Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moge de roden overwinnen!

Aselhiej
22-01-2003, 09:43

insha allah! pvda ----> Cohen

Marocana
22-01-2003, 09:57
.......ze zullen ook zegevieren!

Sanae_23_
22-01-2003, 10:12
Ik hoop dat Pvda zal winnen,, alleen ik weet niet wat voor pesoon Cohen is,, Groetjes San

al_hamka
22-01-2003, 11:49
Ik moet nog gaan stemmen :D

RaZer
22-01-2003, 11:50

Alles beter dan die Balkvolellende... shit die gast is echt saai en kan alleen praten praten en nog eens praten.. En VVD kan helemaal de pleures krijgen met hun Hirsi Ali.. of hoe je haar nam ook schrijft..

ZiLaaL
22-01-2003, 11:51
Cohen: De man van de Strenge Vreemdelingen wet ;)

Tijn
22-01-2003, 12:39
Waarom PVDA?.....De verschillen (in scholing, werk, spreiding) tussen allochtoon en autochtoon zijn in Nederland groter dan andere Europese landen, hoe denk je dat dat komt?......Partijen als Groen Links en PVDA hebben wel sociale praatjes over buitenlanders, maar nemen de buitenlander totaal niet serieus! Zo hebben ze bijvoorbeeld 60% van de Turken boven de 40 in de WAO gedumpt....is dat sociaal?...Volgens mij ben je dan enkel te laf om de buitenlander te behandelen als een Nederlander. De cijfers van spreiding, scholing, werk en criminaliteit geven aan dat we in Nederland al een behoorlijke segregatie (apartheid) hebben. Met de PVDA of Groen Links zal deze segregatie volgens mij alleen maar toenemen. Wil je de nieuwkomer in Nederland namelijk een echte kans geven, dus niet alleen maar op een uitkering, dan moet je h`m niet betuttelen, maar zo behandelen als iedere Nederlander. Mocht je toevallig een PVDA of Groen Links politicus tegenkomen, moet je maar eens vragen op wat voor school haar/zijn kinderen zitten? En hoeveel zwarte kids er op die school rondlopen?.....

RaZer
22-01-2003, 12:42
Origineel gepost door Tijn Waarom PVDA?.....De verschillen (in scholing, werk, spreiding) tussen allochtoon en autochtoon zijn in Nederland groter dan andere Europese landen, hoe denk je dat dat komt?......Partijen als Groen Links en PVDA hebben wel sociale praatjes over buitenlanders, maar nemen de buitenlander totaal niet serieus! Zo hebben ze bijvoorbeeld 60% van de Turken boven de 40 in de WAO gedumpt....is dat sociaal?...Volgens mij ben je dan enkel te laf om de buitenlander te behandelen als een Nederlander. De cijfers van spreiding, scholing, werk en criminaliteit geven aan dat we in Nederland al een behoorlijke segregatie (apartheid) hebben. Met de PVDA of Groen Links zal deze segregatie volgens mij alleen maar toenemen. Wil je de nieuwkomer in Nederland namelijk een echte kans geven, dus niet alleen maar op een uitkering, dan moet je h`m niet betuttelen, maar zo behandelen als iedere Nederlander. Mocht je toevallig een PVDA of Groen Links politicus tegenkomen, moet je maar eens vragen op wat voor school haar/zijn kinderen zitten? En hoeveel zwarte kids er op die school rondlopen?..... die argumenten van je kloppen niet... en dat heb ik al een keer aan jou laten zien.. Mocht jij een VVD of LPF politicus tegen komen vraag dan hoeveel bedrijven hij heeft..?

Tijn
22-01-2003, 12:52
Origineel gepost door RaZer die argumenten van je kloppen niet... en dat heb ik al een keer aan jou laten zien.. Mocht jij een VVD of LPF politicus tegen komen vraag dan hoeveel bedrijven hij heeft..? Kan me niet veel van die argumenten herinneren, dus laat maar eens zien. Als je op het net zoekt naar artikelen die gaan over de "multiculturele samenleving" of b.v. op de site van de SP dan vind je hetzelfde verhaal. Volgens mij geven trouwens alle partijen (inclusief G L en PVDA) toe dat ze het fout hebben gedaan....ben dus erg benieuwd naar die argumenten van jou. Nee, gaat mij geen drol aan hoeveel bedrijven die heeft (hoewel ik van iemand die succesvolle bedrijven kan runnen, misschien ook wel kan verwachten dat ie bijvoorbeeld een ministerie kan runnen). Mij gaat het erom dat Sommige riepen/roepen dat de grenzen open moeten blijven en vervolgens zelf naar een witte wijk verhuizen en de kids op een witte school zetten......Dit vind ik weglopen voor je verantwoordelijkheid en erg hypocriet.....en helaas geld dit ook voor veel politici!

