Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent fotograaf Ilham????

Pagina's : [1] 2

zahira
22-12-2004, 11:10

Beste mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar Ilham de fotograaf. Ik weet dat ze uit Marakesh komt en in Almere woont. Ze is alleen verhuisd. Als iemand mij haar nummer kan geven heel graag. Erg bedankt alvast !!!!

Ghizlane76
22-12-2004, 11:12
hoi meid dit is het nummer van ILHAM 0624780388 zij is echt een schat van een vrouw schijnt heel goed te zijn in haar werk ik heb haar ook incha allah voor mijn bruidloft...

zahira
22-12-2004, 11:13
dank je meid ik ben je dankbaar!!!

Ghizlane76
22-12-2004, 11:18
graag gedaan ;) boessa

zahira
22-12-2004, 11:24

Ik wens je heel veel succes met het voorbereiden van je bruiloft. Het kost veel tijd en energie. Die van mij gaat helaas niet door, vandaar dat ik haar nr nodig heb.

Ghizlane76
22-12-2004, 11:28
dank je wel meid.. ohh wat erg schat waarom gaat het niet door?

zahira
22-12-2004, 11:32
We zijn gelukkig nog wel bij elkaar, maar onze bruiloft is nu al twee keer geannuleerd door omstandigheden. En we hebben nu besloten om geen bruiloft meer te doen. Het is voor beide ons tweede huwelijk en voor dat geld willen we liever iets anders doen. We gaan zoieso een maand reizen in maleisie en voor de rest ons huis mooi inrichten. Meid ik wens je veel succes in je leven met je aanstaande man en thalao fibahdkom...

Ghizlane76
22-12-2004, 11:40
ohh gelukkig maar ik dacht meschien erger maar als jullie daarvoor kiezen dan is het goed en lekker samen weg is ook harstikke leuk want het kost heel veel geld en zoals je zei energie.. het beste meid en HEEL VEEL GELUK SAMEN Boessa

stitch
22-12-2004, 11:45
hallo meiden, Om te beginnen (als wij het over dezelfde hebben; Ilham die in Almere buiten woont en eerst in Amsterdam) is zij geen Marrakchia. Daarna wil ik jullie waarschuwen voor haar zogenaamde ervaring en mooie foto's. Wij hebben haar gehuurd en het resultaat was in 1 woord WAARDELOOS. Als zij haar vriendinnetjes tegenkwam zat de daar eerst uitgebereid uren mee te kletsen, je moest haar smeken om een foto te maken superrrrr onprofessioneel. Ik was ook een keer op een feest waar zij halverwege WEG ging! Ik zou persoonlijk een Nederlandse fotograaf inhuren die fotografeert in ieder geval zoals jij samen met hem/haar hebt afgesproken o,ja en ontwikkelt zijn foto's niet bij de DIRK! Bij opnames adviseer ik wel een Marokkaan, omdat die dan niet halverwege een heel mooi liedje stoppen met opnemen. Maar goed dit is mijn ervaring, en zoals je hebt gelezen is het niet positief. groetjes en suc6!

zahira
22-12-2004, 11:48
O mijn god!!!! Meen je dat nou? Maar wist je dit van te voren? Want ik neem aan dat je eerts goed informeerd voordat je iemand inhuurt?

samimosam
22-12-2004, 12:08
Salam Aleikoum, In december van dit jaar (niet zo lang geleden) was Ilhame mijn fotograve op mijn bruiloft. Toevallig heb ik gister mijn foto's en dvd opgehaald en het was in 1 woord: TOP! Meid, laat je niet beinvloeden door sommige zielige typetjes hier die geen leven hebben en proberen om het hier te zoeken.... Voor Ilhame: steek ik in mijn hand in het vuur omdat ik haar heb zien fotograveren en ik haar werk gewoon goed vind...laat de kippen maar kakelen. Beslama meid en toch veel geluk in je leven...moge God SWT je huwelijk zegenen inshallah! xxx Sam.

zahira
22-12-2004, 12:14
Weet je wat het is? Meningen verschillen nou eenmaal. En wij marokkanen zijn zeer goed in het afkraken van mensen. Maar vergeten daarbij, dat de fout begint bij ons zelf. Zo'n fotografe heeft nou eenmaal een beroep met een grote verantwoordelijkheid. En om tot een top resultaat te komen, moet je goed communiceren met elkaar. En dit moet van 2 kanten komen. Als dat niet zo is, dan begrijp ik wel dat zo'n fotografe zoiets heeft van, de pot op, bekijk het maar. Maar goed... Hou het maar op meningsverschillen...

zahira
22-12-2004, 12:15
Sam jij ook veel geluk toegewenst, thalao fibahdkom...

samimosam
22-12-2004, 12:16
Rabbi I thalla fel zemi3 Hbiba.... xxx Sam.

kwis
15-01-2005, 14:14

ik ken Ilham al jaren ze is sociaal lief en heb kwaliteit mensen die haar afkraken zijn gewoon jaloers zo dat was dat . en de gene die haar niet willen moeten maar andere nemen zonder ilham af te kraken. ik zou zeggen ga zitten voor de foto daar komt ie even lachen klaar is ilham

Pagina's : [1] 2