Bekijk originele versie : Twee kleuters dood na val uit Antwerpse flat
ANTWERPEN - Twee kleuters zijn dinsdag om het leven gekomen na een val uit de tiende verdieping van een flatgebouw in Antwerpen. De politie onderzoekt of de twee kinderen, van Marokkaanse afkomst, zelf zijn gesprongen of zijn geduwd.
Op het moment van het ongeval was de moeder niet aanwezig, de vader waarschijnlijk wel..
DePaRaBier
21-01-2003, 16:54
Ze gingen pokemon spelen, CHicoritaaaa mesbladaanvalllllllll
DePaRaBier
21-01-2003, 16:59
Of gesprongen of geduwd, arme Kids....
dinaatje
21-01-2003, 17:49
msekiena...echt erg. ze waren nog zo jong.... :(
allah yarhamhom..
dinaatje
Sabrin16
21-01-2003, 18:17
Origineel gepost door armie
21/01 Kindjes komen om na val: slachtoffertjes 2 en 4 jaar oud
De peuters die dinsdagmorgen in Antwerpen gestorven zijn nadat ze uit het raam van een appartement op de tiende verdieping vielen, zijn 2 en 4 jaar oud. Dat bevestigt Fons Bastiaenssens, woordvoerder van de lokale politie Antwerpen. Volgens de eerste gegevens heeft de vader van het Belgische gezin van Marokkaanse origine, dinsdagmorgen zijn echtgenote weggebracht. Toen hij terugkwam, bemerkte hij dat zijn kinderen niet meer in het appartement aanwezig waren. Hij zag hen even later buiten op de grond liggen. De vader geraakt in shock.
Het Belang van Limburg 21/01
Zo had ik het op de radio gehoord. Niks gehoord van een brand ofzo.
Allahoe rham hom.
RealCasawia
21-01-2003, 19:30
Huh zijn ze nou uit raam gevallen of van balkon wat is het nou ?
Als ze van balkon zijn "gevallen" vraag ik me echt af hoe hoog die tralies daarvan waren hoe kan een kind van 2 daaroverheen komen ?
Tja misschien stonden er wel stoelen ofzo dus dat zal het wel zijn........
Maarja echt msaken die Marokkanen in Belgiƫ met hun gaat het echt niet goed. Allah'htiehoem sbar !!
soo dit is echt erg.
Ina la ilaha wa ina ilahie radjoen
Ik heb zeker erg te doen met die ouders.
Moge Allah(swt) hier insAllah mee helpen van dit verlies.
Oh wat erg dat die kinderen zijn gevallen. Ja laat het een hele wijze les voor die ouders. Nooit je kinderen alleen achter laten. Ramen altijd sluiten en nooit zonder toezicht in een kamer laten. Voor je het pakken ze een stoel en klimmen over het balkom, raam etc.
O o erg hoor.
Origineel gepost door RealCasawia
Huh zijn ze nou uit raam gevallen of van balkon wat is het nou ?
Als ze van balkon zijn "gevallen" vraag ik me echt af hoe hoog die tralies daarvan waren hoe kan een kind van 2 daaroverheen komen ?
Tja misschien stonden er wel stoelen ofzo dus dat zal het wel zijn........
Maarja echt msaken die Marokkanen in Belgiƫ met hun gaat het echt niet goed. Allah'htiehoem sbar !!
Kan ook tussen de tralies heen zijn geklommen of onder de tralies door. Sommige balkons hebben onder aan de tralies een opening.
Hoe het ook zij. het blijft erg. ik zie die kinderen al vallen. oeffffff
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.