Bekijk originele versie : Mutations are defined as breaks or replacements taking place in the DNA molecule, whi
jasonparker
19-12-2004, 21:13
All events and objects that we encounter in real life-buildings, people, cities, cars, places-in fact, everything we see, hold, touch, smell, taste and hear-come into existence as visions and feelings in our brains.
We are taught to think that these images and feelings are caused by a solid world outside of our brains, where material things exist. However, in reality we never see real existing materials and we never touch real materials. In other words, every material entity which we believe exists in our lives, is, in fact, only a vision which is created in our brains.
What do you think about this subject? Remember the movie Matrix…
Er is een tijd geleden trouwens een onderzoek gedaan naar ons zichtvermogen en daaruit bleek dat wat wij zien de werkelijkheid niet is, de kleuren zijn anders en zelfs de vormen kloppen niet altijd....
Dat onderzoek werd zeker door ufo's gedaan, toch huichelaarster Corrie?!
gEwE :hook:
Dat onderzoek werd zeker door ufo's gedaan, toch huichelaarster Corrie?!
wat het menselijk oog als kleur waarneemt, hoeft niet de kleur te zien die het daadwerkelijk is.
Het menselijk oog kan slecht een gedeelte waarnemen van het kleurenspectrum.
http://dvtg.hku.nl/licht/waarne~1.htm
zitten we hier ineens op solipsisten.nl ofzo?
wat het menselijk oog als kleur waarneemt, hoeft niet de kleur te zien die het daadwerkelijk is.
Het menselijk oog kan slecht een gedeelte waarnemen van het kleurenspectrum.
http://dvtg.hku.nl/licht/waarne~1.htm
Je bent bij het verkeerde adres, oppervarken.
De film The Matrix maakte heel veel verwijzingen naar een mengelmoes van theorieën en zelfs complottheorieën, dat het zo'n leuke film was maakt het allemaal nog niet waar...
Nee hoor lieve schat van me, gewoon een keurig wetenschappelijk onderzoek....
Waar is de verwijzing naar dit onderzoek, huichelaarster Corrie?!
Nederland 1.
:lol:
Staat dit kanaal garant voor wetenschappelijke berichtgeving, huichelaarster Corrie?
gEwE :rolleyes:
Man bijt hond is ech keigaaf hoor. :nijn:
Man bijt hond is ech keigaaf hoor. :nijn:
Het gaat erom of "keigaaf" gelijk is aan de werkelijkheid...
Het gaat erom of "keigaaf" gelijk is aan de werkelijkheid...
Uhu, je sais...
Het was een programma over wetenschap, maar goed gewe doet wat hij altijd doet, alleen maar wat loos brullen, ik heb dus geen enkele behoefte eraan het voor hem op te zoeken, want is parels voor de zwijnen gooien, gewe vraagt altijd om een onderbouwing en als je die geeft dan reageert hij alleen op een spelfout ofzo, verder niets...
Gewe, ga lekker in de boom zitten ofzo, ik ga voor jou geen enkele moeite doen...
Dan ga ik nu maar gewoon lekker in de boom zitten.
er zit wel een kern van waarheid in
kijk maar naar fantoompijn dat is pijn aan iets wat er niet zit
Pijn kun je voelen...
]dat klopt maar dit is pijn aan een ledemaat dat er niet zit
Het blijft pijn, en deze kun je voelen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.