Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwanger worden!!!!

Pagina's : [1] 2

achfou
22-12-2004, 16:48

hoi meiden!!! ik heb een vraagje! ik ben al 5 jaar getrouwd en sinds 3 jaar willen wij al een kindje,wij hebben bijna alles al geprobeerd en er gebeurt maar niets,wie heeft er tips voor ons zodat wij incallah eindelijk een gezinnetje kunnen maken!!. (ik hoop dat dit geen rare vraag zo ja dan mijn excuses!) heel veel liefs en kusjes, een hopeloze :traan1:

Amoura
22-12-2004, 19:42
heb je alles gecontroleerd bij de dokter jij en je man?? want als alles ok is, dan is het afwachten met de wil van Allah, krijg je je kind insallah.. ik ken mensen die gezond zijn en ook heel lang hebben moeten wachten.. soms een paar jaar en ik ken iemand die 18 jaar heeft moeten wachten.. sbar ja zuster.. wat heb je zelf allemaal geprobeerd??

dikra
22-12-2004, 21:20
denk er niet aan dan zal god het geven wanneer hij wil inchalah

lMlaestro
22-12-2004, 21:32
die zwart joekels kunnen aleen maar aan door fokken denken als je da zo graag wild doe da dan in je ijgenland Hier hebben we er dankzij dat vieze zwart gedoa al 16 mil dus dan hebben we er teveel effe klijne uitleg 1 wijf en un kerel ****** per persoon ca 3 kinderen die ****** er zelf ook weer 3 das dus 3x3=9 die 9 krijgen weer 3 kinderen dus 3x9=20 en zo blijven ze maar door fokken stelletje geiten neukers !!!! Zoals ik al eerder zei: Niemand die jou aandacht schenkt stinkerd. Jammer he :( En nu douchen stinkerd

lMlaestro
22-12-2004, 21:54

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA jij hebt echt humor

Faatje4
22-12-2004, 21:57
die zwart joekels kunnen aleen maar aan door fokken denken als je da zo graag wild doe da dan in je ijgenland Hier hebben we er dankzij dat vieze zwart gedoa al 16 mil dus dan hebben we er teveel effe klijne uitleg 1 wijf en un kerel ****** per persoon ca 3 kinderen die ****** er zelf ook weer 3 das dus 3x3=9 die 9 krijgen weer 3 kinderen dus 3x9=20 en zo blijven ze maar door fokken stelletje geiten neukers !!!! HOu je stink bek dicht ja idiiooottt!!!! Weet je Over een paar jaartjes is heel nederland zwart. Dan hebben wij allochtonen jullie landje overgenomen...

lMlaestro
22-12-2004, 21:58
He maar vriend adolf, waarom durven zulke types zoals jij zulke dingen nooit gewoon in het openbaar te zeggen. Achter de pc is iedereen bijdehand

lMlaestro
22-12-2004, 22:00
O ja en nog iets vanaf nu zal niemand meer op jouw zielig geneuzel reageren. Tot ziens en welterusten

Faatje4
22-12-2004, 22:00
Gaan we een beetje schelden oppassen hoor dat pikken wij niet hier in ONS eigen land van zo een geitenneuker die toch al snel terug naar Marroko moet Doei En rot op en neem een heleboel van je soort genoten mee terug Hahahahahah wil jij net als theo eindigen met je grote bek. geef even je adres!! Dan doe ik precies het zelfde met jou wat MOHAMMED B.. Ook met die hoeren zoon heeft gedaan.

achfou
23-12-2004, 00:05
bedankt meid,zelf hebben wij al van alles geprobeerd zoals bijv:zoveel dgn.na en voor je menstruatie vrijen,ermee slapen(sp...a),dat mijn man 2dgn. niets doet zodat het zaad rijper is,bepallde houding etc. en dat blijven wij elke keer maar herhalen!!!! maar nog niets. we weten ons geen raad meer de artsen zeggen dat alles goed is! begrijp je mij? dikke kus. ;)

miss_chaimae
23-12-2004, 00:19
bedankt meid,zelf hebben wij al van alles geprobeerd zoals bijv:zoveel dgn.na en voor je menstruatie vrijen,ermee slapen(sp...a),dat mijn man 2dgn. niets doet zodat het zaad rijper is,bepallde houding etc. en dat blijven wij elke keer maar herhalen!!!! maar nog niets. we weten ons geen raad meer de artsen zeggen dat alles goed is! begrijp je mij? dikke kus. ;) Zoiets moet eigenlijk tussen jou en je man blijven maar goed :o Maar, insha allah zul je gauw een kindje krijgen. Vertrouw op allah s.w.t en het kom goed! Onthoud met allah z'n wil krijg je alles! Dus heb sbar, en allah is ma3a sabirien :). Veel succes. Liefs, Chaimae..

boeiend
23-12-2004, 11:22
Er is een special doe3a die ook gebruikt werd door de kinderloze profeten volgens mij sidna ibrahim (kreeg uiteindelijk een zoon sidna ismael) en sidna zacharia (kreeg uiteindelijk een zoon sidna Ya7 Jah). Ik zou die doe3a zo vaak mogelijk opzeggen. Probeer ook voordat jullie gemeenschap hebben twee rakahat te bidden samen en dan die doe3a te doen. moge allah je doe3a verhoren. alles vindt plaats met allah's wil. ik wens jullie veen sbar toe.

boeiend
23-12-2004, 11:26
Hahahahahah wil jij net als theo eindigen met je grote bek. geef even je adres!! Dan doe ik precies het zelfde met jou wat MOHAMMED B.. Ook met die hoeren zoon heeft gedaan. MENSEN probeer geen aandacht te schenken aan dit soort aandachtzoekers. het zijn maar woorden en zolang er geen aandacht aan wordt geschonken houden ze van zelf op. Tis veell belangrijker je energie te steken om een betere moslim te worden dan om je te richten op haatzaaiers.... likoem dienoekoem wa lia dienie.

tamazightgirly
23-12-2004, 11:33
die zwart joekels kunnen aleen maar aan door fokken denken als je da zo graag wild doe da dan in je ijgenland Hier hebben we er dankzij dat vieze zwart gedoa al 16 mil dus dan hebben we er teveel effe klijne uitleg 1 wijf en un kerel ****** per persoon ca 3 kinderen die ****** er zelf ook weer 3 das dus 3x3=9 die 9 krijgen weer 3 kinderen dus 3x9=20 en zo blijven ze maar door fokken stelletje geiten neukers !!!! yek 3x9=20 dat is 27 a domme idioot ga in die tijd dat je ons zit af te zeiken naar school a sukkel!!

Faatje4
23-12-2004, 21:46

Hou je smoel joh jij laat gewoon over je heen lopen.... Leuk heee wordt gelijk christen en wordt een nederlander joh. Kruip in die nederlanders hun reet

Pagina's : [1] 2