Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : WhatsApp android probleempje.. (foutmelding)

Marocaine_
22-10-2012, 23:42

Helloo... Mijn whatsapp doet nogal raar. Ik kan niet meer bij mn contactenlijst (en dus zelf een gesprek beginnen). Zodra ik op mijn contactenlijst klik komt de volgende waarschuwing: De toepassing WhatsApp (proces com.whatsapp) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. En na de melding wordt whatsapp vervolgens telkens afgesloten.. Heb gegoogled en er stond dat ik mn cache moet wissen. Gedaan en heeft niet geholpen. Daarna de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld, whatsapp opnieuw geinstalleerd.. en heeft ook niet geholpen:moe: Heb genoeg geheugen op mn telefoon dus daar kan het niet aan liggen ofz.. Help me?:(:(

Denker
23-10-2012, 00:52
Helloo... Mijn whatsapp doet nogal raar. Ik kan niet meer bij mn contactenlijst (en dus zelf een gesprek beginnen). Zodra ik op mijn contactenlijst klik komt de volgende waarschuwing: De toepassing WhatsApp (proces com.whatsapp) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. En na de melding wordt whatsapp vervolgens telkens afgesloten.. Heb gegoogled en er stond dat ik mn cache moet wissen. Gedaan en heeft niet geholpen. Daarna de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld, whatsapp opnieuw geinstalleerd.. en heeft ook niet geholpen:moe: Heb genoeg geheugen op mn telefoon dus daar kan het niet aan liggen ofz.. Help me?:(:( Misschien telefoon updaten?

Marocaine_
23-10-2012, 03:37
Nopess.. heb de laatste versie...

Denker
23-10-2012, 23:48
Nopess.. heb de laatste versie... Heb je geprobeerd Whatsapp via oorspronkelijke website te downloaden? http://www.whatsapp.com/download/. Wel eerst ff de oude verwijderen, incl mappen. Anders ff Googlen: https://www.google.nl/search?q=proces+com.whatsapp&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=rcs

Zitoen00
24-10-2012, 00:15

stap 1- Whatsapp verwijderen van je toestel stap2- toestel opnieuw opstarten stap3- instellingen van je toestel resetten stap4- tel opnieuw opstarten stap5-whatsapp vanaf de website downloaden succes.

issamcc
24-10-2012, 18:08
stap 1- Whatsapp verwijderen van je toestel stap2- toestel opnieuw opstarten stap3- instellingen van je toestel resetten stap4- tel opnieuw opstarten stap5-whatsapp vanaf de website downloaden succes. Dat zal zeker lukken. Maar ik zou als eerst watsapp verweideren en telefoon opstarten en dan kijken of het lukt. Als niet lukt jou stappen plan volgen.

issamcc
24-10-2012, 18:08
Helloo... Mijn whatsapp doet nogal raar. Ik kan niet meer bij mn contactenlijst (en dus zelf een gesprek beginnen). Zodra ik op mijn contactenlijst klik komt de volgende waarschuwing: De toepassing WhatsApp (proces com.whatsapp) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw. En na de melding wordt whatsapp vervolgens telkens afgesloten.. Heb gegoogled en er stond dat ik mn cache moet wissen. Gedaan en heeft niet geholpen. Daarna de fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld, whatsapp opnieuw geinstalleerd.. en heeft ook niet geholpen:moe: Heb genoeg geheugen op mn telefoon dus daar kan het niet aan liggen ofz.. Help me?:(:( Zorg altijd dat er niet teveel app,s actief zijn in een keer daarbij bedoel ik stuk of 4 apps (actief)