Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : I.p.v. elkanders tekortkomingen op te noemen, eens zelfkritiek leveren.

Anseo
21-12-2004, 21:33

Laten we i.p.v. naar de ander te kijken eens naar onszelf kijken! Deze oproep geld voor alloch/autochtonen in gelijke mate! OK ik geef alvast het goede voorbeeld: schandelijk dat de Nederlandse regering die schoft die Sadam gifgas leverde in bescherming nam!! Is dit nou christelijk? Kamer wil uitleg over Van Anraat DEN HAAG - De Tweede Kamer wil van de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken), Donner (Justitie) en Bot (Buitenlandse Zaken) meer weten over de bescherming die zakenman F. van Anraat zou hebben genoten. De bewindslieden mogen die informatie schriftelijk geven. Het verzoek van de SP om een spoeddebat haalde het niet, dinsdag op de laatste vergaderdag voor het reces. Het lijkt er volgens SP-Tweede-Kamerlid Van Velzen op dat de Nederlandse regering Van Anraat in bescherming heeft genomen, terwijl hij wordt verdacht van betrokkenheid bij oorlogsmisdrijven en volkerenmoord. Betrouwbare bronnen bevestigden vrijdag dat Van Anraat, die grondstoffen voor chemische wapens zou hebben geleverd aan het regime van Saddam Hussein, enige tijd in een schuilhuis heeft gezeten. Hij werd twee weken geleden aangehouden.

Anseo
21-12-2004, 21:42
Zelfkritiek is niet zo populair hier geloof ik. OK dan bekvechten we gewoon lekker verder vanuit onze loopgraven? Je eigen nest schoonmaken gaat volgens mij gemakkelijker dan op de rommel te wijzen bij de buurman..

Bumper
21-12-2004, 21:54
Ik vind het verschrikkelijk dat er zoveel Nederlanders op Wilders willen stemmen.

BerberDude
21-12-2004, 22:00
Je hebt helemaal gelijk Anseo! Dat een nederlander gifgas leverde was ronduit méér dan schandalig. Allah zal het oordeel uitspreken over deze man.

Bumper
21-12-2004, 22:05

Vind ik ook schandalig

Miss. Poes
21-12-2004, 22:06
Yep jullie hebben gelijk maar dit is meer voer voor de allochtonen. Waneer houd het een keer op. Ik word er zo moe van.

Anseo
21-12-2004, 22:06
Bedankt Bumper! Voor de rest laat de zelfkritiek op zich wachten? Het was leuk, een paar weken marokko.nl en leerzaam ook. Maar nu ga ik maar weer eens wat anders doen; in een kringetje ronddraaien met z'n allen, dat heb ik nu wel gezien. Dank aan degenen die begrip en liefde durfde te tonen op dit forum. Dat is pas ware moed.

Bumper
21-12-2004, 23:07
Wil echt niemand reageren?

miss_tetouan425
22-12-2004, 00:23
Zelfkritiek, laat ik het dan eens echt bij mezelf houden.... Ik ben op het momen wat te betweterig, wat te koppig en een klein beetje te hooghartig en te snel op mijn teentjes getrapt. Het spijt me en ik zal mijn uiterste best doen te verbeteren. En toch....ben je een zeldzame schelp in een grote oceaan.... ;)