Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrijwilligerswerk?

Pagina's : [1] 2 3

Hafsat
22-01-2003, 10:24

Ik was benieuwd of mensen hier vrijwilligerswerk deden. Dus, zetten jullie je ergens voor in of zitten jullie voortdurend achter jullie beeldscherm...........? ;) Zelf ben ik met allerlei dingen bezig.

Toufik19
22-01-2003, 10:26
kun je aub je belachelijke ondertekening weghalen,want dat spreekt van weinig respect.

salouwa
22-01-2003, 10:31
Origineel gepost door Toufik19 kun je aub je belachelijke ondertekening weghalen,want dat spreekt van weinig respect. ehm....... misschien bedoelt ze het niet zo, maar inderdaad het klinkt inderdaad niet bepaalt respectvol. :(

Hafsat
22-01-2003, 10:32
Sorry hoor, maar als er iets erg gebeurd, dan is het toch de wil van allah (swt)!!!!

sweet_karima
22-01-2003, 11:52

Salaam Hafsat ik ga even reageren op je topic want daarom heb je hem toch geopend denk ik ;) ik doe vrijwilligerswerk hier bij mij in de wijk, elke maandag doe ik naschoolse opvang samen met de kinderen (meeste marokkaanse) en het is heel tof hoor... en dan doen we nog één keer per maand ofzo een activiteit (bowlen,film,schaatsen,...) als ik meer tijd vrij had zou ik er nog een paar dingen bijnemen maar ik studeer nog dus... en waar hou je mee bezig? Bousa Kbira KaRiMaKe

Goudmeisje
22-01-2003, 13:28
Ik ben accommodatieraadslid bij een Centrum van Buitenlandse Vrouwen.

Hafsat
22-01-2003, 13:59
Ehm, interessant allemaal, ik word binnenkort bestuurslid bij een vereniging voor moslimavrouwen, ik doe mee aan een coachingsproject voor allochtone jongeren en binnenkort ben ik van plan om bij een organisatie mensen vrijwillig te helpen bij het invullen van formulieren.

noenoes
22-01-2003, 15:43
Origineel gepost door MissOogappeltje - Help mijn vader met zijn administratie - Islamitische meiden vereniging - workschops aan allochtone brugpiepers - Stichting Al-Aqsa in rotterdam - bijdrage leveren aan het forum van Jasmina :D stichtig AL AQSA in Rotterdam???!!!..... hoe heet je vader als ik vragen mag ??

noenoes
22-01-2003, 15:48
Origineel gepost door MissOogappeltje Mijn vader heet EBBA L7BIEB DJELLIE hahaha ewa ellah yekhalilek bbak le7bieb djalek :D :zwaai:

noenoes
22-01-2003, 16:07
Origineel gepost door MissOogappeltje Amien a goja! He mijn vader is een zakenman! Hij werkt niet bij stichting Al-Aqsa! Ik werk daar als vrijwilligster, vooral in de Ramadan! ohhh op die manier, ik doe ook vrijwillig werk bij de meeste arabische/islamitische stichtingen, en ik ben wel eens in aanmerking gekomen bij EL AQSA vandaar dat ik vroeg hoe je vader heet.

noenoes
22-01-2003, 16:12
Origineel gepost door MissOogappeltje Mijn mannelijke collega's zijn allemaal afkomstig uit Palestina en er werken twee vriendinnen van mij daar fulltime! ok!!! ken je een half Egyptenaar die Youness heet??? want dat ben ik namelijk.

noenoes
22-01-2003, 16:21
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik denk dat ik je naam een keer heb gehoord! Maar ik neem niet alles op! Iwa misschien zien we elkaar weer bij al-aqsa! Werk je daar nog? ik werk daar niet, maar soms ben ik er wel wanneer het nodig is, ik ben meestal beezig met alles wat de Arabische taal te maken heeft, ik ben namelijk de jongste (20) in Rotterdam die Arabisch perfect kan. en jaa inshallah zien we elkaar bij AL AQSA. veel succes nog :zwaai:

noenoes
22-01-2003, 16:27
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik ben trots op je jongen! ik volg ook een prive-les Arabisch bij een egyptische lerares! ik kan het wel praten en lezen en schrijven! dan heb ik het niet over darizja maar over logha elfos7a! enna attakalaoe loghata l3arabiyah! wa ant? :goedzo: goedzo ik ben ook trots op je meid la ana laa atakalamo ellogha el3arabiya, ana a2kolo (eet) ellogha el3arabiya :D :zwaai:

noenoes
22-01-2003, 16:47
Origineel gepost door MissOogappeltje En nu ga ik verder in het Egyptisch! Bish a2koelha ya gojaaaaaaaaah Bi lmil3a9ah em bi lforshet? hahaha wallah jij bent grappig :D la koliha be eedik (met je handen) :D ennnn, hoe komt het dat je zo goed Arabisch kan? ik bedoel 99% van marokkanen die hier opgegroeid zijn kunnen geen Arabisch

noenoes
22-01-2003, 16:58

Origineel gepost door MissOogappeltje Ik ben hier geboren en ook hier opgegroeid! zoals ik zei ik bezoek vaak arabische landen en ben gek op Arabisch! Heb thuis een kamer ingericht als een bibliotheek alleen maar met arabische boeken! ik ben gek op Arabisch en wil later echt iets mee doen! Enna katabtoe 9isatta 7atie! he hoe kom jij dat je Arabisch goed spreekt! ja dat komt omdat ik in marokko en in egypte opgegroeid ben en heb dus daar ook gestudeerd. wat studeer je als ik vragen mag?

Pagina's : [1] 2 3