Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitlaatklep

nomedia
21-01-2003, 21:50

Oke lieve gekke mensen. Hier kunnen jullie je ei kwijt het maakt niet uit waar het over gaat. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal dwars zit. Heb je iets geks meegemaakt? Is je iets overkomen wat niet normaal is? Ben je boos op iemand? en nog vele andere. Gooi het er maar uit als je het maar kwijt bent. Ik wil wel mijn ei alvast kwijt: Ik heb vandaag een vogel doodgereden. Ik kon er echt niks aan doen, ik had namelijk wel voorrang maar ja ze vloog toch laag tegen mijn ruit aan. Het ergste wat mij dwars zit is dat ik doorgereden heb. Maar ja kon ook moeilijk stoppen want het was best wel druk verkeer op de weg. Ik hoop dat god me vergeeft en die vogel natuurlijk ook. :D

pannenkoek
21-01-2003, 21:58
Ik wil wel mijn ei alvast kwijt: Ik heb vandaag een vogel doodgereden. Ik kon er echt niks aan doen, ik had namelijk wel voorrang maar ja ze vloog toch laag tegen mijn ruit aan. :D [/B][/QUOTE] NOT FUNNY :kwaad: een vogel heeft altijd voorrang !!! weet je wel :stomp:

nomedia
21-01-2003, 22:02
:D [/B][/QUOTE] NOT FUNNY :kwaad: een vogel heeft altijd voorrang !!! weet je wel :stomp: [/B][/QUOTE] Wel luister eens dierenactivist ik heb er toch ook ook niet om gevraagd om ineens voor mijn ruit te komen vliegen. :engel: Het ging zo snel ik had het toch ook niet zien aankomen vliegen.

pannenkoek
21-01-2003, 22:11
hey nomedaan moet je ff voorstellen......... op een mooie zonnige dag besluit karel (een klein vogeltje) om eens naar zijn vrienden thijs, achmed en piet, allen vrienden van karel en allemaal vogeltjes...........................achmed is een illie die hier zonder papieren is komen vliegen en sindsdien is gebleven, maar dat doet er niet toe. na een hele gezelige dag met zijn viertjes katekwaad te hebben uitgehaald, vrouwen vogels chiks versierd en op mensen gepoept te hebben besluit kareltje naar huis te gaan, want daar wacht papa en mama vogel (allebei grote vogels) en zusje truus ( hele hele kleine zusje vogel van kareltje), maar ................................................ .............................onderweg kwam er een monster slingerend de weg op , kareltje dacht het het nog te kunnen ontwijken maar tervergeefs :huil: sorry vind je het heel erg als ik het verhaal niet afmaak, het wordt voor deze grote jongen ff te veel.

pannenkoek
21-01-2003, 22:13

:schok: en jij komt met je voorrang regel........huhhhhhhhhhhh !!

nomedia
21-01-2003, 22:16
Nee jammer dat je niet verder bent gegaan met je verhaal vond namelijk heel spannend. Alleen je vergist je want deze Kareltje had geen vrienden en was altijd alleen en luisterde nooit wat vader en moeder zei. Na inderdaad kattekwaad te hebben uitgehaald is hij op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats tegen gekomen. Zijn vader en moeder hebben altijd nog gezegd ga nooit op de grote weg laag vliegen. Dat krijg je ervan als je niet luistert wat papa en mama zegt of was het toch het lot. :engel:

roosje22
21-01-2003, 22:17
Origineel gepost door pannenkoek :schok: en jij komt met je voorrang regel........huhhhhhhhhhhh !! waahahahahahhahaha cool jah je hebt groot gelijk waarom heeft een vogeltje minder recht op een leven.. ik vind dat we een nationale rauwdag voor deze vogel moeten instellen

nomedia
21-01-2003, 22:20
Origineel gepost door roosje22 waahahahahahhahaha cool jah je hebt groot gelijk waarom heeft een vogeltje minder recht op een leven.. ik vind dat we een nationale rauwdag voor deze vogel moeten instellen Oke ik ga morgen in het zwart gekleed en ga op zoek of ik het vogeltje ergens nog kan vinden. Ik stuur wel een rouwkaart en geef wel aan wanneer de begrafenis is. Ben ik nog iets vergeten moet de imam erbij of de paus. :aftel:

pannenkoek
21-01-2003, 22:21
Origineel gepost door roosje22 waahahahahahhahaha cool jah je hebt groot gelijk waarom heeft een vogeltje minder recht op een leven.. ik vind dat we een nationale rauwdag voor deze vogel moeten instellen hey roosje vandaag de 21e wordt een nationale vogel dag. en morgen gaan we een stille tocht houden doe je mee.

pannenkoek
21-01-2003, 22:23
nominaa, ik heb vroeger volop katekwaad uitgehaald, maar niemand heeft me daarvoor vermoord..!!!

nomedia
21-01-2003, 22:25
Origineel gepost door pannenkoek nominaa, ik heb vroeger volop katekwaad uitgehaald, maar niemand heeft me daarvoor vermoord..!!! Nou wees blij dat je mij nog niet tegen ben gekomen op de weg. :D

pannenkoek
21-01-2003, 23:18
Origineel gepost door nomedia Nou wees blij dat je mij nog niet tegen ben gekomen op de weg. :D hahaha................ik ben een stuk groter dan een vogeltje, kijk maar uit dat je auto geen schade oploopt als je tegen me aanrijdt :D enneeee ik wilde nog ff zeggen.........VROUWEN ACHTER HET STUUR.... gevaar op de weg :D

nomedia
22-01-2003, 19:01
Wil je het effe uitproberen? kom maar op zou ik zeggen :D