Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van het orkest "Mounir EL KANAR"?
Ik had een vraagje heeft er iemand van jullie op een trouwfeest orkest El Kanar meegemaakt? Zo ja, wat vinden jullie ervan?
Alvast bedankt.
Groetjes
Is er nu niemand die mij kan helpen!? :(
chebchebba
21-12-2004, 10:46
Ze zijn echt toppie meid draaien van alles, heb ze op de geboortefeestje van mijn zoontje gehad!!
Zeker een aanrader!!!
Dank je cheb chebba. Tenminste iemand die mij kan helpen.
chokran bezeif..
Groetjes
hoeveel kosten ze? en wat voor muziek draaien ze? Zijn het vrouwen of mannen?
Thamazightje
22-12-2004, 12:50
hoeveel kosten ze? en wat voor muziek draaien ze? Zijn het vrouwen of mannen?
Het zijn mannen..
Die band is zo goed..!!!
hun zijn gewoon super heb ze al heel vaak meegemaakt.
Bruiloft van mijn zus,bruiloft van mijn neef feestje van mijn zus.
Mohim in 2 woorden KEI GOED..!
Thamazightje
22-12-2004, 12:51
Ze zijn heel goedkoop voor een band..
Kijk op zijn site,
www.elkanar.nl ,
Ah dank je wel voor je reactie tamazightje. Mijn verloofde gaat namelijk zaterdag een kijkje nemen bij hun. Ze kosten 1400 euro. Heb hun site gezien en klinkt wel mooi.
Maar wilde effe zeker zijn en weten of er mensen zijn die hun hebben meegemaakt.
Alvast bedankt voor jullie reacties...
Groetjes
patrona82
11-01-2005, 20:48
Ja ik kan er niks meer aan toevoegen ze hebben op mn zus dr bruiloft gespeelt en mn neef ze waren b eide keren echt geweldig iedereen had het naar zn zin
Aselhiej
11-01-2005, 23:52
Ah dank je wel voor je reactie tamazightje. Mijn verloofde gaat namelijk zaterdag een kijkje nemen bij hun. Ze kosten 1400 euro. Heb hun site gezien en klinkt wel mooi.
Maar wilde effe zeker zijn en weten of er mensen zijn die hun hebben meegemaakt.
Alvast bedankt voor jullie reacties...
Groetjes
Ze zijn heel erg goed en veelzijdig. Ik zou wel eerst onderhandelen over de prijs; ik heb ze voor 1100 euro ingehuurd. Ze vragen eerst altijd 1400 euro.
SweetSafae
14-01-2005, 13:14
ik heb ze ook meegemaakt bruiloft van me zus .......
ze zijn zeker een aanrader!!!!
xxxxxxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.