Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Domme vragen.........Damn........

Pagina's : [1] 2 3 4

Marocca
21-01-2003, 17:56

:verdriet:Elke keer dezelfde blablabla.... :( Hoe komt het dat de Marokkanen en de Turken zo'n vette BMW hebben terwijl ze niet werken? :D Waarom mogen jullie geen varkensvlees eten?Niemand ziet je,toch?.... :kwaad: :boos: Damn......how stupid can people be..... :rolleyes: Welke vragen horen jullie ook elke keer opnieuw?? :o :D

GillDeLaTouret
21-01-2003, 17:57
zit je nog op school? vragen ze mij altijd...........I hate that!!!! :kwaad:

Marocca
21-01-2003, 17:59
Origineel gepost door GillDeLaTouret zit je nog op school? vragen ze mij altijd...........I hate that!!!! :kwaad: bij mij is dat ook altijd de standaard vraag :p

mimi3000
21-01-2003, 18:01
weet je welke vraag ik niet kan uitstaan....als je echt lol hebt en iemand vraagt heb je gedronken.....dan kan ik diegene wel dood maken echt waar...:auw: :auw: :boos:

lala_maghrebia
21-01-2003, 18:01

waarom doe je de Ramadan elke jaar hetzelfde vraag ik bedoel hoe lang zijn de moslims hier al sjonge jonge jonge

freemale
21-01-2003, 18:04
Hoezo domme vragen? Weten jullie soms het verschil tussen protestanten en katholieken of hoelang christenen vasten????

Marocca
21-01-2003, 18:06
Origineel gepost door mimi3000 weet je welke vraag ik niet kan uitstaan....als je echt lol hebt en iemand vraagt heb je gedronken.....dan kan ik diegene wel dood maken echt waar...:auw: :auw: :boos: is me nooit overkomen :D

GoudenGids
21-01-2003, 18:06
ééntje waar iedereeeeeeeeeeeeen het mee eens zal zijn: 'Mag je OOK niet drinken' tijdens de ramadan :zweep:

Marocca
21-01-2003, 18:07
Origineel gepost door lala_maghrebia waarom doe je de Ramadan elke jaar hetzelfde vraag ik bedoel hoe lang zijn de moslims hier al sjonge jonge jonge Dit is inderdaad zo maar dit kan ik tenminste begrijpen want niet iedereen heeft zoveel kennis van de islam...Maar waar ik niet tegen kan zijn zo van die vragen waar ik soms zelf geen antwoord op heb :D

Marocca
21-01-2003, 18:08
Origineel gepost door GoudenGids ééntje waar iedereeeeeeeeeeeeen het mee eens zal zijn: 'Mag je OOK niet drinken' tijdens de ramadan :zweep: zeker :goedzo:

freemale
21-01-2003, 18:08
Origineel gepost door GoudenGids ééntje waar iedereeeeeeeeeeeeen het mee eens zal zijn: 'Mag je OOK niet drinken' tijdens de ramadan :zweep: Is dat zo raar? Zij mogen dat tijdens het vasten wel namelijk.. Je kunt toch niet verwachten dat ze die dingen weten als ze er nooit mee in aanraking zijn gekomen?

mimi3000
21-01-2003, 18:09
precies gouden gids....die krijg ik tijdens de ramadan dagelijks te horen en al helemaal op me nieuwe schoolmet al die boeren uit de kleinste dorpjes.....

GoudenGids
21-01-2003, 18:09
Origineel gepost door freemale Is dat zo raar? Zij mogen dat tijdens het vasten wel namelijk.. Je kunt toch niet verwachten dat ze die dingen weten als ze er nooit mee in aanraking zijn gekomen? lieverd ik heb het over mensen waarmee ik 6 jaar op school heb gezeten en ik het ieder jaar weer moet zeggen...of afgelopen ramadan was er een meisje aan wie ik het wel 3 of 4 keer heb verteld.....tja geduld is een schone zaak :rolleyes:

Marocca
21-01-2003, 18:11
Origineel gepost door mimi3000 precies gouden gids....die krijg ik tijdens de ramadan dagelijks te horen en al helemaal op me nieuwe schoolmet al die boeren uit de kleinste dorpjes..... :hihi: ik begrijp je zeker...... :p

freemale
21-01-2003, 18:11

Origineel gepost door GoudenGids lieverd ik heb het over mensen waarmee ik 6 jaar op school heb gezeten en ik het ieder jaar weer moet zeggen...of afgelopen ramadan was er een meisje aan wie ik het wel 3 of 4 keer heb verteld.....tja geduld is een schone zaak :rolleyes: Dat is inderdaad een ander verhaal.. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4