Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zon,zee,strand..........Is this Morocco??

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
21-01-2003, 22:35

Jah,dat was duidelijk maar even een vraag die gericht is aan jullie:idee:: wat betekent Marokko eigenlijk voor jullie?? Voor sommigen is het het paradijs(je weet wel,zon,zee ,strand,blabla :rolleyes: ) en voor sommigen een hel....(jullie weten goed genoeg wat ik bedoel :o ) Vertel eens;welke goeie of slechte ervaringen hebben jullie met dit land?Wat zou je er aan willen verbeteren en wat niet... LoVe By MaRoCcA :verliefd:

SweetRose
21-01-2003, 22:38
Fluitende jongens....:ego: Snikheet Veel te veel trappen om af te dweilen :( Veel zand Mensen die om je hand komen vragen....:rolleyes: Onveiligheid Goedkoop winkelen ;) ....

jawhara1
21-01-2003, 22:40
Heerlijk gewoon zon, zee ,strand uitgaan geen afwas doen, niet meer poetsen dus echt gewoon heerlijk genieten

mimi3000
21-01-2003, 22:40
ik haat mijn vaders familie in marokko....elke keer als in tanger ben heb ik het gevoel in beiroet te zitten....

SweetRose
21-01-2003, 22:44

Origineel gepost door jawhara1 Heerlijk gewoon zon, zee ,strand uitgaan geen afwas doen, niet meer poetsen dus echt gewoon heerlijk genieten Meent gij da? Hebben jullie een meid ofzo? :D Wij niet...ik doe meer in één maand in marokko dan tegenover wat ik een vol jaar hier doe...:ego: Wij nemen geen meid omdat ie gewoon weg ni te vertrouwen zijn in Midar...:(... En mijn schoonzussen raken niets aan in de keuken..dus moet zin 'n midar alles doen...tja...anders moet mijn ma dat doen :verdriet:

Marocca
21-01-2003, 22:44
Origineel gepost door zin 'n midar Fluitende jongens.... Snikheet Veel te veel trappen om af te dweilen Veel zand Mensen die om je hand komen vragen.... Onveiligheid Goedkoop winkelen .... heum......even een korte bespreking; fluitende jongens.....>no comment:jammer: Snikheet>s morgens,s middags en s avonds een douche nemen :p Veel trappen om af te dweilen>100% mee eens...Wiejaw..Ik moest het hele huis dweilen..elke dag opnieuw...alleen natuurlijk :rolleyes: Ik kan u verzekeren;met een huis met 3 verdiepingen(excl. garage,gang enzo )is da geen pretje :kwaad: Mensen die om je hand komen vragen>no comment:jammer: Onveiligheid>nooit een handtas meedoen als je in Maroc op stap gaat :o Goedkoop winkelen>you're right girl:goedzo: Zeker die toffe sweaters enzo van Kappaa enzo...nep maar die belgen zien da toch ni:hihi: Met andere woorden;Zin'n Midar>>you are absolutely right!!!! :D

Marocca
21-01-2003, 22:45
Origineel gepost door jawhara1 Heerlijk gewoon zon, zee ,strand uitgaan geen afwas doen, niet meer poetsen dus echt gewoon heerlijk genieten meen je dat??:ego: Damn......:verdriet:

mimi3000
21-01-2003, 22:45
ey wat shgoel betreft in marokko doe ik 5 dubbele...wajamaa weet je wel hoeveel trappen van stah naar beneden zijn :rolleyes: :rolleyes:

Marocca
21-01-2003, 22:47
Origineel gepost door mimi3000 ey wat shgoel betreft in marokko doe ik 5 dubbele...wajamaa weet je wel hoeveel trappen van stah naar beneden zijn :rolleyes: :rolleyes: I understand you:verdriet: Zeker als het hele leger(lees:familie) komt inclusief de kinderen natuurlijk:jammer:

jawhara1
Origineel gepost door zin 'n midar Meent gij da? Hebben jullie een meid ofzo? :D Wij niet...ik doe meer in één maand in marokko dan tegenover wat ik een vol jaar hier doe...:ego: Wij nemen geen meid omdat ie gewoon weg ni te vertrouwen zijn in Midar...:(... En mijn schoonzussen raken niets aan in de keuken..dus moet zin 'n midar alles doen...tja...anders moet mijn ma dat doen :verdriet: Ja wij hebben daar inderdaad een meid . :jeweetog: Ze woont wel bij ons in en als we er niet zijn is ze bij mijn oma . Gans het jaar zit ik al te poetsen en als ik daar moet poetsen ben ik aan het einde van de dag nog niet klaar

SweetRose
Origineel gepost door Marocca heum......even een korte bespreking; Met andere woorden;Zin'n Midar>>you are absolutely right!!!! :D Juist...:D enne I'm always right :bril: :p

Marocca
21-01-2003, 22:48
Origineel gepost door Strijder4P Rust jij bent een jongen natuurlijk....pfiouw:ego: Jullie kunnen dan lekker ontspannen en wij dan? :rolleyes:

mimi3000
21-01-2003, 22:48
inderdaad marocca!!!!!!!!!!!!!!!

SweetRose
21-01-2003, 22:49
Origineel gepost door jawhara1 Ja wij hebben daar inderdaad een meid . :jeweetog: Ze woont wel bij ons in en als we er niet zijn is ze bij mijn oma . Gans het jaar zit ik al te poetsen en als ik daar moet poetsen ben ik aan het einde van de dag nog niet klaar Tazzzz :ego: ;)

jawhara1
21-01-2003, 22:49

Origineel gepost door Marocca meen je dat??:ego: Damn......:verdriet: Dan kom je deze zomer maar eens langs kan je ook mee genieten lieverd :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3