RaZer
22-01-2003, 13:05
Origineel gepost door Tijn Kan me niet veel van die argumenten herinneren, dus laat maar eens zien. Als je op het net zoekt naar artikelen die gaan over de "multiculturele samenleving" of b.v. op de site van de SP dan vind je hetzelfde verhaal. Volgens mij geven trouwens alle partijen (inclusief G L en PVDA) toe dat ze het fout hebben gedaan....ben dus erg benieuwd naar die argumenten van jou. Nee, gaat mij geen drol aan hoeveel bedrijven die heeft (hoewel ik van iemand die succesvolle bedrijven kan runnen, misschien ook wel kan verwachten dat ie bijvoorbeeld een ministerie kan runnen). Mij gaat het erom dat Sommige riepen/roepen dat de grenzen open moeten blijven en vervolgens zelf naar een witte wijk verhuizen en de kids op een witte school zetten......Dit vind ik weglopen voor je verantwoordelijkheid en erg hypocriet.....en helaas geld dit ook voor veel politici! Toegeven dat je het fout heb gedaan vind ik goed. Dat kan je van de VVD niet zeggen.. Ik kan me goed herinneren dat zij ook meeregeerden met Paars... vandaar ook de kleur paars. Rood en Blauw word paars. En blijf niet elke hetzelfde typen. Je weet heel goed wat ik bedoel. Tuurlijk zullen er zulke politici tussen zitten. Zo zijn ze nu eenmaal. Waar een ding weet ik wel en dat is dat er minder van die mensen tussen zitten dan bij de VVD of LPF of CDA. Waarom zijn het nu bijna allemaal ondernemers? Zijn ze bang om hen geld kwijt te raken? Is een mercedes niet genoeg? Willen ze er nog een? Een bedrijf is op winst uit. Winst gaat over lijken. Beetje ovedrdreven maar je snap wat ik bedoel.. dus je kan het niet met elkaar vergelijken. En Zalm, de leider van jou partij. Eerst maar beweren dat hij niet met de LPF verder wil gaan. En nu ziet hij dat het slecht gaat en jawel hoor. LPF mag er weer bij. De plannetje van meneer Zalm is mislukt. Dacht met de CDA een meerderheid te krijgen en zo van de LPF af te zijn maar helaas. Mijn vraag is dan waarom de stekker eruit getrokken? Ze hadden hun kans. Maar naar 8 maanden wou hij meer. Jammer, hij kon 4 jaar lang regeren. En zo'n ruzietje was op te lossen. IK begin de LPF beter te vinden dan de VVD. En dat komt allemaal door meneertje zalm ik ben zo arrogant dat ik premier wil worden en niet Balkende. Valt me ook op dat BOS word neergehaald net zoals Pim werd neergehaald. Ofterwijl het op de man spelen. Wel raar allemaal vind je niet. Geef gewoon toe. Bos doet het stukken beter dan Zalm en Balkende die de vorige verkiezingen profiteerde van Pim. Het gaat mij ook geen reed aan ofdat hij nou zijn kinderen op een witte school zet. Als de VVD maar niet win. :) En die argumenten van de vorige keer... toen zei ik dat het in andere Europse landen erger is dan hier. Ben in een buitenbuurt van parijs geweest en geloof me ik zag geen ene Frans Man.. Amsterdam west is POEP vergeleken met die buurten. En hoelang regeert Rechts al in Frankrijk?

Wa7ida
24-01-2003, 10:43
Ik heb strategisch gestemd wou SP maar die wint niet dus beter PVDA.

koezina_lady
24-01-2003, 11:00
nee jammer pvda heeft dit keer niet gewonnen