Bekijk originele versie : Zijn Hollanders een ziek volkje?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Hier het verhaal van een Hollander die zijn kind vanaf de geboorte seksueel heeft misbruikt.
Let wel, vanaf de geboorte!Hoe ziek kun je zijn.
(Bron: rechtspraak.nl. LJN: AR4467)
De rechtbank Amsterdam heeft een man die incest heeft gepleegd met zijn dochters, veroordeeld tot een gevangenisstraf van 2 jaar en hem de maatregel TBS met dwangverpleging opgelegd. De man heeft zijn oudste dochter vanaf haar tweede jaar en de jongste vanaf haar geboorte seksueel misbruikt en ontuchtige handelingen met hen gepleegd. Dat laatste heeft hij ook gedaan met het vriendinnetje van een van zijn dochters.
De rest is hier (http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtluitspraak.asp?searchtype=ljn&ljn=AR4467&u_ljn=AR4467) te lezen.
De tering...ze misbruiken zelfs kinderen van een paar dagen!
matahari
21-12-2004, 17:02
Hier het verhaal van een Hollander die zijn kind vanaf de geboorte seksueel heeft misbruikt.
Let wel, vanaf de geboorte!Hoe ziek kun je zijn.
(Bron: rechtspraak.nl. LJN: AR4467)
De rechtbank Amsterdam heeft een man die incest heeft gepleegd met zijn dochters, veroordeeld tot een gevangenisstraf van 2 jaar en hem de maatregel TBS met dwangverpleging opgelegd. De man heeft zijn oudste dochter vanaf haar tweede jaar en de jongste vanaf haar geboorte seksueel misbruikt en ontuchtige handelingen met hen gepleegd. Dat laatste heeft hij ook gedaan met het vriendinnetje van een van zijn dochters.
De rest is hier (http://zoeken.rechtspraak.nl/zoeken/dtluitspraak.asp?searchtype=ljn&ljn=AR4467&u_ljn=AR4467) te lezen.
De tering...ze misbruiken zelfs kinderen van een paar dagen!
Die link werkt niet, waarschijnlijk verzin je het ter plekke!
ruziezoeker
21-12-2004, 17:02
ernstig ziek volk.. ik vindt dat er wat aan gedaan moet worden. zo kan het gewoon niet langer meer.
ernstig ziek volk.. ik vindt dat er wat aan gedaan moet worden. zo kan het gewoon niet langer meer.
Als ik jouw ondertekening zie weet ik wel welk volk er ziekelijk is, dit om maar mee te lopen met domme wibo's zoals jij en klontje.
Tuurlijk zijn Neerlanders geen ziek volk. Kom op man, generalisatie is just wat zo kut is.
Marokkaanmo
21-12-2004, 17:07
zo zie je dat ook niet de nederlanders perfect zijn ze3ma goed volk !! denk het niet.
inderdaad! jij kan er wat aan veranderen?
door een potje te schelden? een kaaskop voor zijn muil te slaan?
of heb je wellicht een zinvollere bijdrage?
zo zie je dat ook niet de nederlanders perfect zijn ze3ma goed volk !! denk het niet.
Perfecte mensen bestaan niet dombo.
Je bent ziek als je dat wilt zijn. In beginsel is iedereen normaal.
ruziezoeker
21-12-2004, 17:11
Als ik jouw ondertekening zie weet ik wel welk volk er ziekelijk is, dit om maar mee te lopen met domme wibo's zoals jij en klontje.
ja hoor,enorme sukkel die je bent . :D
als je mijn ondertekening ziet dan weet jij wel welk volk er ziekelijk is ? :confused:
kijk wat jouw soort volk bij een onschuldige palestijnse boer hebben gedaan .
http://www.palestinehistory.com/intifada/judah2.jpg
ruziezoeker
21-12-2004, 17:13
inderdaad! jij kan er wat aan veranderen?
door een potje te schelden? een kaaskop voor zijn muil te slaan?
of heb je wellicht een zinvollere bijdrage?
schelden?slaan? wat zeg jij nou allemaal ? nou ja seg :confused:
ja hoor,enorme sukkel die je bent . :D
als je mijn ondertekening ziet dan weet jij wel welk volk er ziekelijk is ? :confused:
kijk wat jouw soort volk bij een onschuldige palestijnse boer hebben gedaan .
Moest jij niet bij de dienst psychiatrie zijn ukkie.
Mijn volk..ik weet van niks hoor. :confused:
Moet ik effe een foto plaatsen van...ach nee laat maar.
Onderontwikkelden als jij kan men niks bijbrengen. :rolleyes:
Je nick spreekt voor zichzelf.
OMG, een typisch bericht uit Dutroux-country.Ik heb al veel gelezen en gehoord over kindermisbruik, maar het misbruik van een kind van een paar dagen oud is toch wel het meest zieke wat ik heb gelezen...waarschijnlijk schokt het jou niet omdat...
Halimatje
21-12-2004, 17:20
Zoiets gebeurt bij verschillende volkeren,zeg nou niet dat het ook niet in Marokko of China of waar dan ook gebeurt.En wie zijn wij om mensen te beoordelen?
Daar bestaat Allah toch voor.
OMG, een typisch bericht uit Dutroux-country.Ik heb al veel gelezen en gehoord over kindermisbruik, maar het misbruik van een kind van een paar dagen oud is toch wel het meest zieke wat ik heb gelezen...waarschijnlijk schokt het jou niet omdat...
Ja hoor dumbo, we kennen je fascinatie voor kindermisbruik. :rolleyes:
Nu nog effe meegeven waar die vandaan komt, zoals ik al zei, teveel misbruikt geweest door je nonkel?
Hoe dan ook, jij leeft wel in een zeer klein wereldje....
En ik heb geen banden met dutroux of soortgelijke ziekelijke geesten, maar ik weet wel dat jij een tegenhanger bent van dit soort ziekelike geesten.....qua geestelijke ziekheid kan je hen evenaren.
Ga jezelf eens laten nakijken vent.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.