Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stel dat..

Sarahdien
20-12-2004, 20:10

je ouders en je familie, voornamelijk je vader, je bruiloft klein willen houden, zonder muziek, zonder gedans, zonder dat de man naast de vrouw zal zitten. dat alles gaat zoals het eigelijk moet. stel dat.. stel dat dat het geval bij jou is terwijl jij een knalfeest wil houden met alles erop en eraan. alle toeters en bellers. hoe gaat je het aanpakken met je vader en de rest van je familie?

blauwe_hemel
20-12-2004, 21:20
Salaam alaikoem, Dat zou gewoonweg ideaal zijn als mijn ouders en familie er zo over zouden denken, wil het namelijk inscha'Allah simpel houden...en al zéker geen knalfeest met 'alles erop en eraan' (wat dat ook moge zijn)... Wa salaam

sabah19utr
21-12-2004, 13:58
dan heb je volgens mij een groot probleem :jammer:

sabah19utr
21-12-2004, 14:01
ewa je kunt je bij jou thuis simpel houden(dan ben je nog in je vaders huis) b.v. met de henna dag. en als je naar je man gaat kun je het groot houden, dan is de keus aan je man of hij het groot wil houden en heeft je vader niet veel te zeggen er over...

Sarahdien
21-12-2004, 21:28

hmmm!!

laconfiance
21-12-2004, 22:08
in mijn geval is het andersom bij mij is het geen probleem bij mijn ouders want als het zover komt dan krijg ik alles voor elkaar, ze gunnen mij een mooie dag ook al is het overdreven wat ik wens. Maar de familie van mijn mannetje die is moeilijker in bepaalde dingen. Ik weet dat het eigenlijk goed is om mannen en vrouwen gescheiden te houden maar ze willen geen mannelijke band en dat is wat mij eerder irriteert. Maar ja, het is de keuze die je moet maken wat je in je leven wil. Ach ja.....shit happends

Rair&lovely
21-12-2004, 22:12
Nou..Dan wil ik een rede horen...Als ze zeggen...Het is niet toegstaan van ons heer Allah t3alaa... Dan heb ik er niet veel aan toe tevoegen....Dan vertrouw ik op Allah.....En liefjee het is wat er in je huwlijk gebeurd....Niet wat er op je huwlijks feest gebeurd....

laconfiance
21-12-2004, 22:15
dat is waar. De bruiloft is maar een klein onderdeel, dat er bepaalde dingen achterwege gelaten moeten worden heb ik er zeker wel voor over als ik kan leven met de man waar ik van hou.

Mysticalia
22-12-2004, 12:05
je ouders en je familie, voornamelijk je vader, je bruiloft klein willen houden, zonder muziek, zonder gedans, zonder dat de man naast de vrouw zal zitten. dat alles gaat zoals het eigelijk moet. stel dat.. stel dat dat het geval bij jou is terwijl jij een knalfeest wil houden met alles erop en eraan. alle toeters en bellers. hoe gaat je het aanpakken met je vader en de rest van je familie? Dan zou ik opgelucht zijn :) Voor mij geen muziek, hoogstens anasheed inshAllah. en voor de rest weet ik het niet :confused: . En man komt niet naar binnen :)