Bekijk originele versie : Vrouwen rijden veiliger dan mannen
'Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur'? Vergeet het maar. Ondanks alle vooroordelen op dit gebied laten de cijfers van het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid er geen twijfel over bestaan: vrouwen rijden duidelijk veiliger dan mannen.
Vrouwen zijn beheerster, nemen minder onnodige risico's en zijn daardoor ook minder vaak betrokken bij ongevallen met letsel. Slechts één op de vijf verkeersdoden is een vrouw. 'Man aan het stuur, bloed aan de muur', dus.
:ego:
LadyBerkania
24-12-2004, 09:13
'Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur'? Vergeet het maar. Ondanks alle vooroordelen op dit gebied laten de cijfers van het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid er geen twijfel over bestaan: vrouwen rijden duidelijk veiliger dan mannen.
Vrouwen zijn beheerster, nemen minder onnodige risico's en zijn daardoor ook minder vaak betrokken bij ongevallen met letsel. Slechts één op de vijf verkeersdoden is een vrouw. 'Man aan het stuur, bloed aan de muur', dus.
:bril: jah toch.. Wij vrouwen kunnen veel veiliger rijden.
mafiagirl
24-12-2004, 09:18
een hoofdoek VERGROOT de "blinde" hoek
dat is een gevaar in het verkeer.
Taz je GROTE HOOFD VEGROOT de blinde Hoek!!!
dat is een gevaar in het verkeer.[/QUOTE]
Het aantal gebieden waar Vrouwen de Mannen de baas zijn , stijgt snel , help ik ben verouderd..
ze worden gelukkig nog wel gemiddeld ongeveer 20% onderbetaald;)
LadyBerkania
24-12-2004, 09:23
[QUOTE=LadyBerkania]
:bril: jah toch.. Wij vrouwen kunnen veel veiliger vrijen.
Waar zit de grap? :moe: Of is 't niet grappig bedoeld?
LadyBerkania
24-12-2004, 09:29
dat is de grap.
Conclussie wij vrouwen zijn beter dan mannen :moe: wij vrijen veiliger wij rijden veiliger......Wat doen wij nog meer veiliger?? :nijn:
Waar zit de grap? :moe: Of is 't niet grappig bedoeld?
ik snap het ook niet , als ik met mijn hand vrij is dat toch vrij veilig?
ohnee dat is slecht voor mijn "Geest" en dan word ik verdoemd enzo.
KariMocro
24-12-2004, 09:34
huh sinds wanneeer kunnen vrouwen rijden dan?:D
owh snap het al, vrouwen rijden veiliger omdat ze niet kunnen rijden:D dus zo geen ongevallen kunnen veroorzaken.
Sweet_Sultano
24-12-2004, 09:38
Taz je GROTE HOOFD VEGROOT de blinde Hoek!!!
dat is een gevaar in het verkeer.[/QUOTE]
Hmmmmmm Funny. Ik denk dat flaporen een groter probleem zijn voor de dode hoek!!!! :p
LadyBerkania
24-12-2004, 09:44
Jah dan vrij je zeer zeker HEEL veilig :D
Ik ben het met je eens dat vrouwen een stuk veliger rijden dan mannen ;)
Ik geef toe mannen kunnen beter parkeren :o
Hoogervorst
24-12-2004, 12:58
Ik geef toe mannen kunnen beter parkeren :o Ach ik heb de auto van mijn moeder wel eens om een lantaarnpaal heengevouwen :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.