Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelfs pedofielen vinden Nederland te soft

Pagina's : [1] 2

klonbyz
21-12-2004, 00:36

(bron) (http://home.uni-one.nl/plein/jon/) Anoniem: "Ik??? Pedofiele gevoelens??? Hoe kom je daar bij? Ik moet daar niets van hebben, van die viezeriken! Castreren dat zooitje, allemaal! Dat ze die Dutroux nog laten leven, daar in België! Als ik daar de baas was, zou hij geen dag meer leven! In Arabië en Amerika daar pakken ze dat wel wat beter aan. De overheid hier doet er niks aan, maar ik let er zelf wel op: wie er aan mijn kinderen komt, die pak ik persoonlijk wel even aan. Ik rijd dwars door zijn voordeur naar binnen en verbouw de boel daar dan wel een beetje - en de hele buurt staat achter me, weet dat wel!" Een andere anonieme pedo: "Al dat gepraat! Doe toch niet zo moeilijk! Ik kan volop genieten van films met spettertjes van jochies in de hoofdrollen. Er zijn fan clubs van hen met de mooiste foto’s. Ik ben ook erg gek op jonge zangertjes. Die stemmetjes…! Hemels! Ik ga de stad in en zie al een mooi jochie lopen. Laatst met het mooie weer doken er een paar in onderbroekje de vijver in. Ik had mijn dag al weer! Ik ga graag naar pretparken: wat je daar allemaal niet ziet rondlopen! Of aan het strand: nog mooier!. Ik ben nu eenmaal zo, dus leef ik er ook naar en ik kan er volop van genieten." En een anonieme potentiele dader: Ik leef nu al jaren met mijn gevoelens en ik heb het gevoel dat ik eens iets moet gaan doen. Ik loop er een beetje omheen. Ik vermijd omgang met kinderen in de leeftijd waarop ik val. Als compensatie zit ik maar plaatjes te kijken op de computer, maar op een gegeven moment heb je die ook wel gezien. Intussen gebeurt er van alles om mij heen, terwijl ik naar mijn gevoel gewoon maar stil sta en niet verander. Ik ben al dertiger, ik moet eens iets gaan doen met mijn gevoel en rond dat gevoel. Wat?? Geen flauw idee! Daarover kom ik nu juist eens even met JON praten Crazy f*cked up mofo, prefentief ruimen deze gast.

Sanah
21-12-2004, 00:38
Je post alleen maar over pedofielen :maf:

Raihana
21-12-2004, 00:40
Moge Allah onze kinderen beschermen.. Dit is echt eng!

Karin_
21-12-2004, 00:41
Wat is dat voor pedo-obsessie hier ??

klonbyz
21-12-2004, 00:43

Moge Allah onze kinderen beschermen.. Dit is echt eng! Die laatste gast loopt gewoon nog vrij rond.

aspegic
21-12-2004, 00:44
Wat heb jij toch met pedofielen???

Sanah
21-12-2004, 00:45
Wat heb jij toch met pedofielen??? Een obsessie om ze naar beneden te halen :D

aspegic
21-12-2004, 00:46
Een obsessie om ze naar beneden te halen :D Hoe heet zoiemand? Een pedofoob ofzo? :hihi:

klonbyz
21-12-2004, 00:51
Hoe heet zoiemand? Een pedofoob ofzo? :hihi: Nee, een Hollandist!

klonbyz
21-12-2004, 00:58
Je post alleen maar over pedofielen :maf: Ik weet niet of jij kinderen hebt, mischien heb je wel broertjes of zusjes.Maar dat soort gasten lopen gewoon vrij rond, en zullen zich binnenkort vergrijpen aan een kind.

Sanah
21-12-2004, 01:15
Ik weet niet of jij kinderen hebt, mischien heb je wel broertjes of zusjes.Maar dat soort gasten lopen gewoon vrij rond, en zullen zich binnenkort vergrijpen aan een kind. Ik heb al eerder mijn mening gegeven over pedofielen, in 2 andere topic's die door jouw geopend zijn, over pedofielen en dit is de derde topic, waarin ik mijn mening geef, maar mijn denkbeeld is in die tussentijd niet verandert. Ze mogen van mij de doodstraf krijgen ;)

Wegmeth3000
21-12-2004, 05:53
hier wat hardcore pedo verhalen: Inspired By Islam (What the most famous cleric has to say): From Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh", fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990 : A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However he should not penetrate, sodomising the child is OK. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girls sister. [...] It is better for a girl to marry in such a time when she would begin menstruation at her husband's house rather than her father's home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven. How it all began ( a long time ago in the isolated deserts of Arabia) : Already, when Aisha (the daughter of Abu Bakr, Mohammad's closest friend and unquestioning ally) was about 4-5 years old Muhammad started dreaming of a union with her [Ref: SAHIH BUKHARI, 5:235] and he wasted no time in realizing his dreams, inspite of the fact that object of his dreams was a mere child.Perhaps you want to assume that it is "normal" for a 50+ year old man to dream of marrying a 4-5 old child, and then ACTUALLY ask for her hand at 6?

Peej
21-12-2004, 07:13
Je post alleen maar over pedofielen :maf: Hij weet die pedofielensites blijkbaar ook blindelings te vinden. Blijkbaar zoekt hij er bewust naar. Waar het hart van vol is ...

atropos
21-12-2004, 07:32
Ik weet niet of jij kinderen hebt, mischien heb je wel broertjes of zusjes.Maar dat soort gasten lopen gewoon vrij rond, en zullen zich binnenkort vergrijpen aan een kind. klonbyz stoort zich als vroom mens natuurlijk aan het feit dat in nederland pedo's kleine meisjes molesteren zonder ze eerst in een voorwereldlijk ritueel tot (bij)vrouw te nemen...en mannen die op mannen vallen, ongeacht leeftijd, zijn per definitie stenigbaar, natuurlijk! klonbyz is de zedenmeester en het geweten van hen die, ongehinderd door kennis van de westerse samenleving, besloten hebben deze zoveel mogelijk te frustreren...cultuurdingetje of persoonlijke afwijking van deze club? :maf:

klonbyz
21-12-2004, 15:19

Ik als Hollandist weet dat pedofilie bij Nederland hoort.Er is geen enkel land op de wereld waar het op zo'n grote schaal voorkomt als Nederland...het land waar bijna de helft van de vrouwen seksueel is misbruikt in haar jeugd.Gezien dit forum bezocht wordt door veel allochtonen, is het mijn taak om ze kennis te laten maken met de Nederlandse cultuur...pedofilie hoort daar gewoon bij.

Pagina's : [1] 2