Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 Wensen Voor mens en wereld in 2003...

SweetRose
20-01-2003, 21:04

plzzz geef mij hier je 10 wensen voor mens en wereld...plzzzz :( het is een stomme taaaak waar ik niets van bak....:verdriet: Ik dank jullieeeee schatjes :Iluvu: so pleaseeeeeeeee.....help me...:( dank uuuuu :maf2: je moet er ni direct 10 geve hé..ééntje is ook goed..het is dat ik er 10 moet hebbe :D

RaZer
20-01-2003, 21:06
Wat voor school zit jij? :confused: Wat word je volgende vraag?? Wie weet de 12 maanden van de maand op te noemen.. heb er al 7 en moet er nog 6 :maf:

-xxx-Rachida
20-01-2003, 21:07
Palastina voor de Palastijnen.........inscha Allah

SweetRose
20-01-2003, 21:07
Origineel gepost door KadirIII Wat laat je ons je huiswerk maken:kwaad: Is ni de eerste keer hoor :stout: :p

SweetRose
20-01-2003, 21:08

Origineel gepost door RaZer Wat voor school zit jij? :confused: Wat word je volgende vraag?? Wie weet de 12 maanden van de maand op te noemen.. heb er al 7 en moet er nog 6 :maf: :D misschien...:p en ik zit op een abnormale school :rolleyes: wat voor een f*ckin' taak is dat nou..tfoee en buiten dit heb ik ook zo op een blad plaatjes moeten plakken van bekende figuren uit 2002..hij is net af....:(... echt knip en plakwerk....tfoee :rolleyes:

RaZer
20-01-2003, 21:10
Origineel gepost door zin 'n midar :D misschien...:p en ik zit op een abnormale school :rolleyes: wat voor een f*ckin' taak is dat nou..tfoee en buiten dit heb ik ook zo op een blad plaatjes moeten plakken van bekende figuren uit 2002..hij is net af....:(... echt knip en plakwerk....tfoee :rolleyes: Shit me broertje is 10 en krijgt moeilijkere huiswerk opdrachten haha wrd tijd voor een andere school... Hoe oud ben jij? en mag jij hier wel op het forum komen??

SweetRose
20-01-2003, 21:16
Origineel gepost door RaZer Shit me broertje is 10 en krijgt moeilijkere huiswerk opdrachten haha wrd tijd voor een andere school... Hoe oud ben jij? en mag jij hier wel op het forum komen?? Kheb het je nogal gezegd..ik ben veeel te jong om hier te komen... enne....blame the teacher...ooit zal ik haar :kwaad: kweet ni wat aandoen... :D en ik mag altijd op dit forum komen...:D maar plzzzzz mensen geef es een wens......:(

RaZer
20-01-2003, 21:17
Origineel gepost door zin 'n midar Kheb het je nogal gezegd..ik ben veeel te jong om hier te komen... enne....blame the teacher...ooit zal ik haar :kwaad: kweet ni wat aandoen... :D en ik mag altijd op dit forum komen...:D maar plzzzzz mensen geef es een wens......:( ik wens dat jij zegt hoe oud je bent... zo goed.. Nou vervul me wens..

SweetRose
20-01-2003, 21:19
Origineel gepost door RaZer ik wens dat jij zegt hoe oud je bent... zo goed.. Nou vervul me wens.. lees mijn titel eens....er staat 10 wensen voor mens en wereld in 2003 :lekkepuh ik zeg het lekker ni...:maf2:

RaZer
20-01-2003, 21:20
Origineel gepost door zin 'n midar lees mijn titel eens....er staat 10 wensen voor mens en wereld in 2003 :lekkepuh ik zeg het lekker ni...:maf2: Ok.. Kom op zeg,... die ken je toch wel zelf verzinnen..

SweetRose
20-01-2003, 21:33
Origineel gepost door KadirIII Vrede in t middenoosten Vrede in de hele wereld Verhoging van t BNI Verlaging van het CCK Verlaging van t JFK gehalte Verhoging van t procent TKP Enne natuurlijk het verminderen van t GFO de eerste twee...tot daar kan ik nog volgen...maar dan...:maf:

SweetRose
20-01-2003, 21:35
Origineel gepost door RaZer Ok.. Kom op zeg,... die ken je toch wel zelf verzinnen.. als ik het wist..zou ik er dan een topic over openen? :rolleyes: