Bekijk originele versie : Nieuwe serie najib en nog iemand???
Zoals jullie denk ik bijna allemaal al weten, is er weer een nieuwe serie op Nederland 1, 2 of 3 dat weet iuk zo een twee drie niet.
Maar wat vinden jullie daar nou van??????????????????
De serie heet najib en nog iemand
najib en julia hij was vorige week al begonnen
marocbella
20-01-2003, 21:48
Er is al een topic geopend hierover....Gij zoekt en Gij zult vinden!!!
Groetjes
Marocbella
OOOOOOOOOh sorry dan maar nog een tropic toch.....en ze heet inderdaad JULIA dank je wel
Corleone
20-01-2003, 21:52
is best leuk ik heb het net gezien 3ela mgarba was wel grappig :hihi:
DESPERADA
20-01-2003, 21:54
Lekker belangrijk....... :rolleyes:
Weer zo een strip figuur, die een geintegreerde marokkaans speelt, we beginnen een product te worden... Alles met marokkaan er in verkoopt (film, nieuws, serie, soap) :jammer:
marocbella
20-01-2003, 21:55
Hahahahhaa Desperada!!!
Groetjes
Marocbella
Origineel gepost door DESPERADA
Lekker belangrijk....... :rolleyes:
Weer zo een strip figuur, die een geintegreerde marokkaans speelt, we beginnen een product te worden... Alles met marokkaan er in verkoopt (film, nieuws, serie, soap) :jammer:
NOu zeg je moet het postief denken,,,,,..........wij zij gewoon helemaal HOT :D
DESPERADA
20-01-2003, 22:02
Origineel gepost door KadirIII
Oh So TRUE
Maar jah, jullie "integreren" zgnmd toch:rolleyes:
Integratie ----> Kunnen communiceren met je buurman, boodschappen kunnen doen zonder problemen, je eigen identiteit behouden....... Wat ik zie lijkt meer op assimilatie :( Geheel aanpassen :rolleyes:
Zit geen positieve kant aan........
nou de serie geeft anders een standaard marokaanse familie aan.............zoooooooooooo kunne de nederlanders ook wat meer over ons komen te weten
DESPERADA
20-01-2003, 22:12
Origineel gepost door Nesma
nou de serie geeft anders een standaard marokaanse familie aan.............zoooooooooooo kunne de nederlanders ook wat meer over ons komen te weten
Zoals wat? dat we in drug's handelen? Dat we agressief zijn? (en nog een hele rij negatieve dingen die ik tot nu toe allemaal heb gehoord over die gare serie.....) heb anders niks positiefs gehoord er over
Enne ik ga ook geen GTST kijken om wat over de Nlers te weten te komen, of Onderweg naar Morgen.... Lekker belangrijk :rolleyes: is altijd hetzelfde.........
al_hamka
20-01-2003, 22:15
Aaaah Sh*t :huil:
Ik ben het vergeten te kijken :verdriet:
:(
** SouSou **
ohhhh damzzz weeeeeeeeer gemist.... kan iemand mij er volgende week aan helpen herinneren ofz!??! ;)
want ben echt benieuwd ik hoor er nl. best veel over!
:zwaai: beslama x x x x
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.