Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allerlij producten voor je haar om ze krullend te krijgen

Miss_Kebdania19
18-12-2004, 14:52

Nummer 1 : Palmolive cremespoeling ( ja ik weet het komt raar over cremespoelign maar is zo ) Je doet het gewoon in je haar smeren over al nie te veel dus en kneed in je haar en pakt een fohn en gaat je haar drogen maar in tussen door blijven kneden in je haar en dan eind resultaat een bos krullen :) Nummer 2 : Andrelon ( gewichtsloze volume creme ) Zelfde als die cremespoeling behandelen :) Je kan het gewoon bij de kruitvat kopen Die nummer 1 : is een fles een oranje , goud kleurig zeg maar :confused: Nummer 2 : is een fles met een paarse sticker en in het midden nog een gele kleur Veel suc6 :zwaai:

Poppetje_1
18-12-2004, 21:30
Ik hoor nu voor de 2de keer dat palmolive cremespoeling goed voor je krullen is.....moet het maar gaan uitproberen. Waar ik bang voor ben is dat je haar ervan gaat pluizen...mijn haar pluist namelijk heel snel!!

wipneusje
18-12-2004, 22:57
Nummer 1 : Palmolive cremespoeling ( ja ik weet het komt raar over cremespoelign maar is zo ) Je doet het gewoon in je haar smeren over al nie te veel dus en kneed in je haar en pakt een fohn en gaat je haar drogen maar in tussen door blijven kneden in je haar en dan eind resultaat een bos krullen :) Nummer 2 : Andrelon ( gewichtsloze volume creme ) Zelfde als die cremespoeling behandelen :) Je kan het gewoon bij de kruitvat kopen Die nummer 1 : is een fles een oranje , goud kleurig zeg maar :confused: Nummer 2 : is een fles met een paarse sticker en in het midden nog een gele kleur Veel suc6 :zwaai: cremespoeling moet je toch uitspoelen :confused: Ik heb ook krullen, maar gebruik altijd mousse, dat vind ik nog het besten

Miss_Kebdania19
19-12-2004, 01:09
Poppetje_1 pluizen wat bedoel je met pluizen zo kroes zeg maar word? wipneusje nee deze hoef je niet uit te spoelen je maakt gewoon een beetje je haar nat en doet die cremespoeling erin en gaat in je haar kneden en de fohn erbij houden :)

Poppetje_1
19-12-2004, 12:01

Met pluizen bedoel ik dat mijn haar er droog uitziet... Maar ik zal palmolive gebruiken...zo duur is het niet

Miss_Kebdania19
19-12-2004, 12:24
Poppetje_1 nee die fles is iets van 3 euro ofzo :) en die andrelon is iets van 5 euro ofzo:)

cheima
19-12-2004, 12:57
Cremespoeling gatver dat trekt viezigheid aan, als je het niet uitwast. Volgens mij kan dat nooit goed zijn voor je haar. Er staat toch duidelijk dat je het uit moet spoelen. Ik pass hiervoor.

Miss_Kebdania19
19-12-2004, 13:01
cheima nee echt wallah me nicht die styl haar heeft deed het en kreeg een bos krullen en wello viesigheid in der haar ofzo

cheima
19-12-2004, 13:03
cheima nee echt wallah me nicht die styl haar heeft deed het en kreeg een bos krullen en wello viesigheid in der haar ofzo Krijg je dan geen jeuk op je hoofd, ik bedoel het is net als je shampoo wat je niet uitwast. :confused:

Miss_Kebdania19
19-12-2004, 13:03
cheima nee je krijg geen jeuk of wat dan ook maar een bos krullen ja :)

marocciatje
19-12-2004, 13:17
[QUOTE=Miss_Kebdania19]Nummer 1 : Palmolive cremespoeling ( ja ik weet het komt raar over cremespoelign maar is zo ) Je doet het gewoon in je haar smeren over al nie te veel dus en kneed in je haar en pakt een fohn en gaat je haar drogen maar in tussen door blijven kneden in je haar en dan eind resultaat een bos krullen :) [QUOTE] Hmm, valt je haar daar naar verloop van tijd niet door uit?! Heb een vriendin die dat probleem namelijk heeft gehad. CremeSPOELING is duidelijk iets wat je uit moet gaan spoelen.

Z_A_Z
19-12-2004, 17:08
Nummer 1 : Palmolive cremespoeling ( ja ik weet het komt raar over cremespoelign maar is zo ) Je doet het gewoon in je haar smeren over al nie te veel dus en kneed in je haar en pakt een fohn en gaat je haar drogen maar in tussen door blijven kneden in je haar en dan eind resultaat een bos krullen :) Nummer 2 : Andrelon ( gewichtsloze volume creme ) Zelfde als die cremespoeling behandelen :) Je kan het gewoon bij de kruitvat kopen Die nummer 1 : is een fles een oranje , goud kleurig zeg maar :confused: Nummer 2 : is een fles met een paarse sticker en in het midden nog een gele kleur Veel suc6 :zwaai: De bedoeling van creame spoeling is dat je het gauw weer uitspoelt en niet voor uren laat zitten :rolleyes: Is erg schadelijk voor je haar, vooral als je het vanaf de hoofdhuid insmeert, kan enorme haaruitval veroorzaken.

obl3
19-12-2004, 17:12
Wat ZAZ zei is idd waar. Je kan cremevoeding wel uren laten zitten in handdoekdroog haar. Cremespoeling daarentegen niet!