Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe krijg ik mijn ogen het beste opgemaakt?

Pagina's : [1] 2

Profiela
16-12-2004, 08:56

Dag leden, Hoe krijg ik mijn ogen het mooist opgemaakt met mascara, oogpotlood en eyeliner? Zoals enkel voorbeelden hieronder? http://www.leeuwenhorn.nl/layoutContent/image010.jpg http://www.arabiccelebrities.com/images/Letter_N_pictures/Nawal_Al_Zoughbi/nawal-al-zoughbi-043.jpg

Profiela
16-12-2004, 09:36
Maar dat was niet mijn vraag, ik vroeg om een antwoord en niet om een mening:rolleyes: LEZEN blijft moeilijk voor sommige!!

Profiela
16-12-2004, 09:40
Mensen gaan ook meteen in de aanval......... :rolleyes: Wanneer ik MIJN mening wil geven doe ik dat :nijn: Ik heb liever dat je weggaat van mijn topic:ego: Ik heb liever dat er leden reageren die "een antwoord geven" en niet hun mening:ego: :zwaai:

Mysticalia
16-12-2004, 09:48
:lol: dames toch :D Profiela, Het is niet zo moeilijk ;) Eerst wat khol op de binnenste lijn van je oog, eyeliner boven je oog, maar is afhankelijk van de vorm van je oog ;) als je grote ogen hebt, kan je (of poging wagen :hihi: ) om de contouren van je ogen te accentueren. Maar als je kleine oogjes hebt, is het geen zicht :jammer: dan kan je bv het uiteinden van je oog (ooghoek) daar wat eyeliner zetten. En eindigen met mascara. Je kan 2lagen doen om het nog extra te accentueren. zo :D en hopen dat je wat van mijn uitleg begrepen hebt.

Profiela
16-12-2004, 09:54

Comuniceren is ook niet van je sterkste kanten......................... Maar zoals je wilt :zwaai: Jawel hoor, maar heb niet zo'n trek in mensen zoals jij:zwaai: Veel plezier verder:hihi:

Profiela
16-12-2004, 09:55
:lol: dames toch :D Profiela, Het is niet zo moeilijk ;) Eerst wat khol op de binnenste lijn van je oog, eyeliner boven je oog, maar is afhankelijk van de vorm van je oog ;) als je grote ogen hebt, kan je (of poging wagen :hihi: ) om de contouren van je ogen te accentueren. Maar als je kleine oogjes hebt, is het geen zicht :jammer: dan kan je bv het uiteinden van je oog (ooghoek) daar wat eyeliner zetten. En eindigen met mascara. Je kan 2lagen doen om het nog extra te accentueren. zo :D en hopen dat je wat van mijn uitleg begrepen hebt. Hmmm 3la uitleg:hihi: Dus eerst wat oogpotlood, en dan eyeliner op het bovenooglid, vervolgens oogpotlood aan de onderkant van je oog? Begrijp ik het goed? :zwaai:

Mysticalia
16-12-2004, 10:27
hmm :maf: 1- oogpotlood oftwel khol in je oog 2- eyeliner 3- mascara Probeer het uit, al doende leert men ;) :zwaai:

Doenia_Doenia
16-12-2004, 10:59
Dag leden, Hoe krijg ik mijn ogen het mooist opgemaakt met mascara, oogpotlood en eyeliner? Zoals enkel voorbeelden hieronder? http://www.leeuwenhorn.nl/layoutContent/image010.jpg http://www.arabiccelebrities.com/images/Letter_N_pictures/Nawal_Al_Zoughbi/nawal-al-zoughbi-043.jpg Ik heb een tip voor je. Als je eyeliner wilt gebruiken aan de onderkant, dan kan je het beste de lijn vervagen, met wat oogschaduw. De eyeliner (aan de onderkant) hoef je trouwens niet helemaal door te trekken tot aan je ooghoek. Maar dit is mijn raad. Je kan het misschien helemaal niks vinden. Maar dan hoor ik het wel. Probeer het maar uit, het is een kwestie van oefenen. En.. oefening baart kunst, daar weet ik alles van.

Mysticalia
16-12-2004, 16:22
Doenia is onze professionele op dit vlak :o Doenia Zzinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :blauwkus: :Iluvu:

Doenia_Doenia
16-12-2004, 16:30
:eek: hmm ik doe mijn best... maar toch bedankt liefje :kusgrijs: terug

Mysticalia
16-12-2004, 16:42
:o nie zo bescheiden meisje :moe: :melig:

Casaouia_Style
16-12-2004, 16:43
Sorry, Ik vind dat niet mooi ...... Teveel zwart, ik vind een natruurlijke look veel mooier - ieder zo zijn smaak, anders zouden we allemaal hetzelfde zijn - me neither k doe zelf alleen eyeliner boven en onder met kohl potlood lichter anders is het TE veel zwart :maf:

Ghizlane_mocro
19-12-2004, 02:12
en als je nou kleine ogen hebt?

amalie
19-12-2004, 02:25
als je kleine ogen hebt teken je en lijntje onderje oog en in je oog gebruik je liefst wit oogpotlood dat doet je oog groter lijken en gebruik eyliner of potlood voor boven je oog als je kleine ogen hebt trek je liefst over heel je oog het zwart en je kan het nog en vorm gevenook zo wat amandel vormig of zo trek je gewoon n beetje nr boven met je penseel of je potlood , gebruik dan als slot goudkleurige oogschaduw voor onder en boven je ogen dat geeft en heel mooi effect met al die glans veel succes

slimblondje
19-12-2004, 18:58

ik doe het altijd zo: eest oogpotlood daarna eyliner daarna mascara en dan een heel lichte kleur oogschaduw. je kunt het ook eens proberen.zie ziet het ene beetje op me avatar.

Pagina's : [1] 2