Bekijk originele versie : liefde
HALLO ALLEMAAL,
Wat denken jullie van deze vraag. Als je iemand erg leuk vind, en het is echt niet mogelijk om met diegene te trouwen. Ik bedoel, mag je iemand leuk vinden zonder dat je met hem omgaat. Zou dat heel erg zijn,
alvast bedankt, graag serieze reacties
wa sallam.
Hallo,
Dus je vind iemand leuk, maar zou nooit kunnen trouwen met die persoon, dan neem ik aan dat die persoon nt moslim is? Of wat bedoel je eigelijk, wil je nog eens goed uitleggen hoe de situatie in mekaar zit, want ik begrijp het niet goed.
groetjes :zwaai:
ferozkalloe34
21-01-2003, 14:39
is hij al getrouwd misschien waarom zou het onmogelijk zijn zolang hij voor jou huwbaar is dan is het mogelijk zelfs als hij getrouwd is .de regels in acht nemende
yasminne
21-01-2003, 20:30
Iwa meid waarom zou het erg zijn, om verliefd op hem te zijn.
Het is alleen jammer dat het niets woord.
Iedereen kan wel eens stiekem verliefd zijn.
marocbella
22-01-2003, 13:27
Als je zeker weet dat je geen toekomst kan hebben met die jongen, is het zonde om je verliefdheid de vrije loop te laten!
Maarja in hoeverre is het mogelijk om je gevoelens onder controle te krijgen? Iemand LEUK vinden zonder dat je met hem omgaat mag altijd. Ik weet natuurlijk niet of die persoon een partner heeft en het erg op prijs zal stellen.
Marocbella
Origineel gepost door Esita
Hallo,
Dus je vind iemand leuk, maar zou nooit kunnen trouwen met die persoon, dan neem ik aan dat die persoon nt moslim is? Of wat bedoel je eigelijk, wil je nog eens goed uitleggen hoe de situatie in mekaar zit, want ik begrijp het niet goed.
groetjes :zwaai:
Ik kan het allemaal ff niet volgen :confused:
yasminne
22-01-2003, 14:05
Origineel gepost door lina18
Ik kan het allemaal ff niet volgen :confused:
In hoe verre kan je het dan niet volgen, lina
Origineel gepost door yasminne
In hoe verre kan je het dan niet volgen, lina
Waarom is het niet mogelijk om met hem te trouwen....is hij al getrouwd? is zij al getrouwd?
ik snap het niet :confused:
yasminne
22-01-2003, 20:17
Ja dat weet ik ook niet.
Dat weet alleen zei.
Maar ben wel nieuwsgierig.
Nou misschien zit hij wel in de souk van tahsjist (drugs) en is dat de reden dat ze met hem geen toekomst kan hebben. Kan toch?? Weet ik veel. Verliefd zijn mag, zolang je maar niets met je gevoelens doet. Dus ze gewoon koestert. Greetz,
Karima :zwaai:
reTourtje
22-01-2003, 21:56
Ik snap t ook niet helemaal. Meer duidelijkheid alsjeblieft!!!!!!!!!!! ik denk inderdaad ook dat ie al getrouwd is. Als dat zo is zou ik zeggen, hou je gevoelens binnen de perken,. Het heft geen zin om helemaal in love te zijn op iemand die onbereikbaar is.
Ik denk dat Marocia70 al getrouwd is en daarom niet met die andere persoon kan trouwen. Maar ik kan het ook fout hebben.
nour_el_3oejoen
24-01-2003, 13:34
IK ZOU HEM DAN VERGETEN , HEEFT TOCH GEEN ZIN OP OP DIEGENE VERLIEFD TE ZIJN....
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
IK ZOU HEM DAN VERGETEN , HEEFT TOCH GEEN ZIN OP OP DIEGENE VERLIEFD TE ZIJN....
Dat is inderdaad het beste wat je kan doen en Sterkte ermee want iemand proberen te vergeten kan heel moeilijk zijn
Liefs Lina
yasminne
24-01-2003, 16:48
Origineel gepost door lina18
Dat is inderdaad het beste wat je kan doen en Sterkte ermee want iemand proberen te vergeten kan heel moeilijk zijn
Liefs Lina
Das waar dat gaat helemaal niet van zelf, en is moeilijk ja.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.