Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse tentoonstelling Nieuwe Kerk...

Farkoessa
16-12-2004, 22:05

Verbroedering doel Marokkaanse tentoonstelling Nieuwe Kerk In de Nieuwe Kerk in Amsterdam opende donderdag de tentoonstelling 'Marokko, 5000 Jaar Cultuur'. De kerk opent na zeven maanden van verbouwing haar deuren met topstukken uit verschillende Marokkaanse musea en bibliotheken. De tentoonstelling is het begin van de viering van vierhonderd jaar betrekkingen tussen Marokko en Nederland. Directeur van de Nieuwe Kerk Ernst Veen hoopt met de tentoonstelling bij te dragen tot het begrip tussen de verschillende culturen in Nederland. "Ons geloof in een samenleving waarin de kloof tussen de autochtonen en de nieuwe Nederlanders valt te overbruggen, wordt in deze tijd op de proef gesteld", zegt Veen. "Daarom vonden wij het belangrijk dat ook de andere kant van Marokko belicht wordt: Marokko ongekend." De broer van de Marokkaanse koning Mohammed VI, prins Moulay Rachid, en prins Willem-Alexander openden de tentoonstelling officieel. De Marrokaanse minister van Cultuur, Mohammed Achaari, woonde de opening bij. Ook hij vindt kennis van elkanders culturen essentieel om tot onderling begrip te komen. Achaari: "We dachten dat in de onderlinge relatie tussen Marokkanen en West-Europeanen de economische en sociaal-maatschappelijke aspecten het belangrijkste zouden zijn. Dat blijkt niet helemaal zo te zijn. Misschien hebben we de culturele kant een beetje verwaarloosd." Vanaf woensdag is de tentoonstelling, tot 17 april, toegankelijk voor het publiek. Wie gaat??????? :D

no_brains
16-12-2004, 22:26
hahahaha, cohen zat naast prins Rachid te slapen. Zag er grappig uit man. En Hind had een prachtige roze taqshita aan. Ze straalde helemaal.:nijn:

Farkoessa
16-12-2004, 22:27
hahahaha, cohen zat naast prins Rachid te slapen. Zag er grappig uit man. En Hind had een prachtige roze taqshita aan. Ze straalde helemaal.:nijn: hahahahah hij vond het blijkbaar niet boeiend... :rolleyes:

no_brains
16-12-2004, 22:30
hahahahah hij vond het blijkbaar niet boeiend... :rolleyes: of hij is een beetje laat naar bed gegaan :D

Farkoessa
16-12-2004, 22:32

of hij is een beetje laat naar bed gegaan :D of te druk met lezingen en debatten bezoeken... :D

no_brains
16-12-2004, 22:45
of hij wil op deze manier stilzwijgend demonstreren tegen .............................. vul maar in

Farkoessa
16-12-2004, 22:52
of hij wil op deze manier stilzwijgend demonstreren tegen .............................. vul maar in neeh joh, tegen wat moet hij dan demonstreren.. hahahaha

no_brains
16-12-2004, 22:57
een jood die plichtsmatig in een christelijke kerk met moslims om zich heen moet zitten. dat is het eerste wat in me opkomt.

Farkoessa
16-12-2004, 23:05
een jood die plichtsmatig in een christelijke kerk met moslims om zich heen moet zitten. dat is het eerste wat in me opkomt. jah maar ze zitten daar niet om een kerkelijke dienst bij te wonen...

RealMadrid
16-12-2004, 23:09
Ik ga niet. Ik vind het niet interessant

no_brains
16-12-2004, 23:11
jah maar ze zitten daar niet om een kerkelijke dienst bij te wonen... zei ik dat dan????

Farkoessa
16-12-2004, 23:12
zei ik dat dan???? nopes