Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mag een meisje een vriend hebben

Pagina's : [1] 2 3 4 5

26herder26
21-01-2003, 17:21

hoi allemaal mij vraag is :confused: :confused: :confused: mag een meisje een loverboy in haar leven hebben wat hier in dit land zo normaal als eten en drinken is :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: sommigen vinden dat intergratie

MrLikkertje
21-01-2003, 17:29
Ja dat mag. Ze mag ook heerlijk genieten van haar leven. Lekkere verschillende d.icks in haar bek nemen, lekker door verschillende jongens genomen worden. Zeg maar ervaring op doen als ze ooit gaat trouwen. Part on!!!!!!!!!!!!

Sabrin16
21-01-2003, 18:58
Naar mijn mening mag een moslimse meisje geen vriend en een moslimse jongen geen vriendin. Allemaal verleidingen afkomstig van Shitan. :jammer: iemand die kafir is doet wat ie wilt, kan me niks schelen. (ze geloven toch niet in Allah) Maar mijn islamitische broeders en zusters wil ik waarschuwen voor de vuur van hel. Laat je niet verleiden open je OGEN. :goedzo:

princesssiham
21-01-2003, 19:21
ik vind dat een meisje wel een vriend mag hebben maar dan moet ze wel volwassen genoeg zijn niet bijvoorbeeld een meisje van 14 die al een vriend heeft terwijl ze niet eens weet wat liefde inhoud en de relatie moet dan ook serieus zijn en als je vriend niet tot het huwelijksnacht kan wachten heeft hij blijkbaar geen respect voor je en denkt hij alleen aan een ding en dat is niet aan jou!!!!!!!!maar ik vind toch dat een meisje een vriend mag hebben want hoe zal ze ooit de man vinden die bij haar past want als je het aan je ouders overlaat dat zij een man voor je zoeken dan heb je meer kans dat je huwelijk niet goed afloopt omdat je allebei verschillende gedachtes hebt enz maar meisjes als je een vriend neemt ga dan niet te ver en laat alles over voor je huwelijksnacht en als hij zijn handjes niet kan thuis houden dump hem dan voor het te laat is!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx siham

Rabattia
21-01-2003, 19:54

Ja, zie niet in waarom niet...

tonk
21-01-2003, 21:02
Van mij mag het, en bovendien zie ik totaal niet waarom het een Marokkaanse jongen zou moeten zijn.

Fikra
21-01-2003, 21:12
Nou ik vind het van niet hoor. Ik vind dat een moslima of een moslim gewoon geen vriend of vriendin mag. Zoals Sabrin zegt het is gewoon verlijding van Sitaan. Salaam muhalaikum wr wb

nomedia
21-01-2003, 21:18
Natuurlijk mag het, alleen moet er wel een derde persoon bij zijn. :sjans: En als je alleen met je vriend wil zijn dan weet je dat de derde persoon de saitan is. Maar als je serieuze plannen hebt en op een hele nette manier iemand wil leren kennen om daar ook mee trouwen dan mag dit. Volgens mij. :koppel:

Mocro4eva
21-01-2003, 21:48
ja, zolang het geen moslim meisje is. Een moslim meisje en jongen horen geen relaties aan te gaan voor het huwelijk, dat is algemeen bekend.

chamalgirl
21-01-2003, 22:51
ik ben het mt sihampricess eens hangt van de leeftijd af en van de bedoeling en niet gelijk intiem enz gaan doen want dan weet je dat het al niet serieus is vind ik

DESPERADA
22-01-2003, 00:37
Salaam aleikom...... Als we het hebben over Islam, dan is het antwoord duidelijk, en die is niet op meningen gebasseerd maar op feiten: NeeH je mag geen relatie voor je huwelijk beginnen! Levert alleen problemen op, TiG problemen; kijk alleen al naar de zoveel alleenstaande moeders, die zelf nog kinderen zijn, die de verleidingen niet konden weerstaan. Zoals eerder is vermeld als jij alleen met 1 persoon bent dan is saijtaan de derde persoon. Intiem contact voor je huwelijk is al helemaal niet toegestaan valt allemaal onder de zonde zinna....... ''Alles is ontstaan door het kijken Een vonk slaat over in een vuurzee'' ''Een blik Een glimlach Een praatje Een warm bed''

beppie_truus
22-01-2003, 00:49
van mij mag alles :D:D

foad
22-01-2003, 02:08
Salaam, Hahahaahahahaha wat is dat nou voor een domme vraag????? Je weet goed genoeg als je hiermee akkoord gaat dat je geen moslima bent dus waarom nog de vraag stellen?????

Sabrin16
22-01-2003, 09:26
Origineel gepost door foad Salaam, Hahahaahahahaha wat is dat nou voor een domme vraag????? Je weet goed genoeg als je hiermee akkoord gaat dat je geen moslima bent dus waarom nog de vraag stellen????? OF NIET! Sommige mensen weten het antwoord al maar willen het niet onder ogen zien! :(

riffiwarior
22-01-2003, 10:05

Origineel gepost door Sabrin16 Naar mijn mening mag een moslimse meisje geen vriend en een moslimse jongen geen vriendin. Allemaal verleidingen afkomstig van Shitan. :jammer: iemand die kafir is doet wat ie wilt, kan me niks schelen. (ze geloven toch niet in Allah) Maar mijn islamitische broeders en zusters wil ik waarschuwen voor de vuur van hel. Laat je niet verleiden open je OGEN. :goedzo: ik vind dat een meisje wel een vriend mag hebben maar geen seks voor het huwelijk ik bedoel je moet iemand toch wel leren kennen voordat je trouwt zolang ze het netjes houden dus geen seks. dit is mijn menig

Pagina's : [1] 2 3 4 5