Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde Dames WAT DOEN JULLIE OM EEN ROMANTISCH SFEER TE CREEREN THUIS VOOR JE MAN?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12

brasschaat
06-10-2012, 22:54

Niks bijzonders als je die man niet aangezet krijgt door jezelf te zijn dan is het tijd voor een goed gesprek MET JEZELF!

girlmagreb
06-10-2012, 23:01
De vrouw moet een belangrijke rol spelen om haar man gelukkig te maken en hem te beschermen voor verleidingen en de verlokkingen van de buitenwereld. Ze heeft een uitdaging die ze moet aangaan. Een slimme vrouw is iemand die er voor kan zorgen dat haar man alleen naar haar kijkt en die alles aan haar eigen voordeel aanpast. Een succesvolle vrouw is iemand die weet wat haar man leuk vind en verleidt hem met de kleding die ze draagt, en de kleuren van haar kleding en haar make-up. De ergste fout die een vrouw kan maken is de manier waarop ze zich thuis kleed en make-up gebruikt te negeren, in het bijzonder wanneer ze haar man begroet bij zijn terugkeer van het werk en ze naar de keuken ruikt en haar haar slordig heeft. Daarom, moeten we niet verrast zijn als we een man zijn prachtige vrouw zien negeren en naar andere mannen kijkt, terwijl sommige minder mooie vrouwen er in slagen om het hart van hun man en hun affectie te winnen. Een vrouw is verantwoordelijk voor haar huwelijkse geluk of haar huwelijkse miserie. We adviseren vrouwen om voor hun uiterlijk en schoonheid te zorgen wanneer ze thuis zijn. ze moeten hun mannen niet voortdurend klagend begroeten. Ze moeten een comfortabel huis voor hen voorbereiden door het lawaai van de kinderen te verminderen, lekker te ruiken en hem te verrassen met lekker eten waar ze van houden. In het kort, zou een vrouw van het huis een hemel moeten maken voor de man. Tien adviezen voor de moslimvrouw. 1. Maak een smeekbede om jouw huwelijk succesvol te maken. Alle goede zaken komen van Allah de Verhevene. Vergeet Allah de Verhevene niet te vragen om een succesvolle huwelijk te hebben die in deze wereld begint en verder zal gaan met de wil van Allah in de Paradijs. 2. Luister en gehoorzaam! Je man gehoorzaam zijn is Fard (verplicht)! Jouw man is het hoofd van jullie gezin. Geef hem dat recht en dat respect… 3.Tracht altijd je man tevreden te stellen, hij is jouw sleutel naar het paradijs. De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd dat wanneer een vrouw overlijdt en haar man tevreden over haar is, zij het Paradijs zal betreden. Dus… stel hem tevreden. 4. Een woordentwist is net een brand in huis. Blus het door simpel je excuses aan te bieden ook al was het jouw fout niet. Als je terugvecht dan zorg je ervoor dat je hout bij het vuur gooit. Kijk hoe aangenaam een discussie eindigt wanneer je vriendelijk zegt dat het je spijt en dat je weer vrienden wilt zijn. 5. Dank je echtgenoot constant voor de goede leuke dingen die hij doet. En dank hem nogmaals. Dit is belangrijk want de tegenovergestelde van dit is de karaktereigenschap van de vrouw in de hel. 6. Speel en maak grappen met jouw man. De geheim van de man is dat zij zoeken naar vrouwen die luchthartig zijn en die gevoel voor humor hebben. De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) gaf aan Jabir het advies om te trouwen met iemand die hem kon laten lachen en die hij kon laten lachen… 7. Draag jouw sieraden en kleed je mooi aan thuis. 8. Onderzoek de eigenschappen van de Hoor Al-Ayn en probeer hen na te bootsen. De Qor’aan en de Soenna beschrijft de vrouw in het Paradijs met de zekere eigenschappen. Zoals de zijde die ze dragen, gebruik kohl voor je ogen om je ogen groter doen te lijken en zing voor je echtgenoot. 9. Als je man thuiskomt, ontvang hem met een wonderbaarlijke begroeting. Stel je voor: je man komt thuis, jullie huis is schoon, een prachtige goede mooie geklede vrouw, het avondeten staat klaar, de kinderen zien er goed verzorgd uit, een schone slaapkamer – wat zou dit doen voor zijn liefde voor jou? En stel je voor wat het tegenovergestelde met hem zou doen. 10.Gebruik de goede eigenschappen die jij hebt om op een toegestane manier de hart van jouw echtgenoot te overwinnen. Alle vrouwen hebben een sieraad waar Allah hen mee gezegend heeft. Gebruik de schoonheid die Allah jouw geschonken heeft om de hart van je echtgenoot te overwinnen.

