Bekijk originele versie : Stuiptrekken...
Wallahila stuiptrekken krijg ik gewoon van die achterdochtige, achterbakse, belachelijke topics hier....
"oooh het is een schande dat ik die en die zag zoenen op straat, en oh hij/zij is lesbi´s, of deze is ook mooi... Heb jij je Vliesje nog whuahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah wallahila zielig, En dan die reacties... om van te huilen... Marokkaans meisje met surinamer...
mensen hebben het verdorie zo druk met zich bezighouden van wat andere mensen wel of niet doen dat ze vergeten wat echt belangrijk is: bijvoorbeeld van jezelf een goede moslim maken, palestijnen die afgeschoten worden, verkracht, gemarteld en vernederd. Afghanen die dood gaan van de honger (en andere arme landen) Irakezen die vrezen voor hun leven in een mogelijke aanval van Bush, Marokkaanen die liever het risico nemen om te verzuipen in de zee dan dat ze een leven opbouwen in hun eigen land, of wat dacht je van de gevangenen in vele landen die onschuldig vastzitten en van wie het leven zuur word gemaakt om het maar zacht uit te drukken.
En dan nog iets, iets wat veel dichter bij huis zit.. Islamitische meiden die worden vermoord omdat iemand zijn grote bek niet kon houden, nederlanders die ons liever zien gaan dan komen, volwassenen en kinderen die worden doodgeschoten op straat. En nog veel meer...
Maar neeee, het is veel belangrijker om je te bemoeien met wat zij aanheeft of met wie ze omgaat.. van mijn part pakt ze de heel nederland....Het is haar leven!!
je bent alleen geboren en word alleen begraven en leef in die tussen periode je eigen leven en werk mee aan een leefbare wereld...
Nadia
ps: Zet je frustraties maar hier neer als je ze hebt...
Laat je gaan.
mimi3000
23-01-2003, 12:23
tjaaa meid.....ALs je verder keek bij de topic marokkaanse jongeren en media dan word er inderdaad aand8 geschonken aan het geen jij allemaal hebt opgenoemd. En anders open je zelf een topic met een van die onderwerpen.....
Wat betreft die discussie over maagd, niet-maagd en dat soort bla.....ewa jah over wat moeten we dan praten :D :D :D daar is dit forum nou eenmaal voor. ALS je het zo irriteert dan moet je op de serieuzere forums kijke.
:maf2: :maf2: :zwaai: PeAcE
Corleone
23-01-2003, 12:26
Wat betreft die discussie over maagd, niet-maagd en dat soort bla.....ewa jah over wat moeten we dan praten daar is dit forum nou eenmaal voor. ALS je het zo irriteert dan moet je op de serieuzere forums kijke.
daar zit wel wat in :hihi:
mimi3000
23-01-2003, 12:28
Jah toch....dit is nou eenmaal een bla forum....:D :D :D Niemand zet een pistool op je hoofd en zegt kom per sé naar dit forum....
BZZZZZZZZ
23-01-2003, 12:29
Origineel gepost door nadia01
Wallahila stuiptrekken krijg ik gewoon van die achterdochtige, achterbakse, belachelijke topics hier....
"oooh het is een schande dat ik die en die zag zoenen op straat, en oh hij/zij is lesbi´s, of deze is ook mooi... Heb jij je Vliesje nog whuahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah wallahila zielig, En dan die reacties... om van te huilen... Marokkaans meisje met surinamer...
mensen hebben het verdorie zo druk met zich bezighouden van wat andere mensen wel of niet doen dat ze vergeten wat echt belangrijk is: bijvoorbeeld van jezelf een goede moslim maken, palestijnen die afgeschoten worden, verkracht, gemarteld en vernederd. Afghanen die dood gaan van de honger (en andere arme landen) Irakezen die vrezen voor hun leven in een mogelijke aanval van Bush, Marokkaanen die liever het risico nemen om te verzuipen in de zee dan dat ze een leven opbouwen in hun eigen land, of wat dacht je van de gevangenen in vele landen die onschuldig vastzitten en van wie het leven zuur word gemaakt om het maar zacht uit te drukken.
En dan nog iets, iets wat veel dichter bij huis zit.. Islamitische meiden die worden vermoord omdat iemand zijn grote bek niet kon houden, nederlanders die ons liever zien gaan dan komen, volwassenen en kinderen die worden doodgeschoten op straat. En nog veel meer...
Maar neeee, het is veel belangrijker om je te bemoeien met wat zij aanheeft of met wie ze omgaat.. van mijn part pakt ze de heel nederland....Het is haar leven!!
je bent alleen geboren en word alleen begraven en leef in die tussen periode je eigen leven en werk mee aan een leefbare wereld...
Nadia
ps: Zet je frustraties maar hier neer als je ze hebt...
Laat je gaan.
Ja gelijk heb je, ik word ook helemaal gek van die studiefinanciering. Is gewoon veeeeeeeeeeelste weinig. En die OV moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de week geldig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou Mimi,
Ik wilde mijn ei ook gewoon kwijt, en dat heb ik bij deze geadaa, maar ook in het dagelijkse leven zie je allerlei mensen die zich alleen maar druk maken over die bla bla onderwerpen, en de echte dingen vergeten.. En zelfs op die "serieuze" topics kan niet normaal gereageerd worden.
Ik vind het een hele serieuze zaak als je iemand al de hel in hebt gewenst die je niet eens kent, en het gebeurt wel heel vaak.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, IK WIL NIEIEIEIEIIEIEIET NAAAAAAAAAAAAAAAR DE TWEEDE PAGINAAAAAAAAAAAAAAAA
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP, REAGEER HOU ME NOG EVEN IN LEVEN.... IK VERZUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUP ZOWAT IN DIE TWEEDE PAGINA......... JAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.