Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mocro liefde... verloren zaak??

Pagina's : [1] 2 3

Karim_nour
22-01-2003, 21:12

pssssssst he DAMES en heren, ja sorry ik begin maar met dames GROOT te schrijven anders voelen ze zich gelijk gediscrimineerd. maar eigenlijk mogen we het hier helemaal niet over hebben, daarom fluister ik maar even. Weetje ik weet niet eens meer hoe ik moet beginnen, elke keer als ik er aan denk krijg ik het warme en begin ik te hipperfentileren.... ja dat onderwerp van marokaase meisjes die helemaal flippen om een of ander gozer.. het is nog even en we kunnen hier een eigen JERRY SPRINGER beginnen. (mag ik die dan presenteren?). maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het niet normaal meer is sinds meneer en mevrouw marokkaan allemaal een mobieltje en internet hebben. Ja vroeger moesten ze allemaal even zwaar de moeite doen om uit het raam even te zwaaien of even een korte liefdebriefje schrijven en dan tijdens de pauze in de tas stoppen op school. ooooeeehhh FATIMA raakte helemaal :Iluvu: op ACHMET maar ze kon hem niet bereiken, en taraaaa de jappanners hadden een mobieltje uitgevonden... zo fatima kon nu makkelijk Achmet een sms sturen. hihi achmet ik vind jou leuk... hihi ja ik jou ook... Trouwen??? en zo begon de nieuwe liefdeswereld van de marokaan... BOOEEMMM daar hadden we internet.. en ja hoor de pc-tjes gingen als warme brootjes over de toonbank... ja natuurlijk nichtje en neefje hebben thuis internet en goh wat is dat toch gaaf als je met meisjes en jongens kan praten op je scherm... Fatima: hoi Achmet: hallo schatje.. Fatima: :Iluvu: alles goed achmet? Achmet: ja met jou schoonheid (gewoon een koe) Fatima: (fatima krijgt het warm) .. waar kom je vandaan Achmed: amsterdam Fatima: ooh ja.. ik denhaag... (ach OV maakt alles dichtbij) achmed: waar in maroc?? Fatima: tanger.. Achmet: ooh ja.. ik ook (niet liegen achmet) Fatima: (denkt dit is mijn kans) hoe oud ben je?? Achmed: 22... en jij Fatima: 17.. (ooh wat een lekker ding :Iluvu: ) Achmet: he fatima paas me even je nr.. ik moet gaan.. Fatima: emmm maar ik ken je niet.. Achmet: ik zeg toch IK HOU VAN JE.. Fatima: (hebbes) hihi oke hier 06........67 Achmed: aaaah wat lieeeef Fatima: (even blozen net of ie nast haar staat) thanx Achmed: ik bel je snel.. Fatime: (ik wacht op je) ... ja oke doei achmet Achmet: dag schatje... Fatima: (oooh hij noemt me schatje :Iluvu: :Iluvu: hihi) nou fatima wachten wachten en dan belt achmed en blablabla schattje dit schatje dat .. eigenlijk geitje dit geitje dat... maar goed we houden het netjes achmet wil scoren... dan maar een geitje scoren.. oke we waren een maand verder en achmed wil meer, hij wil daten... fatima ondertussen al uitgekookt.... en ja hoor fatima wil ook afspreken... Dan komen we bij hoofdstuk AFSPRAAK.. en waar gaan we afspreken .. ja tuurlijk niet dicht bij huis.. oke achmed uit amsterdam en fatima utrecht.. eeem utrecht dan maar.. uitstekende strategish lokatie.. Hoofdstuk ONTMOETING nu... en dan fatima achmet zien en achmet fatima.. meneer en mevrouw raken verliefd..(waren ze al fectief) en nu hoofd stuk RELATIE.. en ja hoor achmet heeft relatie met fatima.. uitstekend... af en toe stiekem hand in hand lopen en af en toe een kusje uit delen.. emmmmm wat zijn we toch verliefd ... Hoofdstuk TROUWEN.. ooh ja zegt fatima tegen haar vriendinnen, ik heb achmet.. hij komt me mooi mijn hand vragen ... ik ben niet ouderwets .. ik laat me niet door papa en mama verkopen aan een illegaal... mooi geregeld zo.. Achmet die stiekemerd gaat gewoon door met chatten bij TMF... en ja hoor ondertussen nog een AICHA leren kennen en ze zijn al bij hoofdstuk ONTMOETEN.. en ja hoor achmet vindt nu Aicha ook leuk.... eemmmmm wat moet achmed kiezen..?? Fatima is al Neggafa aan het regelen en smoesjes voor de ontmoeting tussen haar en achmet... ( zeg gewoon dat je hem bij grof vuil hebt gevonden.. tip van mij) zo krijgen ze mede lijde.... maar goed, en dan komt het verlossend telefoontje na 7 maanden met fatima... Trrr Trrrr ja met fatima, ja met mij... stil... ja met achmed.. ooh he... hallo... hoe is het... ja goed ... waar bleef je... ja ik was druk druk ( met Aicha tuurlijk).. << het hele verhaal tot het beltegoed bijna op is >> en dan zegt achmed ... ik denk dat ik niet meer van je hou fatima.. Sorry ( fatima wordt duizilig)... ja tuurlijk fatima had alles geregeld, wat gaat ze nu tegen vriendinnnen vertellen.. niet dat ze gedumpt is natuurlijk.. maar dat ze niets meer in hem zag.. Ze hield zich meer met islaam en ALLAh ze3ma.. oke klaar was het met achmed. achmet gaat nu met aicha en fatima kan weer op de chat gaan zoeken naar HAssan.. en zo gaat het door en door.... Waar het allemal op neer komt is dat 99% van de meiden worden geflasht en anders om... ja genoeg keuze he.. kom op he.. we maken het elkaar echt niet moeilijk.. ondertussen komen er alleen maar meer bij... bij de consulaat staan er rijen van jonge lovers die willen scheiden.. ja wat moet je anders.. werken doen we toch niet. oke, dus die mobieltjes, internet en het hele gebeuren hebben de marokkaanse man/vrouw.. jonge/meisje naar de klote geholpen.. ja zo erg dat de hleft tijdens les niet verschijnt en gewoon bij tmf of weet ik waar zit te graven in zijn/haar dromen.. moehim.. het gaat de gooie kant op... nog even en we hebben hier elhajeb, tiefelt, legmiesat, azroe en noem maar op..... Dus waarom nemen die mocros het niet eens een keertje sereus?? vind je iemad leuk, zeg dat en meen dat. Wil je geilen daarvoor hebben ze de wallen... moehim ik *** te veel dat weet ik, daarvoor geen reacties graag.... maar wilde even de marokaan in beeld brengen... het is zoo leuk.. om die jankende meiden steeds in de trein tegen te komen.. aaah geeft een heerlijk gevoel... ja had je maar niet aan moeten beginnen.. maar goed ik ga ervandoor en zeg is eerlijk of het zo is of niet HET IS GEWOON EEN VERLOREN ZAAK>>>>>

