Bekijk originele versie : liefde
hello dames en heren
ik heb tip van jullie nodig dus a.u.b kan iemand me helpen :(
ik ben verliefd :Iluvu: op een meisje die in het Buiten land woont ( heeeeel erg ver van NL ), ik heb haar meer dan 1 jaar niet gezien :( . en ik kan geen contact met haar nemen. het is wel een tijdje gelden, maar ik denk nog steeds aan haar. het is wel moeilijk om haar te zien ...
ik heb geprobeerd om haar te vergeten maar het is mij niet gelukt
wat moet ik doen :( :( :( ????
beslama :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Camilla27
21-01-2003, 00:12
Origineel gepost door Beiruti
hello dames en heren
ik ben verliefd :Iluvu: op een meisje die in het Buiten land woont ( heeeeel erg ver van NL ), ik heb haar meer dan 1 jaar niet gezien :( . en ik kan geen contact met haar nemen. het is wel een tijdje gelden, maar ik denk nog steeds aan haar. het is wel moeilijk om haar te zien ...
ga verder met je leven....en laat het verleden rusten..anders kom je niet verder...helaas maar waar
su6
Origineel gepost door Camilla27
ga verder met je leven....en laat het verleden rusten..anders kom je niet verder...helaas maar waar
su6
ja dat zei ik al maar dan kort en krachtig :D
Camilla27
21-01-2003, 00:23
Origineel gepost door Saiyan
ja dat zei ik al maar dan kort en krachtig :D
misschien was het te kort voor hem...en wilde ik het gewoon wat in wrijven :) dat het dan bij hem door dringt ;)
C_OUJDIA
21-01-2003, 01:51
ALs je aan het verleden denk dan kom je nergens.Wil je haar nog eens zien reis dan weer terug.Beetje moeite doen voor je geliefde kan geen kwaad. :D
in ieder geval suc6
---> C. <---
ja liefde het is moeilijk maar als je geen moeite voor doet dan kom je nergens en belangerijk is dat je het toegeeft want dat is heel belangerijk succes iedereen want liefde is iets moois iets wat altijd zal blijven leven ook al ben je er niet meer liefde is mooier dan haat en met haat kom je nergens
Misslebanon17
21-01-2003, 13:20
hello dames en heren
hou je taai.... ya miskien :rolleyes:
xxx
je landgenootje
Vergeet haar en ga door met je leven. Maak het jezelf makkelijk en niet moeilijk. Voor de liefde voor Allah doe je alles, niet voor de liefde voor een mens. Daar heb je uiteindelijk niet zo erg veel aan.
Qamar
GillDeLaTouret
21-01-2003, 13:28
Origineel gepost door Qamar
Vergeet haar en ga door met je leven. Maak het jezelf makkelijk en niet moeilijk. Voor de liefde voor Allah doe je alles, niet voor de liefde voor een mens. Daar heb je uiteindelijk niet zo erg veel aan.
Qamar :goedzo:
hello dames en heren
hahaha vriend, ik vind dit geen goeie actie van je!! om naar marokko.nl te komen en je verhaal te vertellen.... en je d8 zeker noenoes komt er niet echter hahaha....
maar ik heb je al 1000 keer verteld dat je dat meisje moet vergeten..... het zal nooit wat tussen jullie worden, ik bedoel jullie zien elkaar niet meer, en hebben ook geen contact meer met elkaar.... DUSSSS VERGEET HAAR MAAR....
ik denk dat ik de enige hier ben die het verhaal al heel goed ken....(maar je weet toch wie ik ben of niet?)
eeyy veel succes nog.
je broeder Youness :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.