Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen die ook haaruitval hebben

Pagina's : [1] 2

Romeisa18
17-12-2004, 23:49

eindelijk weet ik wat ik er tegen moet doen. Dankzij een recept van marokkko. Wie ook haaruit val heeft en wil weten wat ie moet doen om zelf meer haren te krijgen. Laat het me dan weten.

Rair&lovely
18-12-2004, 00:36
vertelll liefieee

MOcROzINA
18-12-2004, 13:36
Jaaah vertel mij het ook maar ik zit ook met haaruitval ....

linanira
18-12-2004, 15:48
he meid vertel die recepten van marokko die werken meestal. zelf heb ik gehoord van knoflook met olijfolie. maar die gebruik ik niet omdat het stinkt. terwijl het heel goed werkt na ervaring van mijn zus. veel liefs moi

khadija_oujda
18-12-2004, 15:58

eindelijk weet ik wat ik er tegen moet doen. Dankzij een recept van marokkko. Wie ook haaruit val heeft en wil weten wat ie moet doen om zelf meer haren te krijgen. Laat het me dan weten. ja ja ik wil het ook weten vertel the secret :D

perfect_angel
18-12-2004, 16:03
ik heb gewoon multivtitaminen van davitamon kauwtabletten geslikt, hielp erugh goed

MOcROzINA
18-12-2004, 19:08
He is dat een recept van marokko NEE , tog en waar kan je hem halen en hoe duur is hij ??????????

blauwe_hemel
18-12-2004, 19:36
Vertel eens meid, wat houdt dat recept zoal in?

3arabia20
18-12-2004, 23:01
ik wil het ook weten ik heb last van haaruitval en dunne plekje bij me pony tel me please

TrotsMoslima
18-12-2004, 23:07
Ik heb er ook last van...de dokter heeft mij verteld dat ik me haar niet met agressieve shampoo moet wassen (waar veel parfum in zit) zoals palmolive, loreal, guhl etc..en veel groenten en fruit moet eten en vitaminnepillen slikken...Ook is stress niet echt goed... beslama xx

oO0HoNeY0Oo
18-12-2004, 23:39
Mijn haar word ook steeds dunner :(...ik draag nu 2 jaar hoofddoek en ik ben zeker de helft van me haardikte kwijt :traan1: Ik denk er weleens over om me haar gewoon heel kort te knippen dan is het vanzelf dikker dan zoo lang haar! Maar vertel meid......:D

Miss_Kimmetjuh
18-12-2004, 23:46
willen jullie allemaal een beetje haar van mij :) k heb haar tot me kont..stijl en TE DIK :( heel dik :( dussuh..wie wil me haar hebben :p xxje

YazzZZZzzina
18-12-2004, 23:51
heeeeeeeeeeeeeeey plzzzzzzzzz meid vertel ons je oplossing voor haaruitval eens, iedereen zit erop te wachten maar je antwoordt maar niet!!!!!

alhoceimagek
19-12-2004, 00:07
K wil het ook weten man.;).. Hep er ook last van:(... Meid vertel het ff:)... Kennen we ook weer dik haar heppen:D... Zonder dat er steeds haartjes op mij truitje achterblijven:kwaad:... #Laters.

Romeisa18
19-12-2004, 13:30

dag dames. Ik heb al 2 jaar last van erge haar uitval. Jullie hebben het middel zelf thuis. Je hebt geen stinkende knoflook nodig of olie. Je hebt een eitje nodig en nescafe. Pak een kommetje en zet er een lepetje nescafe in en voeg daarbij alleen ei geel. goed roeren en dan op je hoofdhuidsmeren. Laat het 2 uurtjes inwerken.Het gaat wel heel hard aan voelen als het droogt,maar maken jullie daar niet druk om want na het wassen is het weer zacht.En als je het op je hele haren doet krijg je er een mooi kleurtje van. Mij heeft het echt geholpen en ik gebruik het nog steeds.Ik merk echt dat ik minder haaruitval heb en minder haar op mijn jas.Want toen ik dit nog niet gebruikte was het echt niet normaal meer. Ik hoop dat het jullie ook helpt want ik weet hoe het voelt als je het gevoel hebt dat je mooie haar weg gaat.Door dit zullen er zelf nieuwe haren groeien. Met meer vragen ofzo kunnen jullie altijd bij mij terecht. groetjes romeisa

Pagina's : [1] 2