Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sollicitatie tips gezocht

Pagina's : [1] 2

praatjes
20-01-2003, 20:09

Wie heeft voor mijn enkele handige tips, voor een sollicitatie gesprek?

rahmona
20-01-2003, 20:11
Origineel gepost door soldaat Wie heeft voor mijn enkele handige tips, voor een sollicitatie gesprek? ga naar een van de uitzendbureau sites....daar staan sollicitatie tips

praatjes
20-01-2003, 20:14
Origineel gepost door rahmona ga naar een van de uitzendbureau sites....daar staan sollicitatie tips Ik ga het probeeren, dankje wel.

Cina
20-01-2003, 20:15
Geen slap handje geven :p

Samiratoen
20-01-2003, 20:21

Het ligt eraan voor welke functie je wilt solliciteren...ik geef zelf sollicitatietrainingen...dus als je tips wilt wil ik eerst weten naar welke functies je solliciteerd, waarom en je ervaring op opleiding hier in. Algemene tip: - wees jezelf - durf veel vragen te stellen - toon interesse in de organisatie en blijf doorvragen - vraag naar doorgroeimogelijkheden (altijd interessant om te benoemen) - zorg ervoor dat je je motivatie goed kan verwoorden - representatief uitzien, geen zenuwachtig indruk maken - als je een vraag niet begrijpt, vraag of ze het anders willen formuleren..of vraag wat ze daarmee bedoelen (beter vragen dan het verkeerde antwoord geven!) Standaard vragen die je meestal kan verwachten: - waarom deze functie en deze organistatie?? - benoem je goede eigenschappen en minder goede eigenschappen (verbeterpunten) - Waarom zouden wij jou moeten aannemen? Op de laatste vraag kan je verwijzen naar je ervaring of opleiding...wat je ook kan zeggen is: "Tja, als jullie een goede, gemotiveerde, leergierige kandidaat kunnen missen, dan hoeven jullie mij zeker niet aan te nemen....maan indien jullie zo iemand niet kunnen missen, dan kunnen jullie mij beter niet laten gaan". (wel goed inschatten bij wie je deze opmerking kan maken en bij wie niet...meestal kan je deze bij mensen met enige humor maken, indien er geen humor aanwezig is en alles heel formeel verloopt dan zal ik gewoon naar je goede eigenschappen verwijzen...vb: doorzettingsvermogen, leergierigheid, doelgericht werken en een prettige collega om mee samen te werken) Als je meer tips nodig hebt..laat het mij dan weten!!! In ieder geval veeeel succes....en onthou: JIJ HEBT ZE NIET NODIG...ZIJ HEBBEN JOU NODIG!!! (met zo'n houding moet je ook naar binnen gaan...:stout: ) Groetjes, De zus van Samiratoen!!!!

Tarik18
20-01-2003, 20:22
www.intermediar.nl daar staat echt alles.............

Drugsdealer
20-01-2003, 20:28
Toon intresse in het bedrijf, dus zoek alvast uit wat over het bedrijf. Sommige vragen kan je alvast thuis oefenen, zoals: Wat zijn jou goede en slecht eigenschappen? Of Waarom zullen we jou aannemen? Of Waar zie je zelf over 3 jaar? Probeer hen ervan te overtuigen dat als zij jij de perfect werknemer bent. En maak van je slechte eigenschappen, goede eigenschappen, bijvoorbeeld: Ze zeggen wel eens de ik een perfectionist ben, ik wil alles goed hebben! Good luck!

Samiratoen
20-01-2003, 20:33
He drugsdealer...kan je mij een paar tips geven hoe ik een sollicitatiegesprek voor dealer kan voeren....:rolleyes: :hihi: ps: ik wil marihuanadealer worden of crackdealer....kan dat ook?? ik heb een opleiding daarvoor gevolgd...weet hoe het gezaaid wordt, geplant, geplukt, gedroogd..etc.etc. :bril: Zus van Samiratoen :stout:

Drugsdealer
20-01-2003, 20:43
No problemo, Als je een sollicitatie gesprek hebt met een maffiabaas hebt, moet je hem vooral de in de druk geven dat je "the man" bent, in jou geval "the woman". Dus dat als hij jou zijn dope geeft dat het in goede handen is, als of hij het in de kluis zit. Maar je moet ook niet te sofftie overkomen, want je moet natuurlijk ook tegen wantbetalers kunnen optreden. Hij gaat vragen stellen zoals: Hoe treed je op tegen een wanbetalen? Als je 10 kilo cocaine hebt, wat is de straat waarde ervan? Dus je moet tevens een wiskunde knobbel zijn. Wat het allerbelangrijkste is dat je een een Gun moet meenemen, zo laat je zien dat ze niet met jou moeten dollen. Een Glock 9mm met demper is geliefd. Veel succes. Mocht je nog meer hulp nodig hebben dan hoor ik het nog. Trouwens, Green Mile is op TV, echt een prachtige film.

NA3_NA3
20-01-2003, 20:46
KLEED JE GOED LAAT EEN GEWELDIGE, FANTASTISCHE, TOFFE INDRUK ACHTER EN JUST BE COOL

Samiratoen
20-01-2003, 20:51
Is een waterpistool ook goed? Haha maar bedankt voor de tips...kan ik gelijk doorgeven aan mijn clienten...zijn ze gelijk uit de uitkering en krijgen ze een gratis watergun..(gelijk minder drugsdealers in NL) :stout: Take care! Zus van Samiratoen!

moshi
20-01-2003, 20:56
HeY... Ga Naar www.solliciteren.pagina.nl daar kun je allerlei links aanklikken met bv. do's and don'ts suc6

praatjes
20-01-2003, 21:01
Origineel gepost door Samiratoen Is een waterpistool ook goed? Haha maar bedankt voor de tips...kan ik gelijk doorgeven aan mijn clienten...zijn ze gelijk uit de uitkering en krijgen ze een gratis watergun..(gelijk minder drugsdealers in NL) :stout: Take care! Zus van Samiratoen! Hoi zus van samiratoen, bedankt voor je tips, het zijn precies degene ik nodig had ze zijn heel erg goed, ik ben nu zeker van mijn zaak. Dus nogmaals bedankt.

Samiratoen
20-01-2003, 21:03
Blij te horen dat je er wat aan hebt!! Veel succes en Insa Allah zal het je wel lukken!!!! remember: They need you!!!! Groetjes Zus van Samiratoen (wat heeft zij een lange naam zeg...:jammer: )

praatjes
20-01-2003, 21:07

Origineel gepost door Drugsdealer No problemo, Als je een sollicitatie gesprek hebt met een maffiabaas hebt, moet je hem vooral de in de druk geven dat je "the man" bent, in jou geval "the woman". Dus dat als hij jou zijn dope geeft dat het in goede handen is, als of hij het in de kluis zit. Maar je moet ook niet te sofftie overkomen, want je moet natuurlijk ook tegen wantbetalers kunnen optreden. Hij gaat vragen stellen zoals: Hoe treed je op tegen een wanbetalen? Als je 10 kilo cocaine hebt, wat is de straat waarde ervan? Dus je moet tevens een wiskunde knobbel zijn. Wat het allerbelangrijkste is dat je een een Gun moet meenemen, zo laat je zien dat ze niet met jou moeten dollen. Een Glock 9mm met demper is geliefd. Veel succes. Mocht je nog meer hulp nodig hebben dan hoor ik het nog. Trouwens, Green Mile is op TV, echt een prachtige film. hoi drugsdealer, bedankt voor je hulp als het niet lukt dan klop ik bij jou aan voor een baantje.

Pagina's : [1] 2