Bekijk originele versie : Dokwerk : Mohammed
BentDagilia
21-01-2003, 10:17
Hebben jullie het zondag of maandag op nederland drie gezien deze documentaire???
Het ging over een paar jongens ( marokkaans ) die allemaal een overeenkomst hadden en dat is dat ze mohammed heten.
Ik vond het wel een leuke docu en jullie??
Bent Dagilia :D
Toufik19
21-01-2003, 10:46
ja,was wel leuk en vooral toen mohamed niet meer wist tegen wie de reporter het had,want ze heetten allemaal mohamed.zooooooo grappig
Lil_Saida
21-01-2003, 10:48
Origineel gepost door Toufik19
ja,was wel leuk en vooral toen mohamed niet meer wist tegen wie de reporter het had,want ze heetten allemaal mohamed.zooooooo grappig
Volgens mij heb je het niet gezien... :D
:zwaai: Lil_Saida
BentDagilia
21-01-2003, 10:50
Toufik .. in Nederland noemen ze mensen zoals jij Fa2 Mannen want je hebt zoveel fanta dat je zelf genoeg heb voor heel Marokko.... :D
Bent Dagilia
Toufik19
21-01-2003, 10:51
Origineel gepost door Lil_Saida
Volgens mij heb je het niet gezien... :D
:zwaai: Lil_Saida
ssssssstttttttt
Toufik19
21-01-2003, 10:52
Origineel gepost door Bent Dagilia
Toufik .. in Nederland noemen ze mensen zoals jij Fa2 Mannen want je hebt zoveel fanta dat je zelf genoeg heb voor heel Marokko.... :D
Bent Dagilia
fanta?ik kan me voorstellen dat als je marokkaanse fanta drinkt dat je alles anders ziet.die fanta in marokko heeft een rare smaak,ik zweer het.
brrrrrrr,ik moet er niet aan denken
ja heb het ook gezien ik vond het leukste waneer die zanger samen met zijn dochtertje ging zingen
kheb het ook gezien, vond het wel leuk!!! :)
haha ja ik heb het ook gezien, ik vond het wel grappig vooral toen die marokkaanse man in het arabisch die hangjongeren ging aanvallen, en toen die jongen tegen hem zei, rustig a sahbi. hahaha terwijl die man juist boos was omdat die jongens geen respect hadden.
En wat dacht je van die kleuters die hun haren met cocoswacs gingen behandelen, wajauw toen ik zo klein was wist ik nog niet eens wat dat was.
En die kleine mohammed was helemaal grappig, iedereen wou politie worden en hij niet want hij haatte de politei en hij wou taxichauffeur worden want dat verdiende veel geld.
haha ik heb wel gelachen.
Maar het viel me wel op dat geen een van de mohammeds goed ongebroken nederlands sprak. Zehma Mohammeds kunnen niet goed nederlands spreken.
Ik voel me diep beledigd :verdomme:
Saraatje
21-01-2003, 12:54
ja ik heb het ook gezien, heb echt veel gelachen...
SaraZena
21-01-2003, 14:36
ik heb het ook gezien, was wel leuk ja.
Jammer dat die bokser getrouwd is, die was wel cute :stout:
en dat meisje dat met haar vader ging zingen was zoooo schattig.
beppie_truus
21-01-2003, 15:05
een van die mohameds is mijn neef en ik lag helemaal in een deuk om die kerel hij is hier al meer dan 25 jaar in nerderland en nog praat hij gebroken nederlands
Mensen volgens mij heb ik iets leuks gemist. Welk programma was en wanneer is het uitgezonden. Wellicht nog ergens te downloaden of komt er een herhaling?
Waar ging de inhoud van de docu over? Shit joh dat ik het heb gemist.
beppie_truus
21-01-2003, 15:28
Origineel gepost door SaraZena
ik heb het ook gezien, was wel leuk ja.
Jammer dat die bokser getrouwd is, die was wel cute :stout:
en dat meisje dat met haar vader ging zingen was zoooo schattig.
ben het helemaal met je eens hij was cute :stout:
OemAbdoellah
21-01-2003, 16:17
Assalaamoe Alaikoem
Soebhana ALLAAH, ik vond het verschrikkeelijk ze stonden allemaal half voor paal, ik vond de Scoutinggroep wel leuk :)
Wasalam Alaikoem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.