Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HALLLOOOO!! Beetje stilletjes hier, zeker tav de verkiezingsuitslag ;)

Pagina's : [1] 2

Zelfkritiek
23-01-2003, 08:51

Hehehehehehehe... :p http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/fotos/vk.index-300x200.balkenende123.jpg

Zelfkritiek
23-01-2003, 09:44
Origineel gepost door wafaa22 t.a.v. of n.a.v.??? Zelfkritiek.. Het is stil ten aanzien van de verkiezingsuitslag. Jij snappe??

Zelfkritiek
23-01-2003, 09:51
Origineel gepost door wafaa22 Ter attentie van de uitslag klopt niet!!!!!!!! Het is na aanleiding van............................................... .!! Jij snappe??!! Poepie... t.a.v. = ten aanzien van (in dit geval, vraag maar aan je juf Nederlands) Need I say more?? Zeker gestemd op de SP, he? Ach, had ook geen reactie van je verwacht t.a.v. (ten aanzien van) de verkiezingsuitslag... Hehehehe

Zelfkritiek
23-01-2003, 10:20
Origineel gepost door wafaa22 Het gaat jou geen f*ck aan op wie ik heb gestemd!! En T.A.V. kijk in het woordenboek ter attentie van!! En al zou het ten aanzien van zijn dan klopt de zin nog niet!! Zelfkritiek?!! Whahahahahahahahah Ik zou zeggen, scheetje van me, kijk op www.vandale.nl en zoek op 'tav'. Zoals iedereen zal kunnen zien, komt er het volgende resultaat naar voren: t.a.v. 1 ten aanzien van 2 ter attentie van Auw... Dat doet pijn! En de wijze waarop ik 'ten aanzien van' heb gebruikt, is prima in de context van deze zin... Enfin, laten we er maar over ophouden, want als je niet eens in staat bent de betekenis van een afkorting op te zoeken in een woordenboek, dan ben ik heeeeel snel klaar met jou... :zwaai:

Zelfkritiek
23-01-2003, 10:30

Origineel gepost door wafaa22 Voor de trein springen dat doet pijn!! Zelfkritiek kan niet tegen kritiek dat is alweer duidelijk! Fijnde dag verder :zwaai: Voor de trein springen? Ach, iedereen maakt wel eens een (taal)foutje, dus daarvoor hoef je niet voor de trein te springen! Trouwens, ik kan prima tegen kritiek, maar dan moeten de feiten wel kloppen, scheetje van me! Enfin, jij hebt weer wat kunnen leren op het gebied van de Nederlandse taal, dus al met al was het een nuttige discussie. Ook jij een fijne dag verder! :zwaai:

mulan
23-01-2003, 11:23
Het was toch juist een positieve verkiezingsuitslag...............VVD 28 zetels......daar gaan ze dan met hun rechtse praatjes regelrecht naar de oppositiebanken :p Zou dus niet weten waarom dat de reden zou zijn waarom het hier stil is. Wel jammer van Groen Links. :rolleyes:

Zelfkritiek
23-01-2003, 11:28
VVD in de oppositie? Dat isnog lang niet zeker... Sterker nog, volgens een peiling willen de Nederlanders liever een CDA/VVD kabinet dan een CDA/PVDA versie... Lees verder: http://www.telegraaf.nl/verkiezingen/teksten/vk.cda.combinatie.pvda.vvd.html RIJSWIJK - De Nederlandse kiesgerechtigden hebben een voorkeur voor een regeringscoalitie van CDA en VVD. Veertig procent kiest hiervoor. Op de tweede plaats komt de combinatie CDA/PvdA. Hieraan geeft 37 procent de voorkeur. Dit blijkt uit onderzoek van het bureau Interview/NSS. Als gewenste derde partij bij de combinatie CDA/VVD kiezen de meeste ondervraagden (27 procent) voor de LPF, gevolgd door D66 (20 procent). Aan de de PvdA als derde partij geeft 13 procent de voorkeur. Op grond van de voorlopige uitslag kan de combinatie CDA/VVD/LPF rekenen op een meerderheid in de Tweede Kamer. Wegens de val van het kabinet in deze samenstelling werden de verkiezingen van woensdag uitgeschreven. Bij de combinatie CDA/PvdA hebben de kiesgerechtigden een duidelijke voorkeur voor een linkse partij als derde regeringspartner, waarbij de SP (24 procent) het net wint van GroenLinks (23 procent). Op basis van de voorlopige verkiezingsuitslag heeft de combinatie CDA/PvdA geen derde partij nodig om te kunnen rekenen op een meerderheid in de Tweede Kamer. Het onderzoek had woensdag plaats voordat de voorlopige einduitslag van de verkiezingen bekend was.

mulan
23-01-2003, 11:36
Ja dat interesseert eigenlijk niet zoveel,dat het CDA nu zo arrogant loopt te doen en net doet alsof de verkiezingsuitslag gisteravond niet zo close was zegt genoeg,kom op zeg,als ze het dan nog bij de VVD gaan zoeken :kwaad: Ik ben geen fan van Bos maar als het moet dan moet het maar. En hopelijk haalt hij de ziekenfondspremie wat omlaag,ik ga dood door die hoge premie(even overdrijven),stelletje ego's(VVD,CDA en LPF die dit leuke plan bedacht hadden).

Zelfkritiek
23-01-2003, 11:39
Jammer joh... Het CDA kan nu kiezen met wie ze willen regeren. Ik hoop met VVD en een derde partij (D66!). En de combinatie CDA/VVD heeft onder de Nederlanders de grootste voorkeur, dus....

mulan
23-01-2003, 11:46
Origineel gepost door Zelfkritiek Jammer joh... Het CDA kan nu kiezen met wie ze willen regeren. Ik hoop met VVD en een derde partij (D66!). En de combinatie CDA/VVD heeft onder de Nederlanders de grootste voorkeur, dus.... he bah.........wat een hel zal dat worden zeg.Ik hoop dat de CDA hiervoor echt afgestraft gaat worden en als het niet nu gebeurd zal het wel een andere keer gebeuren.En dat onderzoekje van jou zegt ook niet zoveel.........ik hoop dat d'66 hier niet mee akkoord gaat,staan ze daar te kijken,wat is er dan nog over,de LPF :p Dan kan Balkenende het helemaal schudden :zwaai:

Zelfkritiek
23-01-2003, 11:48
Origineel gepost door mulan he bah.........wat een hel zal dat worden zeg.Ik hoop dat de CDA hiervoor echt afgestraft gaat worden en als het niet nu gebeurd zal het wel een andere keer gebeuren.En dat onderzoekje van jou zegt ook niet zoveel.........ik hoop dat d'66 hier niet mee akkoord gaat,staan ze daar te kijken,wat is er dan nog over,de LPF :p Dan kan Balkenende het helemaal schudden :zwaai: Als D66 de minister voor onderwijs mag leveren, is het in 5 minuten geregeld, let op mijn woorden! :p

mulan
23-01-2003, 11:55
Origineel gepost door Zelfkritiek Als D66 de minister voor onderwijs mag leveren, is het in 5 minuten geregeld, let op mijn woorden! :p Maybe they will,maybe they won't.Hoe dan ook,zeer asociaal.Ze moeten daar dus zeker niet mee akkoord gaan,moet er niet aan denken dat jouw plannetje werkelijkheid wordt,jeetje zeg,nog meer van die asociale maatregelen. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2