Bekijk originele versie : Gister Op Het Nieuws!!!!!
Salaam mensen...
Ik heb gisteren het nieuws gezien omdat het ging over Palestina. Er waren 50 huizen en winkels van Palestijnen met de grond gelijk gemaakt. Volgens de Israeliers hadden deze Palestijnen hun winkels en eigendommen illegaal daar staan!!!!!!! Daar kan ik zooooooo booooooos om worden. Ik snap het gewoon niet en ik snap die Palestijnen ook niet dat ze zo lang kunnen volhouden. Ik had de moed al lang opgegeven. Deze mensen hebben in een paar minuten hun huis verloren, hun werk en al hun belangijke bezittingen, en dat omdat men zegt dat ze illegaal zijn???? Ik wou dat ik wat kon doen dan behalve bidden voor ze en dou'a voor ze doen. Allah (SWT) geef hun sbar en insha Allah zal het snel gebeuren dat de Palestijnen hun land krijgen. Al zie ik het treurig in. :(
abdoel6666
23-01-2003, 22:48
Origineel gepost door Karima2
Salaam mensen...
Ik heb gisteren het nieuws gezien omdat het ging over Palestina. Er waren 50 huizen en winkels van Palestijnen met de grond gelijk gemaakt. Volgens de Israeliers hadden deze Palestijnen hun winkels en eigendommen illegaal daar staan!!!!!!! Daar kan ik zooooooo booooooos om worden. Ik snap het gewoon niet en ik snap die Palestijnen ook niet dat ze zo lang kunnen volhouden. Ik had de moed al lang opgegeven. Deze mensen hebben in een paar minuten hun huis verloren, hun werk en al hun belangijke bezittingen, en dat omdat men zegt dat ze illegaal zijn???? Ik wou dat ik wat kon doen dan behalve bidden voor ze en dou'a voor ze doen. Allah (SWT) geef hun sbar en insha Allah zal het snel gebeuren dat de Palestijnen hun land krijgen. Al zie ik het treurig in. :(
Eens zullen de zionisten een dure prijs betalen hiervoor, zoals ze die jaren geleden ook betaald hebben.
freedom23
24-01-2003, 13:35
Salam mensen,
Het is allemaal heel treurig. En wat ik nog treuriger vind is dat er door niemand wat aan gedaan wordt. In Europe en Amerika zijn er betogingen, maar daar schieten de Palestijnen eigelijk niks mee op. Het beste zou zijn als we er naar toe konden gaan, maar dat is helaas niet mogelijk. Wel hoop ik dat Europa maar vooral de Arabische landen wat meer gaan omkijken naar hun Palestijnse broeders en zusters die in deze erbarmelijke omstandigheden moeten leven. Er staat zowat geen huis meer overeind, ziekenhuizen liggen plat (dus geen medische voorzieningen), voedsel is er schaars! Niemand kan zeggen wanneer het ophoud, maar het beste is om deze mensen te steunen op elke manier dat je kunt!! Salaam, salaam, salaam!!!!!!!!!!!!
:zwaai:
Ja toch dat vind ik ook er wordt er gewoon niets aan gedaan en dan vind ik jammer. Kijk die Israeliers hebben Amerika als back-up. Maar en de Palestijnen, zij hadden eerst Rusland, maar die kampt nu met zijn eigen problemen. Het wordt met de dag erger, vanochtend voor dat ik naar school ging keek ik ff naar het nieuws. Nou je raad het al, er zijn 3 Palestijnse soldaten omgekomen en ik vraag me gewoon af wanneer het eens ophoud. Ik denk dat als Amerika van de aardbodem verdwijnt dat er ee hoop zorgen ook weg zullen gaan, maar ik weet niet. Amerika heeft ook weer goede economische kanten die voor andere landen van belang zijn. Maar daar zijn de Palestijnen niet mee geholpen. Sinds dat Bin Laden die aanslag heeft gepleegd waarbij er ongeveer 2000 mensen bij zijn omgekomen is Bush kwaad en hij i kwaad op alle moslims, en dat alleen maar omdat een onnozel mannetje met een baard een aanslag heeft gepleegd volgens de Koran. En dan schuif je natuurlijk als ongelovige en onwetende (Bush) de schuld op dat onnozel mannetje en de Koran, dus met andere woorden Bush vind de Islam en de islamieten een volk dat gevaarlijk is, en Bush ziet ze ook maar al te graag van de aardbodem verdwijnen. Dus om die reden en om andere economische reden zoals de import en export van goederen en olie wordt misschien Irak aangevallen. Met andere woorden nog meer moslims die de dood zullen vinden door die tanks en geweren en bommen en soldaten.
Zo is dat bij de Palestijnen ook en omdat ze hamdollilah in ALLAH (SWT) geloven en in Mohammed (vzmh), zijn profeet en de heilige boek de Koran, ziet Bush ze als een gevaarlijk volk dat niet geholpen zal worden door de V.S., maar de joden worden wel geholpen omdat zij in de ogen van Bush niet gevaarlijk en beter zijn. En dit vind ik jammer.
Moge ALLAH (SWT) de Palestijnen helpen.
Wa Salaam,
karima
http://www.rabbani29.pwp.blueyonder.co.uk/list_of_martyrs_of_al.htm
EEN LIJST VAN OVERLEDEN PALESTIJNSE MENSEN DIE STEEDS MAAR LANGER WORDT!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.