Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sp, Toedeleee!!!!!

Pagina's : [1] 2

Zelfkritiek
23-01-2003, 09:40

Wat een afgang voor de SP... Al die strategische kiezers die op het laatste moment wegliepen en kozen voor de PVDA... En het mooie is, met al die SP stemmers erbij, is de PVDA nog steeds niet de grootste! "De SP, drie weken terug in de peilingen nog op ruim twintig zetels, zag de virtuele winst helemaal verdampen. De partij van Marijnissen komt niet verder dan zijn huidige aantal van negen zetels." WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! :D :zwaai: :D :zwaai: :D

praatjes
23-01-2003, 12:23
Lekker belangrijk.

Zelfkritiek
23-01-2003, 12:38
Origineel gepost door soldaat Lekker belangrijk. Je hebt gelijk. Het interessert mij eigenlijk ook geen reet wat er rond de SP allemaal gebeurt. Blijft toch gerommel in de marge...

House
23-01-2003, 13:39
Origineel gepost door AceChilla Q Juist, komen die halve communisten mooi van een koude kermis thuis. Wazzup :cool: Wat te denken van de vvd... Hoe koud zal die kermis wel niet zijn?

House
23-01-2003, 13:56

Origineel gepost door AceChilla Q Ach, zolang Zalm er nog om kan lachen gaat alles goed. Wazzup :cool: Oeef zag je die opgezwollen wang? Dat krijg je er nou van als je lacht met kiespijn.

Zelfkritiek
23-01-2003, 14:08
Origineel gepost door House Wat te denken van de vvd... Hoe koud zal die kermis wel niet zijn? Huh?? :confused: :confused: :confused: De VVD heeft winst geboekt ten opzichte van de vorige verkiezingen. Dat kun je van de SP niet zeggen!

House
23-01-2003, 14:13
Origineel gepost door Zelfkritiek Huh?? :confused: :confused: :confused: De VVD heeft winst geboekt ten opzichte van de vorige verkiezingen. Dat kun je van de SP niet zeggen! Ja maar niet genoeg voor een coalitie met het CDA, en dat was toch het wat zalmpje wou. Tenzij het weer cda, vvd en pim oeps ik bedoel herben wordt.

Zelfkritiek
23-01-2003, 14:32
Origineel gepost door House Ja maar niet genoeg voor een coalitie met het CDA, en dat was toch het wat zalmpje wou. Tenzij het weer cda, vvd en pim oeps ik bedoel herben wordt. PVDA/SP/GL kan al helemaaaaaaaal niet... Nee, voor mij geen LPF, ik zie liever CDA/VVD/D66. Ik mag die Tom de Graaf wel!

House
23-01-2003, 14:35
Origineel gepost door Zelfkritiek PVDA/SP/GL kan al helemaaaaaaaal niet... Nee, voor mij geen LPF, ik zie liever CDA/VVD/D66. Ik mag die Tom de Graaf wel! Hmmm ik ben bang dat het toch lpf wordt, immers heeft de Graaf niet aangekondigd dat ie weggaat?

delila16
23-01-2003, 14:41
Zelfkritiek, Ik had je graag een keer persoonlijk willen ontmoeten....

delila16
23-01-2003, 14:42
Origineel gepost door elmarocani een echte afgang is voor lpf!! bay bay lpf :zwaai: ze waren naar de graf van PIM geweest probeerden hem wakker te maken...maar tevergeefs :zwaai: :lol:

Zelfkritiek
23-01-2003, 14:44
Origineel gepost door delila16 Zelfkritiek, Ik had je graag een keer persoonlijk willen ontmoeten.... Ik jou ook wel :Iluvu: Hoe zie je eruit? Mooi lang krullend haar zeker? Hmmm :verliefd:

delila16
23-01-2003, 14:45
Origineel gepost door Zelfkritiek Ik jou ook wel :Iluvu: Hoe zie je eruit? Mooi lang krullend haar zeker? Hmmm :verliefd: Nee mijn haar is stijl. Maar dat is niet de reden dat ik jou onmoeten wil :rolleyes:

Boo
23-01-2003, 16:49
Origineel gepost door House Wat te denken van de vvd... Hoe koud zal die kermis wel niet zijn? Wallah ellah...en zelfkritiek bij de Vvd is het toch ook zo gegaan, of ben je die soms vergeten??

Boo
23-01-2003, 16:50

Origineel gepost door Zelfkritiek Huh?? :confused: :confused: :confused: De VVD heeft winst geboekt ten opzichte van de vorige verkiezingen. Dat kun je van de SP niet zeggen! Pfff...die zalm zwemt met puilende ogen door de zee....!!

Pagina's : [1] 2