Bekijk originele versie : Verstandskiezen laten trekken!!!
Wie heeft dit al gedaan, en vertel me aub over je ervaring. Ben hier zo bang voor. Ik krijg namelijk allemaal enge dingen te horen hierover. Over de operaties en de pijn etc... Ik moet mn kiezen wel laten trekken, want anders gaan mn andere tanden scheef groeien
ClassyCasaouia
16-12-2004, 14:19
Ik heb ze alle 4 in 1 keer laten trekken. Het was de bedoeling er maar 2 te trekken en volgende keer de andere 2 maar hij vroeg mij (terwijl ik daar lag) of ik de andere 2 dan ook maar wilde trekken (dan ben je er in 1 keer vanaf) dus dat was dat.
Je hebt geen pijn hoor meid, je wordt verdoofd. Het enige wat een beetje eng is is die naald (prik) waarmee je dus verdoofd wordt en het geluid wat je hoort als ze eruit worden getrokken. (Die van mij waren nog niet helemaal door dus het was een beetje duw en trek werk). :maf:
Daarna heb je nog iets van een weekje last ervan, je kan niet veel eten en het bloedt veel maar met de juiste medicijnen en veel aspirientjes kom je er insha Allah goed doorheen!
Allah ye shafieh
marocciatje
16-12-2004, 14:24
Hoi Meissie,
Ik heb ze anderhalf jaar geleden ongeveer laten trekken. Alle 4 tegelijk!! De ingreep is op zich niet veel aan, ik vond de verdoving erg eng (van die injecties die je in je tandvlees krijgt gedrukt). Je voelt dus helemaal niks met die verdoving. Als de verdoving eenmaal is uitgewerkt, voel je ook niet echt pijn, maar tis een beetje een naar gevoel dat je hebt. Je gezicht is be3da shi 2/3 dagen opgezet (ballonnetje :D), en de eerste dag kan je dan ook alleen maar drinken.
Daarna ben je van die ellende én je verstandskiezen af :) Niet teveel naar "Horror-verhalen" van anderen luisteren dus. Gewoon even de moed erin en een afspraak maken met de kaakchirurg.
Succes!
Liefs
selefiezuster
16-12-2004, 14:33
salam oeghti ik heb er ook een paar laten uittrekken en het doet echt heus geeen pijn
allen een klein beetje die prik en nadien als de verdoving weg is kan je er nog last van hebben maar daar zal je zekr iest voor krijgen dus oeghti wees gerust en als je daar zit denk aan iest leuks ofzo dan voel je heus niets van veel succes oeghti
:zwaai:
hoeveel hebben jullie er trouwens voor betaald. ik hoorde dat het per kies 600 euro kost
marocciatje
16-12-2004, 15:13
Hoi Meid,
Ik heb er precies 640,50 voor betaald. Ik heb wel alles teruggekregen van het ziekenfonds.
marocciatje
16-12-2004, 15:14
Ik zei het net verkeerd! Ik heb maar 2 verstandskiezen laten trekken, en dat was samen dus 640,50. Dus iets van 320 Euro per kies.
dat betekent dus faillisement. 1300 euro
Miss_Kimmetjuh
16-12-2004, 15:20
shit mensen..jullie maken mij bang..2 maanden geleden had ik half jaarlijkse controle..zij me tandarts..ja ik zie dat je verstandskiezen door komen ik d8 ejoow neee please niet..hij zegt volgens mij is er genoeg ruimte..maar zo niet dan laten we ze FF trekken bij de kaakchirurg..2 woorden die me bij bleven.. FF..en.. KAAKCHIRURG..het is niet zomaar ff d8 ik bijmezelf..en kaakcirurg maakt me al helemaal bang..nou ben ik al helemaal bang voor alles..voor de dokter ook heel erg..zelfs de tandarts assistente HAAT IK :$ erg he..
xxxjes
Miss_Kimmetjuh
16-12-2004, 17:34
ik moet maandag al....
WAJOW ZO ERG !
OumYAssine
16-12-2004, 18:27
meid ik heb zo ook alle vier eruit moeten halen
bij de kaakchirurg
effe doorbijten en het komt inshaAllah goed
Prikje is effe eng maar doet geen pijn . Endaarna nog wat napijn maar direct als je thuiskomt ieeen zakje met ijsblokjes op je wang leggen. Danzwolt het inshaAllah niet zo op
veel succes en sterkte
wa alakoum assalam
Funk_Lady_Flex
16-12-2004, 18:35
Heee die heb ik zelfs uit laten trekken toen ik 14 was. Omdat anders me tanden scheef gingen groeien.
Snik snik het waren zo prachtige kiezen ECHT ZONDE. Maarja waren er ook 4.
En ik zeg u het doet geen pyn, gewoon beetje pyn, ok beetje veel.
Ook al ben je verdooft je voelt het toch een beetje.. vooral als de tandarts gierig is geweest met zn anestesie.
En ook als hy met dat ding waar je moeren mee open maakt (lykt erop) aan je tand mee zit & dan zo beetje links rechts trekken sleuren je bek tegenhouden en die gekraak.
En weet je by my brak m'n tand ineens in 2. En die moest dan nog die andere helft er nog uithalen, da was ook beetje pynlyk. En dan zo die smaak van bloed nog betje in je mond yakkes.
MAARJA KOMT GOED INSHALLAH :D
Ewasaaafi
16-12-2004, 18:48
Ik heb ook me verstandskiezen laten trekken en voelde helemaal geen pijn met de verdoving. Nadat de verdoving is uitgewerkt voel je het een klein beetje maar niet erg hoor :) Ik kreeg pijnstillers mee dus daarna voelde ik haast ook geen pijn meer. En ja je krijgt wel een opgewollen gezicht :D
jullie hebben me echt gerust gesteld dames... haha. dank jullie wel. Maandag is mijn grote dag, en het koms steeds dichterbij..... DAMNZZZZ:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.