Bekijk originele versie : PvdA of CDA
Wie wordt er groter.. in de prognose van 5 minuten geleden waren het 43 zetels voor het CDA en 42 zetels voor de PVDA.. dus spannend!
Ik denk en hoop de PvdA.. wat denken jullie?
ze staan nu gelijk maar het maakt mij niet uit wie er gaat winnen ik ben er niet echt een voorstander van.
Niet van CDA en niet van PVDA.
Maar altijd beter dan die LPF. :D
PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA....moet de grootse partij worden!!!
Origineel gepost door Boo
PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA PVDA....moet de grootse partij worden!!!
:zwaai:
ZwYgStErrr
22-01-2003, 21:45
CDA 45? :eek:.
PvdA 40!!!!
:schok:
Origineel gepost door ZwYgStErrr
CDA 45? :eek:.
PvdA 40!!!!
:schok:
Echt ik snap er ook geen bal meer van.. :confused:
ZwYgStErrr
22-01-2003, 21:54
Origineel gepost door Boo
Echt ik snap er ook geen bal meer van.. :confused:
Zionistisch Complot...... :o
45 tegen 40 dus.. maar hoeveel procent is dit van het totale?
Er zijn nog maar 2miljoen stemmen geteld dus er kan nog van alles gebeuren dus de Pvda kan nog steeds de grootse partij worden!!!
Wat denk je van de grote steden?? veel allochtonen .. dus veel PvdA.. maar ook veel haat tegenover allochtonen.. dus rechtse stemmen
??
ZwYgStErrr
22-01-2003, 22:17
Origineel gepost door mtalsi
Wat denk je van de grote steden?? veel allochtonen .. dus veel PvdA.. maar ook veel haat tegenover allochtonen.. dus rechtse stemmen
??
Opkomst onder 'allochtonen' is altyd vrij laag geweest...Weet niet hoe het dit aar is.
4,7 miljoen stemmen en pvda heeft 40 en cda 45.. geen vooruitgang..!
Als die mafkees van balkenende premier wordt dann.. dan... dan ........
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................
Pvda heeft nu 41 zetels want nu komen de grootse steden aan de buurt dus we gaan de goede kant op we hebben nu een verschil van 4 zetels!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh nog 2 zetels verschil 44 tegen 42!!!:)
gaat goed Boo :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.