Bekijk originele versie : Met tranen in me ogen schrijf ik dit.....
True_angel
22-01-2003, 11:08
vandaag 22 januari 3 jaar geleden
precies 3 jaar geleden kregen we dat 1 ene telefoontje dat jijons hebt verlaten
Nooit zal ik die dag vergeten, ze zeiden tegen me dat het beter met je ging.... ik was opgelucht....
ik kon weer een beetje lachen.naar een paar dagen was je weg..
zonder afscheid van te genomen te hebben., zonder je aan te raken, zonder tegen je te zeggen dat ik j enooit zal vergeten en dat ik zielsveel van je hou, neej nooit zal ik jou vergeten...
ik kon het niet gelovendat je er niet meer was..ik heb altijd gedacht van als ik zou komen dat jij daar op me wachte maar daar eenmaal aangekomen was jij er niet.. ik heb het hele huis afgezocht jij was er gewoon niet, iedereen bleef me aankijken, maar ik hield het niet meer, en de tranen bleven maar komen..
zelfs toen ik naar je graf ging heb ik me zelf geloofd..Rizlane ga niet huilen, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.. maar die belofte heb ik verbroken..wat mij gewoon het meeste pijn doet is dat ik geen afscheid van je heb kunnen nemen en bij deze wil ik dat alsnog doen:
Lieve Opa,
Ik hou zielsveel van je en zal je nooit vergeten, ik denk alke dag aan je en zal je zovaak ik kan opzoeken....
liefs jouw gzella.......
Hindaatje
22-01-2003, 11:16
Origineel gepost door Rizlane
Nooit zal ik die dag vergeten, ze zeiden tegen me dat het beter met je ging.... ik was opgelucht....
zonder afscheid van te genomen te hebben., zonder je aan te raken, zonder tegen je te zeggen dat ik j enooit zal vergeten en dat ik zielsveel van je hou, neej nooit zal ik jou vergeten...
ik kon het niet gelovendat je er niet meer was..ik heb altijd gedacht van als ik zou komen dat jij daar op me wachte maar daar eenmaal aangekomen was jij er niet.. ik heb het hele huis afgezocht jij was er gewoon niet, iedereen bleef me aankijken, maar ik hield het niet meer, en de tranen bleven maar komen..
zelfs toen ik naar je graf ging heb ik me zelf geloofd..Rizlane ga niet huilen, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.. maar die belofte heb ik verbroken..wat mij gewoon het meeste pijn doet is dat ik geen afscheid van je heb kunnen nemen en bij deze wil ik dat alsnog doen:
Lieve Opa,
Ik hou zielsveel van je en zal je nooit vergeten, ik denk alke dag aan je en zal je zovaak ik kan opzoeken....
liefs jouw gzella.......
Heel veel sterkte lieverd!
True_angel
22-01-2003, 11:16
Origineel gepost door BaByCaKe
Girl; sterkte mang!! Ik weet wat je doormaakt.. de 27ste van deze maand is de sterfdag van mijn broer!
dikke kus!
die sterkte zullen we hard nodig hebben.... jahhdank je wel meiden...
en babycake jij ook sterkte en geconduleert...
SweetLady
22-01-2003, 11:18
Lieve Opa,
liefs jouw gzella.......
Heel erg veel sterkte schatje , :blauwkus:
True_angel
22-01-2003, 11:21
Origineel gepost door Vin
Allah ye rahmou ,
amin
kickboxgirl
22-01-2003, 11:27
ooo wat ergg alah rahmoe meidd en veel successsssssssssssss
beslama
True_angel
22-01-2003, 11:28
thanx lieverd
SweetLady
22-01-2003, 11:42
Origineel gepost door al_hamka
:verdriet:
:( :verdriet: :( :verdriet: :(
True_angel
22-01-2003, 12:12
Origineel gepost door lailaelhanti
:( :verdriet: :( :verdriet: :(
sorry het was niet de bedoeling om jullie verdrietig te maken....... :(
True_angel
22-01-2003, 12:20
dank je meid....... en pmtje is onderweg
Veel sterkte toegewenst.
Op zo'n momenten besef je pas dat familie en vrienden heel belangrijk zijn in het leven. Zonder hen is het moeilijk daarom moet je dubbel en dik genieten van elkaars aanwezigheid.
:)
SweetLady
22-01-2003, 12:27
sorry het was niet de bedoeling om jullie verdrietig te maken....... :(
Nee schat, het maakt niets uit.
Ik vind het alleen heel erg rot voor je :(
Thalla en een big kiss from Laila :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.