Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heb er geen vlies meer?

Pagina's : [1] 2

Aselhiej
22-01-2003, 09:36

eerlijk zeggen!

Toufik19
22-01-2003, 09:38
doe eens niet zo belachelijk

Drugsdealer
22-01-2003, 09:40
Kom eens toch met een serieuze discussie ipv deze belachelijke discussie. Wat jij doet is aandacht zoekerij!

Aselhiej
22-01-2003, 09:42
Origineel gepost door Sabah18 Ik weet dat ik m wel heb!!! das een goed antwoord die sukkels moeten maar niet mee lezen! :zwaai:

Camilla27
22-01-2003, 09:49

ik heb 'm niet meer...waar kan ik 'm terug halen? :D

__Armanigurly__
22-01-2003, 09:51
Ben een Donorpatient, dus heb hem weggegeven aan Fatima Azoura......:D ewa jah je moet toch wat goed doen om een goed plaatsje in de hemel te krijgen :D

nadia01
22-01-2003, 09:52
Welke vlies? zwemvlies?...... Get a Life boy....

DintelOx
22-01-2003, 10:05
gozer ik zou je biologie boeken nog eens openslaan want ze hebben nooit een vlies gehad hahaha... ik dacht dat dit wel algemeen bekend is, maar ja sommige weten het dus niet.. nou het is dus geen vliesje want als ze een vliesje had dan kan ze niet bloeden tijdens de menstruatie he logisch toch zou je denken.... maar het is gewoon een stug randje binnen JEWEETWEL de rest mag je lekker zelf gaan uitzoeken hahaha groetjessss... ps heel vroeger dacht ik ook altijd dat het een vliesje was hahaha

samiratjee
22-01-2003, 10:36
Origineel gepost door DintelOx gozer ik zou je biologie boeken nog eens openslaan want ze hebben nooit een vlies gehad hahaha... ik dacht dat dit wel algemeen bekend is, maar ja sommige weten het dus niet.. nou het is dus geen vliesje want als ze een vliesje had dan kan ze niet bloeden tijdens de menstruatie he logisch toch zou je denken.... maar het is gewoon een stug randje binnen JEWEETWEL de rest mag je lekker zelf gaan uitzoeken hahaha groetjessss... ps heel vroeger dacht ik ook altijd dat het een vliesje was hahaha :goedzo:

al_hamka
22-01-2003, 10:48
Altijd dezelfde discussies hier :D

charifa_cherrie
22-01-2003, 10:48
dames en heren, ik ben het helemaal met sabah eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mtalsi
22-01-2003, 10:50
Onzintopic!

charifa_cherrie
22-01-2003, 10:51
ik vind dat sabah hele goede argumenten heeft!!! ik begrijp niet waarom jongeren dat doen!! en inderdaad het is een vlies you go girl

Noufissa
22-01-2003, 10:54
:rolleyes: :rolleyes: wat is dit voor belachelijke topic...

DintelOx
22-01-2003, 12:24

Origineel gepost door Sabah18 geloof me het is echt wel een vliesje..je hebt aan de ene kant gelijk..het is een stug vliesje en tijdens de menstruatieperiode gebeurt er niks met het vliesje! Pas als er iets in komt(ja sorry voor me taalgebruik maar het is zo) dan scheurt die vlies! waarom noemen ze het anders maagdenvlies? anders was het toch maagdenwand!sie ik heb wel opgelet tijdens mn bio-lessen.. MEID HET IS ECHT GEEN VLIES!!! wacht ik zoek het ff voor je op haha ja marokanen ze denken altijd dat ze het beter weten... De term maagdenvlies is misleidend. · De vaginale opening wordt niet door een vlies afgesloten. Het is slechts een randje weefsel dat als een soort kraagje rond de ingang van de vagina zit. Als het echt een vlies was, zou het menstruatiebloed er niet doorheen kunnen. · Dit randje weefsel kan breed zijn of smal, elastisch of stug. Sommige meisjes worden zonder geboren. · Dit randje weefsel kan wat inscheuren door ne.uken of door het in de vagi.na inbrengen van een tampon, ***** of vingers. Ook sport kan het doen inscheuren. ga maar even naar http://www.sexwoordenboek.nl/maagdenvlies.html dus zo goed heb je nou ook weer niet opgelet tijdens biologie he meid!!!

Pagina's : [1] 2