Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De veelgodenaanbidders zei tot de profeet Mohamed..............

Pagina's : [1] 2

Nousratakoum1
17-12-2004, 13:15

De veelgodenaanbidders zeiden tot de profeet Mohamed (vzmh): "Beschrijf Allah eens! Is Hij van goud, of van zilver of van edelgesteente?" DAAROP OPENBAARDE ALLAH SWT DE VOLGENDE SOERAH: In de naam van Allah, de Erbarmer, de Meest Barmhartige. Zeg: "Hij is Allah, de Enige. Allah is de Enige van Wie al het geschapene afhankelijk is. Hij heeft niet verwekt en is niet verwekt. En niet een is aan Hem gelijkwaardig."

SalmanKhan
17-12-2004, 13:52
Soebhaan Allaah wat een antwoord. "de moeder van alle vragen" en "de moeder van alle antwoorden". Ik kan niet voorstellen dat er ooit zo'n duidelijk antwoord is gegeven aan de mensheid!!!

groteG
17-12-2004, 13:57
Wat heeft Allah al die tijd gedaan voordat hij de aarde schiep?

Khanoussi
17-12-2004, 14:02
Wat heeft Allah al die tijd gedaan voordat hij de aarde schiep? Je kan beter vragen wat hij nu aan het doen is , het is een grote teringzooi op de aarde (oorlog , milieuvervuiling , hongersnood , etc etc)

Nousratakoum1
17-12-2004, 14:07

Je kan beter vragen wat hij nu aan het doen is , het is een grote teringzooi op de aarde (oorlog , milieuvervuiling , hongersnood , etc etc) Die vraag wordt continue gesteld door ongelovigen. Allah Swt weet het best! De mens denkt dat ie in het paradijs leeft. Je leeft op aarde teneinde Allah Swt te aanbidden! Meer dan dat niet. Als je denkt in een paradijs te leven dan ga je inderdaad zo denken.

RECHTUIT
17-12-2004, 14:43
Je kan beter vragen wat hij nu aan het doen is , het is een grote teringzooi op de aarde (oorlog , milieuvervuiling , hongersnood , etc etc) Die vraag wordt continue gesteld door ongelovigen. Allah Swt weet het best! De mens denkt dat i...e in het paradijs leeft. Je leeft op aarde teneinde Allah Swt t...e aanbidden! Meer dan dat niet. Als je denkt in een paradijs te leven dan ga je inderdaad zo denken.Heel mooi geantwoord.Kan niet beter.De ongelovige weten niet,maar van zodra zij sterven dan gaan zij wel weten.Maar te laat.

Rafael
17-12-2004, 17:51
Kan niet beter.De ongelovige weten niet,maar van zodra zij sterven dan gaan zij wel weten.Maar te laat. Dat is een kwestie van afwachten. Ik wacht met u mee!

RECHTUIT
17-12-2004, 18:00
Dat is een kwestie van afwachten. Ik wacht met u mee!Domme ezel als jij mijn antwoorden leest dan moet jij juist kunnen redeneren. Een moslim wacht niet af .Hij is vanaf zijn geboorte bezig met God te aanbidden om niet in de hel te belanden.Wij bereiden ons voor .Duurt een hele leven om klaar te zijn.Van zodra men sterft dan bigint het maar pas.God houd enkel rekening met wat men voor hem heeft gedaan. Want als men doet wat hij vraagt dan vernietigt men armoede en Aids en oneerlijkheid. Want God ziet de mens graag .Door hem te aanbidden op juiste manier dan ben je ook bezig met mensheid te helpen.Wacht jij maar u zult morgen wel zien als je je ogen opent onder de grond dat wachten de verkeerde optie is.Wij denken niet als moslim maar wij zijn zeker.

Rafael
17-12-2004, 18:10
Domme ezel als jij mijn antwoorden leest dan moet jij juist kunnen redeneren. Dat redeneren gaat jou zelf ook niet al te best af. Mijn uitspraak heeft betrekking op het feit dat we na de dood beloond of bestraft worden. Of dat zo is, is een kwestie van afwachten. Ik wacht me U mee.

RECHTUIT
17-12-2004, 18:14
Nogmaals wij wachten niet af.Wij handelen tot de dood ons verplicht met te stoppen met handelen.Tweede keer dat jij verkeerd bent.

Rafael
17-12-2004, 18:23
Nogmaals wij wachten niet af.Wij handelen tot de dood ons verplicht met te stoppen met handelen.Tweede keer dat jij verkeerd bent. Tweede keer pas? Da's vreemd! :zwaai:

Tim76
17-12-2004, 19:44
Stel je eens voor dat je niet gelijk hebt, en dat er na de dood helemaal niets is. Jezus, als ik moslim zou zijn zouden me de griezels over de rug lopen :D , al die onthoudingen en inspanningen voor niets ;)

Jordana
17-12-2004, 19:58
Soerah al-Ikhlaas erg mooi.

wrattenzwijn
17-12-2004, 22:33
Wat heeft Allah al die tijd gedaan voordat hij de aarde schiep? potje pim pam petten? :D

Pagina's : [1] 2