Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sabah el gier

Pagina's : [1] 2

ijdel
23-12-2004, 07:52

Goedemorgen allemaal, Hoe gaat het met jullie, zin om naar school te gaan en te gaan werken of liever thuis blijven in bed :o Ik moet helaas werken en werken en werken :( Bousa

ijdel
23-12-2004, 08:06
jaaaaa werken .... ik wi die bousa graag op mijn pie kok.. :D :p ;) Jij geile hond, ik geef een bousa alleen aan mij lobie verder aan niemand ;) Your anderstand :o

ijdel
23-12-2004, 08:08
rustig rustig....kalm aan Jongen, ik ben heel erg kalm.

ijdel
23-12-2004, 10:02
ik ga ff werken....mijn baas is er :( Is je baas nu weg ;)

ijdel
23-12-2004, 10:05

niet echt...maar pech voor hem.. ben je nu op je werk? Ja, ik ben op het werk. Ik werk alleen. Dus als het even rustug is, dan ga ik mijn gang. Mijn ondertekening ben ik echt :o

ijdel
23-12-2004, 10:13
hoeveel keer ben je tegen de rand gebotst? hahah tja...ik begin 3 janurari in een nieuwe functie en ik zit nu nog even mijn tijd uit... begin nu toch wel een beetje honger te krijgen.... wordt roti denk ik... Ik heb geen een keer tegen de rand gebotst, mijn vriend is een snelheid duivel, hij was kwaad op omdat ik volgens hem langzaam de bochten nam hahahahaha :o Rotie hmmmmmmmmmmmm lekker, neem ook eentje voor mij zonder vlees omdat geen vlees eet :D

ijdel
23-12-2004, 10:26
hahahahahah ... karten kan ik al jaren niet meer... toen mijn ballen begonnen te groeien werd ik te zwaar voor die dingen .. geintje... ik neem ook altijd vegetarisch...tofu is lekkerder dan vlees... :D :traan1: niemand reageert op mijn Topic. :p hahaha zijn jou ballen zo groot geworden hahahahaha jou Tolie kleiner gebleven hahahahaha. Wat voor werk ga je in januari doen?

ijdel
23-12-2004, 10:37
hahahaha...tja daar wilde je niet achter komen dus.... hmmm ik ga vet moeilijk werk doen... Nee nee, ik ben voorzien :) ik moet nu verder. Fijne dag gewenst :nijn: Kan je een Surinaamse nummer die gaat ongeveer zooooooo Blaka rozo?

SamirI7
23-12-2004, 11:32
ONZINNIG!!! WAT INTERSSEERT ONS NOU OF JE NOU MOET WERKEN!!!:stout: WE WETEN ALLEMAAL AL DAT JE ACHTER DE RAMEN WERKT HOOR:haha:

Pagina's : [1] 2