Bekijk originele versie : The Green mile
BentDagilia
20-01-2003, 20:10
De eerste film waar ik ooit ging huile totdat ik er bij neer viel.. Mensne allemaal kijken vandaag op sbs 6 ... een van de beste filsm allertijde en erg ingrijpend... echt ik heb hem duizend keer gekeken maar ik ga gewoon weer kijken zo goed is ie ... :goedzo:
Bent Dagilia :zwaai:
-xxx-Rachida
20-01-2003, 20:11
yep.....me 2:D
Continue....next
mimi3000
20-01-2003, 20:11
hey lieffie je zit wel in een huilbuitje vandaag ;) ;) hihihihi ney hoor toen mijn ouders naar marokko ginge heb ik ook gejankt!!!!!!!!!!
:zwaai:
Hindaatje
20-01-2003, 20:13
Hoelaat begint ie???
Kheb et boek gelezen.
Prachtig!
Ben benieuwd wat de film te bieden heeft.
Ik heb 'm ook gezien, zeker een mooie film! :goedzo:
Origineel gepost door Bent Dagilia
De eerste film waar ik ooit ging huile totdat ik er bij neer viel.. Mensne allemaal kijken vandaag op sbs 6 ... een van de beste filsm allertijde en erg ingrijpend... echt ik heb hem duizend keer gekeken maar ik ga gewoon weer kijken zo goed is ie ... :goedzo:
WAJOO dank je wel schat.. kwas het alweer bijna vergeten dat hij vandaag kwam!!!
Hindaatje
20-01-2003, 20:17
Origineel gepost door Geitje
20:30 begint ie.
Thanx!
SweetRose
20-01-2003, 20:19
op welke post?
toevallig op ned 1-2-3????
Neeej!
Kdacht net5, of sbs.
Je moet maar ff checken.
al_hamka
20-01-2003, 22:18
Yup ik ben hem aan het opnemen omdat ik moest leren :)
maar ik heb geen zin meer.. heb er slaap van gekregen :D
** SouSou **
AnouarBlueEyes
20-01-2003, 22:24
Run Forrest Run!!!!
Origineel gepost door AnouarBlueEyes
Run Forrest Run!!!!
Nee gek, die citaat is van Rocky 3
Origineel gepost door Bent Dagilia
die film is egt gruwelijk men...egt prachtige film, alleen hij duurt drie uur ofzo, moet je wel zin hebben...:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.