Bekijk originele versie : een Accentje...
BentDagilia
21-01-2003, 10:27
Ik vind dat Hagenese een grappig accent hebben... met hun lange O's
wie vinden jullie een grappig of lief accent hebben als je kijkt naar streken van nederland... Dus Amsterdammes Hagense rotterdamers enzovoorts...
Bent Dagilia :rolleyes:
amsterdam leiden denhaag :Iluvu: :verliefd: antwerpen
Lil_Saida
21-01-2003, 10:40
Mensen uit het zuiden vind ik een grappig accentje hebben... Brabant en Limburg enzo... Maar ook van belgie
Ze hebben zo'n zachte 'g' , en de belgen praten, vind ik, erg beleefd en lief met hun"Wablief" :D
:zwaai: Lil_Saida
BentDagilia
21-01-2003, 10:41
weet je in het bijzijn van hagenese discusieren we alleen over ons DAMN FINE accent... Vorige keer waren we in den haag en ja wij lekker hard praten doen we altijd en iedereen keek ons scheef aan weet je ze weten Amsterdam Rules ;)
Nee maar hagenese praten gewoon grappig PUNT:D
Bent Dagilia
Lil_Saida
21-01-2003, 10:47
Origineel gepost door Bent Dagilia
weet je in het bijzinn van hagense discusieren we alleen over ons DAMN FINE accent... Vorige keer waren we in den haag en ja wij lekker hard praten doen we altijd en iedereen keek ons scheef aan weet je ze weten Amsterdam Rules ;)
Nee maar hagenese praten gewoon grappig PUNT:D
Bent Dagilia
Ja he, maar weet je wat het ook is; wij winnen die discussies altijd... Ze geven ons altijd gelijk :D
Overspel
21-01-2003, 11:04
Origineel gepost door Lil_Saida
Mensen uit het zuiden vind ik een grappig accentje hebben... Brabant en Limburg enzo... Maar ook van belgie
Ze hebben zo'n zachte 'g' , en de belgen praten, vind ik, erg beleefd en lief met hun"Wablief" :D
Inderdaad ja... heel erg beleefd... je zou het eigenlijk bijna niet van een Mocro verwachten... zo beleefd!!
afgelopen zomer ging ik voor het eerst maar in 10/11/12 jaar naar maroc.
Ik hoorde een marokkaan vlaams praten... Yalatiiiiif !! ik kwam er niet meer bij... ik had wel veel meegemaakt maar dit nog nooit..
Als ik m'n ogen dicht deed, dan hoorde ik gewoon een domme belg praten..:D :hihi:
saloua_lopez
21-01-2003, 11:11
Mensen uit Ede en eindhoven hebben een lijpe accent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
samiawondergirl
21-01-2003, 11:13
utrecht! maar ik vind mensen uit eindhoven het liefst praten met hun zachte G accent!
Overspel
21-01-2003, 11:21
Origineel gepost door saloua_lopez
Mensen uit Ede en eindhoven hebben een lijpe accent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen uit Ede hebben ook een stigma... en lijp zijn ze zeker.. :nerd::maf::nerd:
mimi3000
21-01-2003, 11:43
edenaren ouwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mimi3000
21-01-2003, 11:44
wahahahahahahaha het ergste is nog wel dat hun zegge dat ze abn spreken en dat wij plat praten YEAH SURE MATE!! :maf2: :maf2:
Overspel
21-01-2003, 11:47
Origineel gepost door mimi3000
edenaren ouwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat nou ouwe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ouwe ouwe... ik zal je bek verbouwen.... :kwaad:
Overspel
21-01-2003, 11:48
Origineel gepost door mimi3000
wahahahahahahaha het ergste is nog wel dat hun zegge dat ze abn spreken en dat wij plat praten YEAH SURE MATE!! :maf2: :maf2:
NIKSXZZZZ MATE!!! Straks plat op je voorhoofd... :maf2: :maf2: :kwaad:
mimi3000
21-01-2003, 11:49
wahahahahah OPA!!!!!!!!!!!!! SINT JACOB IS OM DE HOEK!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.