Bekijk originele versie : Respect en begrip voor elkaar
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Even iets anders dan pedofilie.Klon gaat proberen de allochtonen en Hollanders dichter bij elkaar te brengen, maar daarvoor moeten we wel erkennen dat er verschillen in cultuur zijn.Als Hollandist zal ik trachten de verschillen hier uiteen te zetten voor wederzijds begrip.
-Als allochtoon moet je rond zessen nooit bij een Hollander aanbellen, dan gaan ze eten en smijten ze de deur voor je neus dicht.Bij een allochtoon wordt er een bord bijgepakt en ben je verplicht om aan te schuiven.
-Als allochtoon moet je als je op de koffie bent bij Hollanders nooit rekenen op 2 koekjes, ze gaan met de koektrommel rond, en als je twee koekjes tracht te pakken kan je wel eens een hand kwijtraken.Bij een allochtoon staat de tafel vol zoetigheden, en moet je je volvreten aan alle zoetigheden.
-Als allochtoon moet je niet proberen s'ochtends te douchen bij een Hollander na het overnachten daar.Neem een washandje, dep je gezicht hiermee, en je kan aan het ontbijt en naar buiten.Bij een allochtoon toont men je de zeep in de douche als je net wakker bent.
-Als Allochtoon moet je nooit wachten tot een Hollander trakteert, dat zal gewoonweg nooit gebeuren.Bij een allochtoon slaat men je bijna dood als je geld wilt pakken om te betalen.
Tot zover les 1.
Waarin schuilt jouw 'respect'? Wie moet respect hebben voor wie?
miss_tetouan425
23-12-2004, 00:16
Even iets anders dan pedofilie.Klon gaat proberen de allochtonen en Hollanders dichter bij elkaar te brengen, maar daarvoor moeten we wel erkennen dat er verschillen in cultuur zijn.Als Hollandist zal ik trachten de verschillen hier uiteen te zetten voor wederzijds begrip.
-Als allochtoon moet je rond zessen nooit bij een Hollander aanbellen, dan gaan ze eten en smijten ze de deur voor je neus dicht.Bij een allochtoon wordt er een bord bijgepakt en ben je verplicht om aan te schuiven.
-Als allochtoon moet je als je op de koffie bent bij Hollanders nooit rekenen op 2 koekjes, ze gaan met de koektrommel rond, en als je twee koekjes tracht te pakken kan je wel eens een hand kwijtraken.Bij een allochtoon staat de tafel vol zoetigheden, en moet je je volvreten aan alle zoetigheden.
-Als allochtoon moet je niet proberen s'ochtends te douchen bij een Hollander na het overnachten daar.Neem een washandje, dep je gezicht hiermee, en je kan aan het ontbijt en naar buiten.Bij een allochtoon toont men je de zeep in de douche als je net wakker bent.
-Als Allochtoon moet je nooit wachten tot een Hollander trakteert, dat zal gewoonweg nooit gebeuren.Bij een allochtoon slaat men je bijna dood als je geld wilt pakken om te betalen.
Tot zover les 1.
Yep...true that!
metalex79
23-12-2004, 00:30
ik eet nooit rond 6 uur en als ik eet...ik heb borden en eten zat voor meer dan 1 moslim....dus dat slaat al nergens op!
een tafel vol zoetigheden is t niet, maar al eet je t hele pak op, als jij er gelukkiger van wordt, eet smakelijk!
als iemand hier logeerd en net wakker is toon ik hem niet de zeep maar laat ik hem/haar nog even rustig liggen....en daarna is degene vrij om te douchen...als ik degene tussendoor geen ontbijt op bed heb gegeven...
hmmmzzz...toen t zo heet was heb ik daklozen nog geld voor n ijsje gegeven...als ik n zak friet heb en zie n zwerver geef ik hem de rest van mn patat....
Tot zover les 1.
Tot zover de ontkrachting van de generaliserende les 1....op naar de volgende....
Oh ja...dit alles is mij bijgebracht door mijn westerse christelijke ouders, beiden 100% kaaskop en toonbeeld van nette westerlingen...
Amazoelloe
23-12-2004, 00:31
Tot zover les 1.
