Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Twee marokkaanse kleuters dood na val uit 10e verdieping..

MANinBLACK
21-01-2003, 13:50

ANTWERPEN - Twee kleuters zijn dinsdag om het leven gekomen na een val uit de tiende verdieping van een flatgebouw in Antwerpen. De politie onderzoekt of de twee kinderen, van Marokkaanse afkomst, zelf zijn gesprongen of zijn geduwd. Op het moment van het ongeval was de moeder niet aanwezig, de vader waarschijnlijk wel.

Miss_Banana
21-01-2003, 13:53
Origineel gepost door MANinBLACK ANTWERPEN - Twee kleuters zijn dinsdag om het leven gekomen na een val uit de tiende verdieping van een flatgebouw in Antwerpen. De politie onderzoekt of de twee kinderen, van Marokkaanse afkomst, zelf zijn gesprongen of zijn geduwd. Op het moment van het ongeval was de moeder niet aanwezig, de vader waarschijnlijk wel. Msaken... Allah ie r7amhoum.

Qamar
21-01-2003, 14:21
Ik ben echt heel erg geschokt. Verschrikkelijk voor hun ouders. Maar ze gaan direct naar de djenna. Laat dat ons troosten.

soumaya1
21-01-2003, 14:24
Origineel gepost door MANinBLACK ANTWERPEN - Twee kleuters zijn dinsdag om het leven gekomen na een val uit de tiende verdieping van een flatgebouw in Antwerpen. De politie onderzoekt of de twee kinderen, van Marokkaanse afkomst, zelf zijn gesprongen of zijn geduwd. Op het moment van het ongeval was de moeder niet aanwezig, de vader waarschijnlijk wel. oh wat erg zeg.....ik leef echt met de ouders mee!! damn ik moet er niet aan denken dat mij zoiets zal overkomen!!! :( :(

SweetRose
21-01-2003, 19:47

Waarom hebben ze er niets over gezegd int nieuws? :kwaad: tfoee stomme belgen.. maar ik vind het vreselijk om zo'n nieuws te horen/lezen...:verdriet: Moge Allah over hen waken....:(

Boo
21-01-2003, 19:53
Beste mensen het was net op de marokkaanse radio zender. Het is super triest om te horen dat deze jonge kinderen mosekeen van 2jr en 4jr om het leven zijn gekomen. Moge Allah hun het paradijs schenken Insha'Allah. Trouwens beide ouders waren op dat moment niet thuis toen dit incident zich voor deed. Het is voor mij een raadsel wat er nou precies is gebeurd??

Marocca
21-01-2003, 19:57
Origineel gepost door MANinBLACK ANTWERPEN - Twee kleuters zijn dinsdag om het leven gekomen na een val uit de tiende verdieping van een flatgebouw in Antwerpen. De politie onderzoekt of de twee kinderen, van Marokkaanse afkomst, zelf zijn gesprongen of zijn geduwd. Op het moment van het ongeval was de moeder niet aanwezig, de vader waarschijnlijk wel. wiejaw.....dit wist ik niet:verdriet: Moge Allah over deze onschuldige kinderen waken en de ouders heel veel sbar geven... Waarom lieten ze dit niet zien op tv? :kwaad:

SweetRose
21-01-2003, 19:58
Het parket van Antwerpen zegt dat het over aanwijzingen beschikt, dat de dood van de 2 kleuters dinsdagmorgen te wijten is aan een ongeval. 2 meisjes van 2 en 4 zijn uit het raam gevallen vanop de 10de verdieping van een appartementsgebouw. Ze overleden allebei. Het parket wil nu de geruchten weerleggen dat de vader z'n kinderen uit het raam zou geduwd hebben. Over de precieze omstandigheden van het ongeluk is nog altijd geen duidelijkheid. De moeder was gaan werken, en de vader kwam net thuis toen het ongeval gebeurde. :verdriet: :huil:

NaimaBoukari
21-01-2003, 20:10
:( Ina illahi wa ina lahi razji3oen ze zullen meteen naar de djenna gaan ze zullen als duifjes door het paradijs vliegen !!! :engel:

delila16
21-01-2003, 20:51
:verdriet: Allah Ie Rahmoe

yasminne
21-01-2003, 21:07
Het doet me pijn in mn hart om dit te lezen :tranen: Allah ie ra7moem!!!!!!!!!

sweet_karima
22-01-2003, 11:59
allah ye rahmoe... ik kreeg echt kippenvel toen ik het nieuws op de tv hoorde... KaRiMaKe

Liloesh
22-01-2003, 12:03
een vriendin vertelde me het deze morgend op school..ik vind het echt wel erg, maar zoals werd gezegd ze zullen rechtsreeks naar de djenna gaan. en volgens mij was wel op de belgische nieuws...