Adela.
06-10-2012, 23:04
De vrouw moet een belangrijke rol spelen om haar man gelukkig te maken en hem te beschermen voor verleidingen en de verlokkingen van de buitenwereld. Ze heeft een uitdaging die ze moet aangaan. Een slimme vrouw is iemand die er voor kan zorgen dat haar man alleen naar haar kijkt en die alles aan haar eigen voordeel aanpast. Een succesvolle vrouw is iemand die weet wat haar man leuk vind en verleidt hem met de kleding die ze draagt, en de kleuren van haar kleding en haar make-up. De ergste fout die een vrouw kan maken is de manier waarop ze zich thuis kleed en make-up gebruikt te negeren, in het bijzonder wanneer ze haar man begroet bij zijn terugkeer van het werk en ze naar de keuken ruikt en haar haar slordig heeft. Daarom, moeten we niet verrast zijn als we een man zijn prachtige vrouw zien negeren en naar andere mannen kijkt, terwijl sommige minder mooie vrouwen er in slagen om het hart van hun man en hun affectie te winnen. Een vrouw is verantwoordelijk voor haar huwelijkse geluk of haar huwelijkse miserie. We adviseren vrouwen om voor hun uiterlijk en schoonheid te zorgen wanneer ze thuis zijn. ze moeten hun mannen niet voortdurend klagend begroeten. Ze moeten een comfortabel huis voor hen voorbereiden door het lawaai van de kinderen te verminderen, lekker te ruiken en hem te verrassen met lekker eten waar ze van houden. In het kort, zou een vrouw van het huis een hemel moeten maken voor de man. Tien adviezen voor de moslimvrouw. 1. Maak een smeekbede om jouw huwelijk succesvol te maken. Alle goede zaken komen van Allah de Verhevene. Vergeet Allah de Verhevene niet te vragen om een succesvolle huwelijk te hebben die in deze wereld begint en verder zal gaan met de wil van Allah in de Paradijs. 2. Luister en gehoorzaam! Je man gehoorzaam zijn is Fard (verplicht)! Jouw man is het hoofd van jullie gezin. Geef hem dat recht en dat respect… 3.Tracht altijd je man tevreden te stellen, hij is jouw sleutel naar het paradijs. De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd dat wanneer een vrouw overlijdt en haar man tevreden over haar is, zij het Paradijs zal betreden. Dus… stel hem tevreden. 4. Een woordentwist is net een brand in huis. Blus het door simpel je excuses aan te bieden ook al was het jouw fout niet. Als je terugvecht dan zorg je ervoor dat je hout bij het vuur gooit. Kijk hoe aangenaam een discussie eindigt wanneer je vriendelijk zegt dat het je spijt en dat je weer vrienden wilt zijn. 5. Dank je echtgenoot constant voor de goede leuke dingen die hij doet. En dank hem nogmaals. Dit is belangrijk want de tegenovergestelde van dit is de karaktereigenschap van de vrouw in de hel. 6. Speel en maak grappen met jouw man. De geheim van de man is dat zij zoeken naar vrouwen die luchthartig zijn en die gevoel voor humor hebben. De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) gaf aan Jabir het advies om te trouwen met iemand die hem kon laten lachen en die hij kon laten lachen… 7. Draag jouw sieraden en kleed je mooi aan thuis. 8. Onderzoek de eigenschappen van de Hoor Al-Ayn en probeer hen na te bootsen. De Qor’aan en de Soenna beschrijft de vrouw in het Paradijs met de zekere eigenschappen. Zoals de zijde die ze dragen, gebruik kohl voor je ogen om je ogen groter doen te lijken en zing voor je echtgenoot. 9. Als je man thuiskomt, ontvang hem met een wonderbaarlijke begroeting. Stel je voor: je man komt thuis, jullie huis is schoon, een prachtige goede mooie geklede vrouw, het avondeten staat klaar, de kinderen zien er goed verzorgd uit, een schone slaapkamer – wat zou dit doen voor zijn liefde voor jou? En stel je voor wat het tegenovergestelde met hem zou doen. 10.Gebruik de goede eigenschappen die jij hebt om op een toegestane manier de hart van jouw echtgenoot te overwinnen. Alle vrouwen hebben een sieraad waar Allah hen mee gezegend heeft. Gebruik de schoonheid die Allah jouw geschonken heeft om de hart van je echtgenoot te overwinnen. :love:

