Bekijk originele versie : Ben Dringend Op Zoek Naar
smart_girlie
18-12-2004, 15:35
WERK....
wollah is egt dringend...
kben 17 jaartjes jong...op zoek naar werk in rotterdam en omgeving...wat voor werk maakt in principe niet uit...zoalng het maar halal is natuurlijk... :o
pleaze wanneer JIJ adressjes hebt...nummers of wat dan ook let me know :)
( pmmen mag ook )
wat d8 je van uitzendbureau*s??
smart_girlie
18-12-2004, 16:27
wat d8 je van uitzendbureau*s??
heb ik al geprobeert maar duurt maanden voordat ze iets van zich laten horen :(
ben hoofddoekdragend...schijnt een probleem te zijn :o
en vroeg me daarom af of mensen hiersjow nog plaatsjes wisten waar mensen gevraagt worden
nou, heel veel succes
Ik d8 da je in rotterdam/amsterdam wel hoofddoek mocht dragen op het werk.
Dan moet je al helemaal nie in limburg komen wonen want da is al helemaal erg!!!
smart_girlie
18-12-2004, 16:47
nou, heel veel succes
Ik d8 da je in rotterdam/amsterdam wel hoofddoek mocht dragen op het werk.
Dan moet je al helemaal nie in limburg komen wonen want da is al helemaal erg!!!
in de regel mag het wel...maar zie tog een tikkeltje te vaak dat andere sollicitanten zonder hoofddoek worden aangenomen en tegen mij wordt gezegt sorry...en neej dit zeg ik niet zomaar is meestal zo terwijl ik dan heb nagecheckt en pcies dezelfde kwaliteiten heb als de rest
hoofddoekje wil nog niet zeggen geen hersens :rolleyes:
soesiagirl
18-12-2004, 16:48
hey smartiegirl..ik woon in rotterdam , en in bas van der heiden werken er talloze marokaaanse meiden die wel hun hoofddoek opm ogen dus zou zeggen probeer het daar eens..en het maakt niet uit welke bas van der heiden je solliciteert ..hoop dat je hier wat aan hebt
smart_girlie
18-12-2004, 18:20
hey smartiegirl..ik woon in rotterdam , en in bas van der heiden werken er talloze marokaaanse meiden die wel hun hoofddoek opm ogen dus zou zeggen probeer het daar eens..en het maakt niet uit welke bas van der heiden je solliciteert ..hoop dat je hier wat aan hebt
heeey meid...ja bij de meeste basjes waar ik heb gevraagt zeiden ze neej sjorrie is vol...
als laatste heb ik gevraagt bij de bas daarsjow bij oostplein...kipstraat...en daar ben ik afgewezen :(
smart_girlie
18-12-2004, 18:21
maar als je een bas weet ergens waar ze nog mensen nodig hebben kun je dan ff laten weten??/
wardaroosje
18-12-2004, 18:22
kijk misschien voor schoonmaakwerk in de avonduren ofzo
smart_girlie
18-12-2004, 18:24
kijk misschien voor schoonmaakwerk in de avonduren ofzo
ik mag niet van mn ma werken bij die schoonmaakdropdingessen...ze denkt dat ik verkracht en vermoord wordt in 1 van die kantoortjes die schoongemaakt moeten worden :o
Lady_Yas
19-12-2004, 22:30
ik mag niet van mn ma werken bij die schoonmaakdropdingessen...ze denkt dat ik verkracht en vermoord wordt in 1 van die kantoortjes die schoongemaakt moeten worden :o
hahaha toen ik dit las kon ik niet meer blijkbaar is je ma juist gelijk mijn ma! zij denkt dat dus ook, die zie eens in die films die vrouwen die zo laat op kantoor zitten worden verkracht enzo....
Ach is best lief hoor die bezorgdheid.
groetjes
smart_girlie
20-12-2004, 17:12
hahaha toen ik dit las kon ik niet meer blijkbaar is je ma juist gelijk mijn ma! zij denkt dat dus ook, die zie eens in die films die vrouwen die zo laat op kantoor zitten worden verkracht enzo....
Ach is best lief hoor die bezorgdheid.
groetjes
whahahaa eindelijk iemand met hetzelfde :maf:
trouwens mensjuhs over die uitzendbureau's...ben vandaaaaag langs ene heeele boel gegaan.... maar ze willen me niet eens inschrijven aangezien ik niet aan hun eisen voldoe...
ben namelijk 17....en je moet minstens 18 zijn...
zit niet op een beroepsopleiding en heb niet minimaal een mbo diploma....zit namelijk nog in 6vwo...
dusj :(
je had wel de asa...is voor studenten maja daar nemen ze ook alleen mensen van het hbo of wo...
heb ik ff pech :o :rolleyes:
Lady_Yas
22-12-2004, 22:25
whahahaa eindelijk iemand met hetzelfde :maf:
trouwens mensjuhs over die uitzendbureau's...ben vandaaaaag langs ene heeele boel gegaan.... maar ze willen me niet eens inschrijven aangezien ik niet aan hun eisen voldoe...
ben namelijk 17....en je moet minstens 18 zijn...
zit niet op een beroepsopleiding en heb niet minimaal een mbo diploma....zit namelijk nog in 6vwo...
dusj :(
je had wel de asa...is voor studenten maja daar nemen ze ook alleen mensen van het hbo of wo...
heb ik ff pech :o :rolleyes:
Ik begrijp het meisje het is heeel moeilijk werk te vinden als Marokkaan wedden dat een aromie dat werk direct zal krijgen wij moeten ons dubbel bewijzen en als je hoofddoek draagt kan je er helemaal naar fluiten. :(
Gair insha allah vind je wel werk blijven zoeken en niet opgeven!!!!
dikke kusxxxxxxxxxx
smart_girlie
23-12-2004, 09:01
Ik begrijp het meisje het is heeel moeilijk werk te vinden als Marokkaan wedden dat een aromie dat werk direct zal krijgen wij moeten ons dubbel bewijzen en als je hoofddoek draagt kan je er helemaal naar fluiten. :(
Gair insha allah vind je wel werk blijven zoeken en niet opgeven!!!!
dikke kusxxxxxxxxxx
hehehe kgeef nooit op :o
en deze week moet ik intake gesprek gaan doen bij zo'n callcenter :D nou maar ff hopen dat ik aangenomen wordt :o
duim voor me :rolleyes:
Tatouzient_love
31-12-2004, 19:15
K zoek ook werk maar word nergens aangenomen misschien omdat ik geen werkervaring heb ofzo maar ik blijf ze dan maar lekkr lastig valle totdat ze me wel gaan aannemen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.