Dat van die gierigheid wist ik maar dat douchen 's ochtends bij een Hollander uit den boze is wist ik niet. Tfoe wat een stank moet je verdragen als je 'geintegreerd' wil overkomen. Net de middeleeuwen in West-Europa, een echte christen moest een uur in de wind stinken anders riskeerde ie het op de brandstapel terecht te komen.
-Als allochtoon moet je niet verwachten dat je na zes uur nog een warm maaltijd krijgt bij een Hollander, je zal het moeten doen met wat broodjes kaas.Bij een allochtoon kan je s'avonds altijd terecht voor een warm maal.
-Als je als allochtoon 25 cent "leent" bij een Hollander zal hij er elke dag om vragen totdat je het terug geeft.Een allochtoon zal niet gaan zeuren om 25 cent.
-Als allochtoon moet je niet teveel verwachten van een Hollandse bruiloft, na een korte receptie en wat bolletjes kaas en als je geluk hebt een koud buffet is het afgelopen.Bij een allochtoon is er te eten te drinken tot je erbij neervalt.....dansen zal je ook totdat je er bij neervalt.
-Alsllochtoon moet je niet verwachten dat elke Hollander zijn/haar handen wast na een bezoek aan de "kleine kamer".Bij een allochtoon krijg je een ros als je zonder te wassen durft aan tafel plaats te nemen.
Tot zover les 2, les 3 zal later volgen.
Dat van die gierigheid wist ik maar dat douchen 's ochtends bij een Hollander uit den boze is wist ik niet. Tfoe wat een stank moet je verdragen als je 'geintegreerd' wil overkomen. Net de middeleeuwen in West-Europa, een echte christen moest een uur in de wind stinken anders riskeerde ie het op de brandstapel terecht te komen.
Wist je dat veel Hollanders zonder zich te wassen aan het onbijt gaan s'morgens?Bij allochtonen moet je op z'n minst je handen en je gezicht gewassen hebben voordat je gaat ontbijten.
metalex79
23-12-2004, 00:42
Je bent eigenlijk nog te triest om te reageren.....maar goed....nog n keer....
-Als allochtoon moet je niet verwachten dat je na zes uur nog een warm maaltijd krijgt bij een Hollander, je zal het moeten doen met wat broodjes kaas.Bij een allochtoon kan je s'avonds altijd terecht voor een warm maal.
Ik eet vaak niet eens voor 6 uur....en als je langs komt en trek hebt, ben ik altijd bereid om iets voor je klaar te maken.....warm of niet, ligt er maar net aan wat je zelf wil!
-Als je als allochtoon 25 cent "leent" bij een Hollander zal hij er elke dag om vragen totdat je het terug geeft.Een allochtoon zal niet gaan zeuren om 25 cent.
25 cent is de moeite niet eens waard.....als jij er gelukkig van wordt om iemand te bestelen, dan hoop ik dat je n fijn leven zal hebben. God rekent wel met je af
-Als allochtoon moet je niet teveel verwachten van een Hollandse bruiloft, na een korte receptie en wat bolletjes kaas en als je geluk hebt een koud buffet is het afgelopen.Bij een allochtoon is er te eten te drinken tot je erbij neervalt.....dansen zal je ook totdat je er bij neervalt.
de bruiloften die ik heb mee gemaakt bestonden uit : gemeentehuis, inzegening in de kerk, receptie en daarna n feest...overigens vraag ik me af wrom n allochtoon op n bruiloft wel mag drinken tot ie er bij neer valt (zeg maar dronken wordt). Overigens is n allochtoonse bruiloft mega asociaal omdat ze allemaal plots kramp in hun vingers krijgen en hun claxon minutenlang ingedrukt houden....
-Alsllochtoon moet je niet verwachten dat elke Hollander zijn/haar handen wast na een bezoek aan de "kleine kamer".Bij een allochtoon krijg je een ros als je zonder te wassen durft aan tafel plaats te nemen.
ik weet niet, maar ben jij er echt bij als iemand in het kleine kamertje bezig is? Lijkt mij niet, maar ik was altijd mijn handen. De islamitische slagerij hier om de hoek laat zijn kinderen gewoon over de toonbank spelen....dat is pas onhygienisch!
Tot zover les 2, les 3 zal later volgen.
Amazoelloe
23-12-2004, 00:47
ik eet nooit rond 6 uur en als ik eet...ik heb borden en eten zat voor meer dan 1 moslim....dus dat slaat al nergens op!
Je bedoelt dat je blikvoedsel zat hebt waar een Marokkaan zijn neus voor ophaalt als ie al jouw naar honden stinkend kot durft binnen te komen.
een tafel vol zoetigheden is t niet, maar al eet je t hele pak op, als jij er gelukkiger van wordt, eet smakelijk!
Dat iemand een heel pak zoetigheden opeet dat je gekocht hebt met jouw 'zuurverdiende centjes' zou jij aanzien met een bloedend hart want de bedoeling is dat het als maandenlange tafeldecoratie zou dienen.
Wees dus niet zo hypocriet.
als iemand hier logeerd en net wakker is toon ik hem niet de zeep maar laat ik hem/haar nog even rustig liggen....en daarna is degene vrij om te douchen...als ik degene tussendoor geen ontbijt op bed heb gegeven...
Ontbijt op bed? Tfoe 3ak! Wat een vettige gewoonte hebben jullie.
hmmmzzz...toen t zo heet was heb ik daklozen nog geld voor n ijsje gegeven...als ik n zak friet heb en zie n zwerver geef ik hem de rest van mn patat....
Geld voor een ijsje? Rest van jouw patat? REST? Wat een gierige lul ben je.
Tot zover de ontkrachting van de generaliserende les 1....op naar de volgende....
Die is niet ontkracht, integendeel zelfs.
Oh ja...dit alles is mij bijgebracht door mijn westerse christelijke ouders, beiden 100% kaaskop en toonbeeld van nette westerlingen...
Tja wat voor de één fatsoenlijk is is voor de ander walgelijk. Dat is the point van Klonbyz maar jullie beschouwen jullie zelf als het centrum van de universum en als rolmodel niet beseffend dat de hele planeet buikkrampen van het lachen en kotsneigingen krijgt van jullie 'toonbeeld van, fatsoen'.
Amazoelloe
23-12-2004, 00:50
Wist je dat veel Hollanders zonder zich te wassen aan het onbijt gaan s'morgens?Bij allochtonen moet je op z'n minst je handen en je gezicht gewassen hebben voordat je gaat ontbijten.
Ik heb er wel van gehoord. Ik heb het één keer gezien op een soapserie en van de kotsneigingen heb ik direct gezapt. Sindsdien die zender vermeden als de pest uit vrees nog zo'n schouwspel te zien. Stel je voor wat het is om dat 'ontbijt' life mee te maken.
Het wordt steeds leuker hier :hihi:
Tot zover les 1.
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
wij eten altijd om 17.00 uur s avonds en er is altijd genoeg voor mensen die willen aanschuiven om mee te eten
aja en ik bewaar altijd de kliekjes voor het geval dat(de volgende dag doe ik dit bij het eten van de honden
ik wil niet bij een allochtoon aanschuiven want ik vind(met alle respect) het eten niet om te vreten
de nderlanders die ik ken zijn altijd gul met trakteren en rondjes geven, de allochtoon zal dit niet of nauweljks doen omdat die niet in een kroeg komen of mogen komen
de koektrommel staat altijd open op tafel en iedereen mag pakken zoveel als hij wilt
en teveel zoetigheid is ongezond
wij douchen 2 keer per dag s morgens als we opstaan en s avonds voor het slapen, heeft te maken met hygiene en opvoeding
daarbij wijs ik gasten s avonds voor het slapen gaan waar alles staat en ligt en niet s morgens
Yep, en alle Marokkanen zijn fietsendieven en durgshandelaars en maken de straten onveilig...kortom, het schuim der aarde.
Met veel respect.
en ik maar denken dat de duitsers de fietsendieven waren
Khanoussi
23-12-2004, 09:54
Tot zover les 1.
Generaliseren
bron: Klonbyz'duim
Slotje lijkt me wel op z'n plaats
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.