cheetah
22-01-2003, 21:16
hahahahahhahaha

Liloesh
22-01-2003, 21:16
nou....je hebt ergens wel gelijk

chicamaroquia
22-01-2003, 21:20
ik ben het wel met je eens. is wel heel erg zwart/wit beschreven, maar toch zit er een kern van waarheid in! :goedzo: spreek je uit ervaring ;)

chicamaroquia
22-01-2003, 21:25

Origineel gepost door Tsjallot waahahahahahahahah die is goed wahahahahahahaha heb net in mijn broek gepist wahahahahahaahh :D gelukkig heb je een luier aan ;) hahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaa :gniffel: geintje... ;)

marocmeisje
22-01-2003, 21:25
HAHAHAHAH wayaw gatar de waarheid!!.... denk ik ;)

chicamaroquia
22-01-2003, 21:38
Origineel gepost door Tsjallot wahahaah ja Up&Go van Libro :D jij komt zeker uit Tetouan ;)

chicamaroquia
22-01-2003, 21:42
tsjallot, zeggen we in Tetouan tegen kleine kinderen, van die knoeierds, vandaar. had al bij je profiel gekeken, maar kon het niet vinden!

Karim_nour
22-01-2003, 21:44
shit .. dacht net dat ik niets vergeten was... wou het nog zeggen let niet op de spelfouten, maar goed bij deze..... ik ben ook maar een mocro... :zwaai: en het spijt me Fatime en Achmet.. maar ja jullie namen hadden gewoon niet bovenaan de namenlijst van de marokaanse geboorte-register moeten staan ... daarom :Iluvu: van jullie en heb die namen gebruikt hihi.... Aicha ye bent bladi mshitie oegellitinie.... bye bye mijn lieve mocro's... Groetjes van jullie broeder KAMEEL....

f_castanno
22-01-2003, 22:28
Beste Karim, Ik geef je voor een groot deel wel gelijk hoor, maar je moet oppassen dat je niet iedereen over een kam scheert. Je hebt ook zoveel huwelijken die zijn voortgekomen uit gewoon chatten, en je hebt ook mensen die gewoon voor de lol chatten en er nix achter zoek. Ik heb zelf ook een paar maanden echt 24/7 op de chat gezeten maar dat is gewoon iets voor ff. Dat heeft iedereen naar een tijdje wel gezien. Maar ik vind het een leuk verhaal, en ik weet wat je ermee bedoeld te zeggen. Groetjes, F!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zine_d_tetouan
22-01-2003, 23:09
hahahahhaah ik heb me kapot gelachen man wooooooooow tja het gaat inderdaad ook echt zo! marokkaande jongens en meisjes spelen de laatste tijd alleen maar met elkaar en dat ish egt nit goet!!! maar leuk en ja verder met nog meer van die verhaaltjes...je hebt talent! XXXXXXXXXxnadia

Chatefemqemamu
23-01-2003, 10:57
Ik ben er helemaal over uit... jullie mocro's sporen gewoon niet :maf2: ziiten elkaar alleen maar af te kraken.... raken er maar niet over uitgepraat hoe erg ze elkaar vinden maar 1 goed woordje ... not... en vooral niet voor de dames, hé Karim_nour? enne... karim... slechte ervaringen met internet&telefoon- ontmoetingen? Gooi 't maar in de groep... :rolleyes:

Karim_nour
23-01-2003, 23:17
eeemmm lunatic, ik kraak niemand af naar mijn iedee, wel heb ik medelijde met de meeste meiden die het overkomt, er zijn ongetwijvelt ook jongens die het overkomt. maar goed. En over ervaringen gesproken. eeeeemmm ja mag ik zeggen dat ik van je hou ;) He pssst lunatic, durf het bijna niet te vragen maar, ... ik ben een telefoonboek aan het schrijven, zou ik je nummer mogen plaatsen..?? groentjes van mij voor jullie allemaal...

Karim_nour
23-01-2003, 23:22
heeee wat verdacht zich, geen jongen/man te bekennen hier. tot nu toe geen een die wat plaatste.. kom op jongens even weg bij tmf. En voor de dames die in hun broek moesten pissen, ... zou ik zeggen ruim de rotzooi op, op mijn kosten.!! ;) Bye Bye

muslima4life
23-01-2003, 23:31

hahahahhahahahah ya grappenmaker, maar jah het komt wel veel voor jah, dat moet ik eerlijk toegeven . hahah

Pagina's : [1] 2 3