verhaalmaakster
06-10-2012, 23:10
echt he beter ga stoppen met dromen :lol: :lol: :lol:

hogedrukreinige
06-10-2012, 23:18

3ayaqtoe! Iedereen zijn ding toch. Als haar man dit lief vindt en zij het graag doet dan is daar toch niks geks aan:confused: Hogedrukreinige

hogedrukreinige
06-10-2012, 23:21
Doe normaal dan doe je al gek genoeg. Shmen dansen en huppelen voor je man. Hij is niet in de circus en ik ben geen clown dat ik hem moet vermaken :stoned: Hogedrukreinige

girlmagreb
06-10-2012, 23:21
Doe normaal dan doe je al gek genoeg. Shmen dansen en huppelen voor je man. Hij is niet in de circus en ik ben geen clown dat ik hem moet vermaken :stoned: Hogedrukreinige :lol: circus

verhaalmaakster
06-10-2012, 23:23
3ayaqtoe! Iedereen zijn ding toch. Als haar man dit lief vindt en zij het graag doet dan is daar toch niks geks aan:confused: Hogedrukreinige Doe normaal dan doe je al gek genoeg. Shmen dansen en huppelen voor je man. Hij is niet in de circus en ik ben geen clown dat ik hem moet vermaken :stoned: Hogedrukreinige Welke mening deel je nou? De eerste of de tweede? :haha:

supersoesje
06-10-2012, 23:25
Welke mening deel je nou? De eerste of de tweede? :haha: denk dat zij het handje wassen met olijfolie en scrubben met suiker en naspoelen en insmeren bedoelt....en masseren met olie:o

girlmagreb
06-10-2012, 23:25
Welke mening deel je nou? De eerste of de tweede? :haha: haha, ja hogedrukreinige nu praat je jezelf wat tegen he :haha:

hogedrukreinige
06-10-2012, 23:33
Welke mening deel je nou? De eerste of de tweede? :haha:Moet bekennen dat ik dat ook bedacht toen ik die reactie schreef. Vond het een beetje botsen:lol: Maar eerlijk en serieus dat dansen vind ik zooooo verschrikkelijk dat ik mijn mening maar aanpas :p Ik zie mezelf al voor me met naaldhakken en sexy outfit dansen :moe: Bsala Hogedrukreinige

Mariah
07-10-2012, 00:56
3ayaqtoe! Iedereen zijn ding toch. Als haar man dit lief vindt en zij het graag doet dan is daar toch niks geks aan:confused: Hogedrukreinige je heb eigenlijk gelijk. :o Ik moest wel lachen omdat ik reactie van mijn man kon voorstellen als ik dit allemaal zou uitvoeren. :haha: Maar elke koppel heeft hun eigen manier van romatiek en dat is wel mooi.

hogedrukreinige
07-10-2012, 01:12

:haha: Wat een clichés, blegh! Eten, eten, eten, filmpje, kaarsen, knuffelen, kaarsen, dekentje, kaarsen en de rest kun je zelf aanvullen. Het gros heeft kennelijk geen romantiek in zich.Je bent de lekker geurende olie en massage vergeten en het verleidelijk dansen en daarna beloning omdat hij braaf heeft meegedaan aan de "romantiek" :giechel: Hogedrukreinige

_Ought_Aicha_
07-10-2012, 01:12
:gniffel: Moet bekennen dat ik dat ook bedacht toen ik die reactie schreef. Vond het een beetje botsen:lol: Maar eerlijk en serieus dat dansen vind ik zooooo verschrikkelijk dat ik mijn mening maar aanpas :p Ik zie mezelf al voor me met naaldhakken en sexy outfit dansen :moe: :gniffel: Bsala Hogedrukreinige

Oum_wondertje
07-10-2012, 02:11
Sommige zijn gemeen. Als dat haar romantiek is is dat toch leuk voor die 2? Waarom grappen maken en lachen?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12