Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen...trouwen...trouwen, DAMN!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
22-01-2003, 16:27

salaam iedereen damn ik wordt er doodziek van. iedereen om me heen heeft het over trouwen nichtjes van 16 (?) mn vriendinnen kenissen. en mn ouders die van me af willen (menen ze niet hoor) Op zicht is hier niks mis mee, maar waarom zijn er weinig meiden die andere doelen in hun leven hebben zoals carriere maken ofzo. t is niet zo dat ik niet wil trouwen, alles op zn tijd, maar als ik al die mensen om me heen hoor praten dan denk ik echt van waarom alles zo overhaasten. er is toch wel meer in het leven (of niet???) ik moest het ff kwijt beslama (ik begin echt zo een verslaafde marok.nl-er te worden).

mimi3000
22-01-2003, 16:29
uhm...ben het niet met je eens....Ik wil zeker cariere maken veel andere dingen, maar er is niets mooiers dan trouwen. Ik vind het wel gek om naar bruiloften te gaan van meiden even oud als mij...Ik ben absoluut geen voorstander van vroeg trouwen...doe alles lekker rustig op je gemak!

Moeslimma87
22-01-2003, 16:32
Weet je waarom??? omdat we met het idee zijn opgegroeid om te trouwen en kindjes krijgen en blablabla... Iedereen om me heen loopt rond met dat idee en al mijn zussen zijn op hun 18de getrouwd!!! Dus waarom zal iemand een uitzondering zijn?? Het zit gewoon in onze cultuur, spijtig genoeg!!!!! Ik begrijp het ook ni aan ene kant maar ja... Beslama

fatimab
22-01-2003, 16:44
Origineel gepost door nora1984 salaam iedereen damn ik wordt er doodziek van. iedereen om me heen heeft het over trouwen nichtjes van 16 (?) mn vriendinnen kenissen. en mn ouders die van me af willen (menen ze niet hoor) Op zicht is hier niks mis mee, maar waarom zijn er weinig meiden die andere doelen in hun leven hebben zoals carriere maken ofzo. t is niet zo dat ik niet wil trouwen, alles op zn tijd, maar als ik al die mensen om me heen hoor praten dan denk ik echt van waarom alles zo overhaasten. er is toch wel meer in het leven (of niet???) ik moest het ff kwijt beslama (ik begin echt zo een verslaafde marok.nl-er te worden) hahahah wallah y la , ik denk er ook zo over, ik hoor dat overal maar dan echt overal als er wordt gepraat gaat het meestal over trouwen alatief om zot te komen!!!!

Safia21
22-01-2003, 17:24

Ik ben een getrouwde vrouw en geloof mij het is het beste leven dat je kunt hebben, mist je een goede Moslimman aan je zijde hebt En Inscha Allah gaat dit voor jullie (degene die willen) ook gebeuren het zijn niet je studieboeken of je baas die je zachtjes door je haar streelt en je een kus welterusten geeft Liefs Safia

Analfabeet
22-01-2003, 17:30
Origineel gepost door Safia21 Ik ben een getrouwde vrouw en geloof mij het is het beste leven dat je kunt hebben, mist je een goede Moslimman aan je zijde hebt En Inscha Allah gaat dit voor jullie (degene die willen) ook gebeuren het zijn niet je studieboeken of je baas die je zachtjes door je haar streelt en je een kus welterusten geeft Liefs Safia How Sweet... :rolleyes: Zo denk ik er "Gelukkig" ook over. School en werk zijn maar 2 middelen die ervoor kunnen zorgen dat je financieel gezien een zorgeloze toekomst tegemoed gaat, maar dat wil niet zeggen dat dit een gelukkige toekomst zal worden. The key to a Happy future is Loveeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e :Iluvu:

Safia21
22-01-2003, 17:31
Origineel gepost door Analfabeet How Sweet... :rolleyes: Zo denk ik er "Gelukkig" ook over. School en werk zijn maar 2 middelen die ervoor kunnen zorgen dat je financieel gezien een zorgeloze toekomst tegemoed gaat, maar dat wil niet zeggen dat dit een gelukkige toekomst zal worden. The key to a Happy future is Loveeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e :Iluvu: Jaaaaaaaaaaaa :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :zwaai: :zwaai: Liefs Safia

Najib26
22-01-2003, 17:32
Ik ga inchallah komend weekend trouwen. Als ik tegen die tijd een vrouw heb gevonden :D Trouwen is erg belangrijk in de islam en in een mensenleven. Dus ik kan me voorstellen dat mensen zich daarmee bezig houden. Maar ze kunnen het beter over trouwen hebben dan over vriendjes.

flexiegirl
22-01-2003, 17:36
salaam, hahahah trouwen Iemand al een slachtoffer voor me gevonden? hahaha Ma3a salamaa Flexiegirl

Najib26
22-01-2003, 17:37
Origineel gepost door MissOogappeltje heb je nog steeds niemand gevonden? He als ik jou was zou ik opschieten want ik zie wel al die grijze haartjes op jekop wel hoor! he niet verven want anders ga je je vrouw bedriegen! Hee hoe weet jij dat? :( Die grijze haartjes komen inderdaad tevoorschijn :( Ik heb er al drie geteld. Maar gelukkig heb ik al mijn haar nog. En veel ook. Om de paar weken naar de kapper :) PS: Haar verven is voor een man haram (wat ik heb begrepen, Allahoe 3alem).

Safia21
22-01-2003, 17:39
Origineel gepost door Najib26 Hee hoe weet jij dat? :( Die grijze haartjes komen inderdaad tevoorschijn :( Ik heb er al drie geteld. Maar gelukkig heb ik al mijn haar nog. En veel ook. Om de paar weken naar de kapper :) PS: Haar verven is voor een man haram (wat ik heb begrepen, Allahoe 3alem). En de grijze haartjes met een pincetje eruit trekken? is dat ook Haram bij een man? Liefs Safia

Toufik19
22-01-2003, 22:07
Origineel gepost door Safia21 het zijn niet je studieboeken of je baas die je zachtjes door je haar streelt en je een kus welterusten geeft sommigen hier doen dat wel,hoor

kickboxgirl
22-01-2003, 23:24
trouwenn jagggggg gatverrrrrrrrrrrrrr niet aan denkennnnnnnnnnnn

Salaama
22-01-2003, 23:39
Origineel gepost door nora1984 salaam iedereen damn ik wordt er doodziek van. iedereen om me heen heeft het over trouwen nichtjes van 16 (?) mn vriendinnen kenissen. en mn ouders die van me af willen (menen ze niet hoor) Op zicht is hier niks mis mee, maar waarom zijn er weinig meiden die andere doelen in hun leven hebben zoals carriere maken ofzo. t is niet zo dat ik niet wil trouwen, alles op zn tijd, maar als ik al die mensen om me heen hoor praten dan denk ik echt van waarom alles zo overhaasten. er is toch wel meer in het leven (of niet???) ik moest het ff kwijt beslama (ik begin echt zo een verslaafde marok.nl-er te worden) Ja man,, Daar wordt ik ook echt GEK van...Jeetje miena zeg, als ik iemand lang niet gezien heb, dan is dat trouwen het eerste wat ze vragen,,´´Enn nog verloofd of getrouwd´´Mijn ouders ook al.Misschien heeft het met mijn leeftijd te maken,,Nou ik weet niet..Ik ben er nog niet aan toe..Waarom begrijpt men nou niet, dat het ook zo kan zijn, Dat je NIET wilt trouwen. :(

SweetLady
23-01-2003, 06:56

Origineel gepost door larachia7 test Ewa zo te zien doet tie het wel :p :p :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3