ze heel eigenwijs zijn...
Ik ging een keer met mijn buurman van 65 en zijn vrouw... en de alleenstaande ouder (zijn dochter) ze was gescheiden en haar man was terug naar Marokko en ze wilde weten waarom ze gekort werden op de uitkering... Het belasting geld werd ingehouden op de uitkering omdat je geen extra kosten mag hebben..
Nou daar stond ik dan met 3 mensen die geen nederlands kunnen een krijsende baby en ze waren alle drie goed gebekte Marokkaanen, if you know what i mean... Stembanden van een wolf en ik in het midden....
Iwa jallah zied siouer.. zegt die man, en net wanneer ik wil praten begint hij..
Jullie sodemiter, jullie erg als crimineel domme mensen, jullie dief van mijn dochter.. balasting geeven die geld en jullie kort die op uitkiring...
die vrouw uitleggen aan die man hoe het zat en hij begreep er niks van, dus ik vertel hem wat ze zei.. en hij zegt in het tmazight: zeg dat ze zichzelf op moet eten, alles is duur en die stomme teef komt met zo een antwoord.. echt keihard gewoon, en ik probeer ondertussen een mooi verhaal op te hangen en hun staan alle drie te krijsen tegen mij dat ik geen nederlands kan en geen marokkaans dus dat ik niet goed tolk, Ik schaamde me dood..Ik kon wel door de grond zakken..
Plotseling roept die man, als hitler niet was dood, jullie allemaal kapot... en ik had het niet meer, ik kwam niet meer bij.. wallah ik lach in een deuk... Het kwam er zo ongelukkig uit dat ik het niet uithield.. en die man kijkt me kwaad aan en zeg: iwaaaa baaaaaaaaz ijemem, me toesied etouazmeth nig toesid et dahseth... En ik ging spontaan janken, ja ik ben heel erg wat dat betreft, als ik lach dan lach ik ook echt..
Wie heeft nog meer van dievernederende dingen meegemaakt..
ik heb nooit zoiets meegemaakt, maar ik lag wel in een deuk om je verhaal. Echt mentaliteit van de Marokkanen, gewoon schijt, maakt niet uit wie je hoort of wie je ziet.
Ja, wat erg, bij de dokter is dat ook zo erg. Ik moest een keer met de moeder van mijn vriendin naar de dokter. Ze zat er maar doorheen te krijsen en opeens had ze last van alles. De dokter vroeg haar om haar bovenkleding uit te doen zodat ze haar kon gaan onderzoeken. Nou, we waren wel een kwartier bezig. Eerst haar djelleba, daarna een stuk of drie truien, daarna kwamen er nog een paar hemden etc., het bleef maar doorgaan. Toen sloeg die vrouw de hand van die dokter weg, omdat ze haar pijn had gedaan en krijste hmara tegen haar......Ik stond daar echt voor schut
Whuahahahahahahahahahahaha
ik had dat ook een keer maar die vrouw die schold die dokter uit dat hij niet haar mag zien zonder kleren omdat het haram was, ze werd helemaal para en die man heel relaxed tegen mij zeggen dat ie niks kon zien zo en ik tegen haar en toen beschuldigde ze mij weer van heidenaarij.. haha
Ha ha, met het gak had ik ook zoiets. Ik ben met een kennis van mijn vader naar het gak gegaan. (Ja, ik ga vaak mee, ik sta daar bekend om in het dorp waar ik woon) Het is echt een hele lieve man, alleen hij praat zo ontzettend veel! Het begon al in de auto met mij, hele verhalen heb ik aan moeten horen, toen we daar aankwamen ging hij met iedereen kletsen, hij spreekt niet eens nederlands, maar goed, Bij de intake kwam hij pas echt los. Hij hoefde alleen maar ja of nee te beantwoorden, maar hij vertelde echt van alles. Ik vertaalde het kort naar die man toe, maar dan riep mijn buurman "nee, nee jij seggen alles tegen minir, minir jij luisteren" Echt, we hebben daar anderhalf uur gezeten!
hahahahahahahaha
JA JA wallah dat ken ik ook.... dat heb ik met mijn ex man gehad...
Mijn god, ik heb best wel veel tolk ellende meegemaakt...
Bij mijn vader en moeder vluchte ik altijd, ik zei dat ik geen tijd had.. En dan ging een ander mee, aleen bij andere mensen durfde ik het niet.
MANinBLACK
23-01-2003, 14:06
Origineel gepost door nadia01
Wie heeft dat weleens gedaan,
Plotseling roept die man, als hitler niet was dood, jullie allemaal kapot... en ik had het niet meer, ik kwam niet meer bij.. wallah ik lach in een deuk... Het kwam er zo ongelukkig uit dat ik het niet uithield.. en die man kijkt me kwaad aan en zeg: iwaaaa baaaaaaaaz ijemem, me toesied etouazmeth nig toesid et dahseth... En ik ging spontaan janken, ja ik ben heel erg wat dat betreft, als ik lach dan lach ik ook echt..
Wie heeft nog meer van dievernederende dingen meegemaakt..
Meid…ik zit hier als een gek te lachen, en alle mijn collega’s vragen, waarom ik in mijn eentje zit te lachen…
WOHOHAHAHAHAHAHHAA
:zwaai:
Ja, ik ook... Maar ik zeg helemaal niks... het is ons geheim dat we zo gestoord zijn af en toe.... niemand mag het weten..
hahaha
MANinBLACK
23-01-2003, 14:15
Origineel gepost door nadia01
Ja, ik ook... Maar ik zeg helemaal niks... het is ons geheim dat we zo gestoord zijn af en toe.... niemand mag het weten..
hahaha
…..En ook eigenwijs…
ik heb gelukkig een vader die zelf Nederlands kan lezen en schrijven…
ik ben een keertje met een Marokkaan naar Parnasia geweest…en je weet echt niet hoe leuk ik het vond…
Maar dat van jou buurman dat hij de volgende zegt…. : iwaaaa baaaaaaaaz ijemem, me toesied etouazmeth nig toesid et dahseth... hahahahahahahaha hij heeft jou echt geraakt….
walahil3athim.. Wahijemem toesid etfehmeth inenem..
samiratjee
23-01-2003, 15:14
hahaah gelukkig kan me mam vloeiend nederlands, dus heb ik dat probleem niet...maar me pa...haha die is ook zo erg
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha...
Die laatste ken ik ja.. maar pss pss voor bzz bzz kende ik nog niet... hahahahaha
Just_me_Dina
24-01-2003, 10:10
Echt ik lach me helemaal kapot hier..!!! Super!!:hoera:
Ik zat behoorlijk in een dipje:(..maar dat is een ander verhaal..
Deze topic is echt top!!!
En over de marokannen...ze praten ook meestal met armen en handen en voeten..Ik een keer met de buurvrouw mee naar de dokter begon ze te flippen en met de armen zwaaien krreg de dokter die VOL op ze gezicht.:fucyc:..nou ik wist niet waar ik heen moest kijken!!! hiihihhi ja nnu lach je er wel om maar op dat moment...
Liefs,
Dina:zwaai:
HAhaha grappige verhalen.
Ik ben ook een keer met een kennis meegegaan naar de
dokter de dokter vroeg aan het vrouwtje of zij haar jas uitwilde doen in
de kleedkamer 10 min later komt ze naakt naar buiten ik heb tranen gekregen van het lachen en de dokter kon zijn lach ook niet meer inhouden.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DAT MEEN JE TOCH NIET HE.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT ERRRRRRRRRRRRRRRG...
LAJAHSAN3OUAN MESKIENA..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.