Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kerstvakantie?

LZN
18-12-2004, 20:06

~~~ik weet al precies wat ik ga doen heb erover nagedacht :confused: maar ik weet het nu!!! ik ga lekker op de bank liggen ben&jerry ijs een paar kuchie kuchie hotahie filmpjes en lekker genieten ...van het gevoel vrij van school hmmm heerlijk!! zo mij twee weekjes kerstvakantie heb ik volgeboekt :) en nu jullie wat gaan jullie doen in de kerstvakantie: werken? shoppen?schoonmaken? iets spannends doen? iets vreselijks doen ? ooohja bijna vergeten ik ga ook nog eens lekker twee weken lang......... AS THE WORLD TURNS kijken :) hmmmm.

oOSelouaOo
18-12-2004, 22:54
Uhmm Ik ga naar me familie in Den haag nieuwjaar daar vieren......thuis van de vrijheid genieten en met me vriendinnen afspreken:):):):):):):)

tarifest_lady
18-12-2004, 23:11
Hmmm, kga heerlijk werken en studeren in de vakantie...heb er nu al zin in! :verdriet: ........ :traan1:

Z_A_Z
19-12-2004, 16:52
Ga men winterslaap houden...........

maroc_chica
19-12-2004, 18:17

ik ga lekker shoppen in brussel en kheb daar een gruwelijke bruiloft van me neef!!!!!! awillie ik heb er nu al zin in !

wilma
20-12-2004, 01:53
ik mag 2 weekjes voor moeder spelen mehlisch ik zie het aan voor stage ik hoop dat ze het mij niet moeilijk gaan maken die 2 kleintjes en voor de rest ga ik LUIEREN!!!

sammmy
21-12-2004, 10:15
winterslaap houden.. mijn kamer een flinke schoonmaakbeurt geven.. lekker ongezond eten.. veel chocolademelk drinken.. een goed, spannend boek lezen.. laatste daagjes iets aan school doen..

mauw
21-12-2004, 18:38
~~~ik weet al precies wat ik ga doen heb erover nagedacht :confused: maar ik weet het nu!!! ik ga lekker op de bank liggen ben&jerry ijs een paar kuchie kuchie hotahie filmpjes en lekker genieten ...van het gevoel vrij van school hmmm heerlijk!! ohja bijna vergeten ik ga ook nog eens lekker twee weken lang......... AS THE WORLD TURNS kijken :) hmmmm ik wil dat ooooookkkk :traan1: maar dat zit er niet in voor mij :traan1: ik hou van hindoe films :traan1: waaarrroooommmmmm........ :traan1:

N-Tetouania
22-12-2004, 01:01
Hmmm, kga heerlijk werken en studeren in de vakantie...heb er nu al zin in! Meskiena

N-Tetouania
22-12-2004, 01:05
werken, lekker luieren heerlijk twee weken geen school en natuurlijk shoppen tot ik er bij neer val :stout:

Parasis
22-12-2004, 01:32
eerste week ga ik inbreken bij mijn rijke buurman.... 2e week of ik zit vast of ik ga langs de wallen..............

Z_A_Z
22-12-2004, 19:47
eerste week ga ik inbreken bij mijn rijke buurman.... ...... Heel slim om dat hier mede te delen :nerd: