Bekijk originele versie : Ik ben verander door ongelovingen
moslim82
23-12-2004, 23:25
wasalaam ou alaikoum wa ramatoelah wa barakatoe mijn lieve broeders en mijn lieve zusters
ik wou dat ik weg ga en kom niet meer terug maar alle moslim dwing me dat ik blijf ik heb nagedacht dus ik blijf!
maar vroeger recpect ik aan ongeloving , christen, joden, belgen , en alle moslim
ik ben zooo vriendelijke jongen maar nu niet meer dat komt door forum ze hebben me kwaad gemaakt en ik zal nooit meer recpect aan ongeloving, christen ,joden en andere goddienst
ik recpet alleen ale moslim in koran staat recpect geen andere goddienst of ongeloving mensen !
WE MOET VECHT VOOR ISLAM!!!!
ik ben jullie dankbaar aan moslims
moge ALLAH ale moslim naar paradijs inshaLLAH
beslama fi amaan ALLAH
je broeder hicham
alaikoum salam wa ramatoelah wa barakatoe mijn lieve broeders en mijn lieve zusters
p.s sorry dat ik niet goed nederlands omdat ik ben doof :( elhamdoelillah
wa'aleikoem salaam beste broeder,
je moet je niet zo snel opwinden over andermans mening wat botst met die van jou - en blijf altijd jezelf! ;)
wa salaam
Jordana
moslim82
23-12-2004, 23:32
wa'aleikoem salaam beste broeder,
je moet je niet zo snel opwinden over andermans mening wat botst met die van jou - en blijf altijd jezelf! ;)
wa salaam
Jordana
Ik ben gewoon kwaad dat is normaal
Je mag van mij doen wat je wilt, realiseer je zelf dat je mijn toestemming niet eens nodig hebt, je hebt de vrijheid. Maar ik ook.
wasalaam ou alaikoum wa ramatoelah wa barakatoe mijn lieve broeders en mijn lieve zusters
ik wou dat ik weg ga en kom niet meer terug maar alle moslim dwing me dat ik blijf ik heb nagedacht dus ik blijf!
maar vroeger recpect ik aan ongeloving , christen, joden, belgen , en alle moslim
ik ben zooo vriendelijke jongen maar nu niet meer dat komt door forum ze hebben me kwaad gemaakt en ik zal nooit meer recpect aan ongeloving, christen ,joden en andere goddienst
ik recpet alleen ale moslim in koran staat recpect geen andere goddienst of ongeloving mensen !
beslama fi amaan ALLAH
je broeder hicham
alaikoum salam wa ramatoelah wa barakatoe mijn lieve broeders en mijn lieve zusters
neeh broeder we moeten iederen respecteren ook de ongelovigen soebhanaállah ik weet wat je denkt mij halen ze vaak ook het bloed onder nagels vandaan maar het is maar een forum.
Miss. Poes
23-12-2004, 23:38
Wat zijn Marokkanen toch theatraal en dramatisch!
Laat je niet kisten door andere Moslims man. Je bent toch wie je bent of niet?
moslim82
23-12-2004, 23:43
wie zeg dat ik marokkaan
ik ben niet marokkaan!!
ik ben moslim!!!!
wie zeg dat ik marokkaan
ik ben niet marokkaan!!
ik ben moslim!!!!
Moslim, islam, vrede.
Merkwaardige ondertekening voor een moslim..of is die ondertekening gelijk aan islam?
Marrakick
24-12-2004, 00:21
beslama fi amaan ALLAH
je broeder hicham
Als jij doof bent, waarom gebruik je dan een plaatje met een geweer. Je hoort zo'n ding toch helemaal niet afgaan?
Alle moslims dwingen je te blijven? Ook dat kan niet, er is geen dwang in de islam. Ook heb je de verkeerde koran. Of je hebt hem ondersteboven bij het lezen. Want je ziet dingen staan die er helemaal niet in horen.
MissLisa
24-12-2004, 00:26
beslama fi amaan ALLAH
je broeder hicham
alaikoum salam wa ramatoelah wa barakatoe mijn lieve broeders en mijn lieve zusters.
En dit zijn nog de mensen die interesse willen tonen, of in elk geval wél de moeite nemen om uberhaupt op dit forum te komen. Zo kan je het ook bekijken. Ze doen tenminste íets. Ookal gaan de discussies er soms hard aan toe, je wilt niet weten hoe er gedacht wordt binnen vier muren, die mensen die er niet eens aan moeten denken op een marokkaans forum te komen, die al helemaal bevooroordeeld zijn.
Het zal uiteraard veel van jouw mening afwijken, maar deze mensen willen in elk geval praten ja toch. Probeer het ook eens zo te bekijken.
ElAlamein
24-12-2004, 00:29
de mééste moslims zijn doof!
moslim82
24-12-2004, 00:29
Als jij doof bent, waarom gebruik je dan een plaatje met een geweer. Je hoort zo'n ding toch helemaal niet afgaan?
Alle moslims dwingen je te blijven? Ook dat kan niet, er is geen dwang in de islam. Ook heb je de verkeerde koran. Of je hebt hem ondersteboven bij het lezen. Want je ziet dingen staan die er helemaal niet in horen.
wat praat je stoer
neee lieve broeder ik probeer ale moslims vriendelijk en maak ùe niet boos oke
en jij heb koran niet gelezen jij denk dat ik niet kan lezen ik heb islamitische boek over jihad dus je kunt beter zwijg als je niet koran geleest!!
moslim82
24-12-2004, 00:30
de mééste moslims zijn doof!
ja klopt en tocht meeste zijn gehoorzaam aan ALLAH
Wat zijn Marokkanen toch theatraal en dramatisch!
Laat je niet kisten door andere Moslims man. Je bent toch wie je bent of niet?
Wat een bizarre opmerking (weer) over Marokkanen!
Voor jou even dit:
A. respecteert de wet.
b. leer de mensen goed kennen
Gegroet,
moslim82
24-12-2004, 00:39
Wat een bizarre opmerking (weer) over Marokkanen!
Voor jou even dit:
A. respecteert de wet.
b. leer de mensen goed kennen
Gegroet,
mashaALLAH dat is waar!! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.