Bekijk volle/desktop versie : Welke kookboeken heb jij in de kast staan.



Pagina's : [1] 2 3 4

11-09-2012, 23:20
En vind jij echte aanraders.
Tell us.

11-09-2012, 23:43


rachida amhaouch

11-09-2012, 23:46
Marokko.nl cuisine en Google. Superduur in aanschaf maar zeker de moeite waard..

12-09-2012, 09:35

Citaat door aitwayaghertje:
rachida amhaouch
Haar boekjes heb ik al maar ofwel vind je niet alle juiste ingredienten of de benaming is niet juist van een ingredient.

12-09-2012, 09:35



Citaat door Esposa_de_M:
Marokko.nl cuisine en Google. Superduur in aanschaf maar zeker de moeite waard..
Idd zeker de moeite waard. Maar vind boekjes gewoon handiger.

12-09-2012, 09:57
kookboeken is toch verleden tijd? heb je dat nu nog nodig nu dat je een recept kan vinden door 1 klik met het internet.

12-09-2012, 09:58

Citaat door Siraatun:
kookboeken is toch verleden tijd? heb je dat nu nog nodig nu dat je een recept kan vinden door 1 klik met het internet.
Verleden tijd? Voor mij niet vind ze toch een stuk handiger als internet of moet ik gewoon een printer aanschaffen,haha.

12-09-2012, 10:07
Heb echt veel kookboeken maar vind niet echt dat er een aanrader tussenzit het is allemaal gewoon een verslaving

Ik vind een boek leuker dan internet je hebt het bij de hand en het bladeren erdoorheen geeft je het gevoel dat je al alles gemaakt hebt

Dus daarom koop ik alleen de boeken en maak ik bijna zelden iets

12-09-2012, 10:11
Ik heb alles weg gedaan, had toch niet veel en meestal zitten alleen maar een paar leuke recepten tussen, die zijn dus weggeknipt. ik kijk alleen op internet.

12-09-2012, 10:11

Citaat door OumSalim:
Verleden tijd? Voor mij niet vind ze toch een stuk handiger als internet of moet ik gewoon een printer aanschaffen,haha.
ja printen en in een boekje doen :hahaha

12-09-2012, 10:32
de traditionele marokkaanse keuken van Alain Jaouhari
de marokkaanse keuken van oum yasinne
minibijbel koekjes biscuits&brownies van Catherine Atkinson
I love cake taart en koekjes van Trish Deseine .
dat zijn wel blijvers voor mij ,heb heel veel kookboeken maar uit bepaalde boeken maak je gewoon meer.
ik vind internet dan ook niet te vergelijken met een kookboek.

12-09-2012, 10:34

Citaat door BerberLaDy:
Heb echt veel kookboeken maar vind niet echt dat er een aanrader tussenzit het is allemaal gewoon een verslaving

Ik vind een boek leuker dan internet je hebt het bij de hand en het bladeren erdoorheen geeft je het gevoel dat je al alles gemaakt hebt

Dus daarom koop ik alleen de boeken en maak ik bijna zelden iets
ik verzamel ook kookboeken is een hobby ,maak er ook zeker wat uit dat is het leuke van kookboeken om wat nieuws te proberen

12-09-2012, 10:36



Citaat door eva2:
ik verzamel ook kookboeken is een hobby ,maak er ook zeker wat uit dat is het leuke van kookboeken om wat nieuws te proberen



Ik overdreef hoor maar dat boek van Alain he daar kan ik niet aankomen hij is overal uitverkocht heb jij enig idee hoe ik er nog aan kan komen?

12-09-2012, 10:37
Ik heb 3 kookboeken thuis maar er is maar 1 die ik weleens gebruiik en dat is de zilveren lepel. Een heel bekend kookboek in Italie die iedere italiaanse vrouw meekrijgt als ze gaat trouwen. Staan alle authentieke italiaanse gerechten in die er maar bestaan en ook hoe je pasta zelf maakt, sauzen, toetjes en derg.

12-09-2012, 10:49

Citaat door BerberLaDy:
Ik overdreef hoor maar dat boek van Alain he daar kan ik niet aankomen hij is overal uitverkocht heb jij enig idee hoe ik er nog aan kan komen?
\

misschien via bol.com en dan tweedehands?

Pagina's : [1] 2 3 4