Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

alhoceima
21-01-2003, 12:30

Salaam Alaikoem broeders en zusters Stel je voor de relatie met iemand waar je heel veel van houd is verslechterd door allerlei soorten omstandigheden, teveel om op te noemen…dingen die allemaal terug gaan naar het verleden, het verleden vergeten en doorgaan met het heden? stel je kunt het verleden niet vergeten en het blijft je achtervolgen? hoe zouden jullie hiermee omgaan? hoe vertel je iemand dat het je spijt, terwijl het niet eens jouw fout is geweest? maar je de eerste stap wilt nemen omwille van Allah SWT… Ik heb het hier over de relatie tussen vader-dochter… Salaam Alaikoem

Safia21
21-01-2003, 12:55
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem broeders en zusters Stel je voor de relatie met iemand waar je heel veel van houd is verslechterd door allerlei soorten omstandigheden, teveel om op te noemen…dingen die allemaal terug gaan naar het verleden, het verleden vergeten en doorgaan met het heden? stel je kunt het verleden niet vergeten en het blijft je achtervolgen? hoe zouden jullie hiermee omgaan? hoe vertel je iemand dat het je spijt, terwijl het niet eens jouw fout is geweest? maar je de eerste stap wilt nemen omwille van Allah SWT… Ik heb het hier over de relatie tussen vader-dochter… Salaam Alaikoem Vraag je vader om vergiffenis en toon berouw voor je zonden en Incha Allah zal hij je vergeven, en als hij het niet doet, kan Allah swt je Incha Allah vergeven Liefs safia

BintElmagreb
21-01-2003, 15:03
Je moet zoiets slim aanpakken door goed te praten en alle zaken eens goed op een rijtje te zetten. Ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt niet doen als of er niets is gebeurd al die jaren geleden. Probeer je vader niet boos te maken of te doen alsof het zijn schuld is, het is het ook wel, maar toch..... je weet ouders de indruk geven dat je ze niks kwalijk neemt. Mouhim hopelijk heb je heir wat aan, Thallai.

dinatanger
12-02-2003, 23:42
hoi hoi allereerst wil ik tegen je zeggen dat ik het erg voor je vind dat je relatie met je vader niet goed is. maar goed hoe dan ook, wat er dan ook in het verleden is gebeurd, al heb jij het idee dat het zijn fout was of hoe dan ook mohiem je vader blijft je vader. welidien welidien wagha jekoenoe keffirin. dus mijn advies aan jou is dan ook.. bied je vader je excuses aan en vraag hem om vergiffenis. denk eraan je ouders zijn de belangrijkste personen in je leven. als die je vergeven vergeeft allah je het ook. veel sterkte..:zwaai:

Cheikie
13-02-2003, 14:04

Waarom moeten jullie er nu altijd een poëzie van maken. Jullie strooien met de schitterende woorden, alsof dat de pijn verzacht. Je hebt een groot probleem gewoon en wij kunnnen je er niet bij helpen, dit moet je echt zelf doen hoor

dinatanger
14-02-2003, 00:03
CHEIKIE allereerst wil ik zeggen dat je blijkbaar de defenitie van poezie niet kent anders had je niet gezegd dat wat er gezegd is poezie is. ten tweede wij weten allemaal dat het een groot probleem voor haar is en ook weten wij allemaal wel dat niemand behalve zijzelf hier wat aan kan doen. dat hoef je ons echt niet duidelijk te maken. maar ze zet haar verhaal niet voor niets hier op het internet. blijkbaar weet ze zelf niet goed hoe ze erover moet praten met haar vader en vraagt ze op deze manier om advies van anderen. zo kan ze anoniem blijven en misschien toch nog van iemands advies iets opsteken. dat zou alleen maar goed voor haar zijn. dussss

Moeslimma87
14-02-2003, 14:06
Meisje ga het goed maken met jou vader!!!! Ik heb ook zo'n probleem gehad, en ik weet dat vaders soms echt moeilijk kunnen doen, macha thel walidin!!!!! Ik hoop dat ik jou een beetje geholpen heb?!? dikke kus

miss_kreta
15-02-2003, 11:17
Ik vind het toch goed advies :giechel:

etoadou
15-02-2003, 12:33
Origineel gepost door Cheikie Waarom moeten jullie er nu altijd een poëzie van maken. Jullie strooien met de schitterende woorden, alsof dat de pijn verzacht. Je hebt een groot probleem gewoon en wij kunnnen je er niet bij helpen, dit moet je echt zelf doen hoor inderedaat

thajin
16-02-2003, 23:14
pak een fles wodka en bouw een party joint en ga hem spacen.dan heb je geen problemen meer :stoned:

magrabia19
20-02-2003, 14:05
Salaam Meid Hoe sommige al zeiden, ga hem om vergiffenis vragen. Ga vandaag nog naar hem toe en kus zijn hoofd en hand. En heb respect voor je vader en geduld. (ik zeg niet dat je dat niet hebt ofzo). Ga dat doen voordat het te laat is. Mijn vader is 4 jaar geleden gestorven (lei rahmo) en hij was de beste vader van de wereld. Ik wou dat ik mijn vader nog had. Als ik naar vaders kijk dan krijg ik altijd een gevoel van leefde mijn vader maar. Ik werk achter de kassa in een supermarkt en als dan een marokkaanse vader komt dan voel ik pijn. De gedachte dat ik mijn vader niet meer zie vind ik na 4 jaar nog steeds heel moeilijk. Ik ben niet kwaad ofzo want het is moektaba. Allah heeft het zo gewild. En ik ben heel blij dat ik mijn moeder nog heb. Alhamdollilah. Dus meid mijn tip is ga alsjeblieft het goedmaken met je vader, heb dus veel geduld en respect voor hem want hij is nou eenmaal een vader. Ik wens je heel veel sterkte. En hoop dat de band verstrekt. Naoual

hannie90
22-02-2003, 18:53
Hoi Ik wil even wat zeggen kijk als het jou schuld was waardoor jou vader je niet meer respecteerd dan zou ik inderdaad hem om vergiffenis gaan vragen maar bijv: je vader heeft jouw misbruikt dan moet je hem helemaal niet om vergiffenis vragen , dan moet hij jou om vergiffenis vragen! p.s mensen jullie kunnen wel zeggen ga om vergiffenis vragen maar lees goed haar toppic het is niet haar schuld waardoor hun relatie iet meer zo soepel is???????????

dinatanger
23-02-2003, 10:24
Origineel gepost door KARIM20 he wijfie ga nou niet doen alsof CHEIKIE niet gelijk heeft, hij probeerd zijn mening nog zachtgrondig uit te drukken, want hij zegt dat he POEZIE is en dat is nog zacht uitgedrukt want haar verhaal is namelijk te vergelijken met een stripverhaal gebasseerd op fantasie. KARIM ik ga hier niet eens op in want wat jij zegt slaat al helemaal nergens op..